คอร์ดเพลง รักแท้ไม่แคร์เหตุผล - รักแท้ อาร์ สยาม

ตั้งแต่วันที่เฮาฮักกัน บ่เคยลืมวันนั้นจากใจ ฮักเจ้ามากกว่าไผ สิเป็นจั่งใด๋บ่เคยถิ่มป๋า อ้ายฮู้แค่เพียงวันนี้ เจ้านั้นคือคนที่มีค่า คนที่ใจปรารถนา มาตั้ง...

-
คอร์ดเพลง รักแท้ไม่แคร์เหตุผล ของ รักแท้ อาร์ สยาม, เนื้อเพลง รักแท้ไม่แคร์เหตุผล ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar

เนื้อเพลง รักแท้ไม่แคร์เหตุผล ของ รักแท้ อาร์ สยาม

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
ตั้งแต่วันที่เฮาฮักกัน บ่เคยลืมวันนั้นจากใจ ฮักเจ้ามากกว่าไผ สิเป็นจั่งใด๋บ่เคยถิ่มป๋า อ้ายฮู้แค่เพียงวันนี้ เจ้านั้นคือคนที่มีค่า คนที่ใจปรารถนา มาตั้งนาน มีหลายคนเขาเว้าใส่ ขุดและคุ้ยเรื่องราวเจ้าตอกย้ำ แต่อ้ายกะบ่สนใจคำ ให้เจ้าเจ็บช้ำเพราะเรื่องวันวาน ยังหนักแน่นมั่นแก่นคือเก่า เคยฮักเท่าใดก็เท่านั้น บ่เคยลดความสำคัญ ของเจ้าเลย * รักแท้ไม่เคยแคร์เหตุผล ถึงไม่ใช่นางฟ้าเบื้องบน อ้ายยังฮักเจ้าอย่างเคย ครึ่งหนึ่งของชีวิต ที่ถูกซ่อนไว้รอการเปิดเผย เจ้าคือคนมาเฉลย ให้อ้ายคนนี้ค้นพบตัวจริง ** ตั้งแต่วันเฮาสองฮักกัน เจ้าคือคนสำคัญกว่าไผ ฐานะในใจอ้าย ขอยกให้เธอเป็นเจ้าหญิง จะเก็บรักษาให้ดี สมกับที่เจ้าแทนทุกสิ่ง วันนี้พิสูจน์ความจริงว่าอ้ายรักแท้ ไม่แคร์เหตุผล (ซ้ำ * / **) ว่าอ้ายรักแท้ ไม่แคร์เหตุผล ว่าอ้ายรักแท้ ไม่แคร์เหตุผล
§รักแท้ไม่แคร์เหตุผล เนื้อเพลง