คอร์ดเพลง ส่ำผู้ชาย บ่งึด เอม อภัสรา

ได้แล้วทิ้ง ลูกผู้หญิงก็ทำเป็น โปรดอย่าเห็น โตเจ้าของนั้นสำคัญ หากใจแตกกะแยกทาง อย่ามาผูกพัน ข่อยบ่งึดคือกัน ส่ำผู้ซาย อย่าคึดเด้อว่า ล่ารายซื่อนั้นเป็นแต่เจ้า ข่อยกะเก๋า บ่แม่นเต...
คอร์ดเพลง ส่ำผู้ชาย บ่งึด ของ เอม อภัสรา, เนื้อเพลง ส่ำผู้ชาย บ่งึด ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ส่ำผู้ชาย บ่งึด ของ เอม อภัสรา

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 ได้แล้วทิ้ง ลูกผู้หญิงก็ทำเป็น โปรดอย่าเห็น โตเจ้าของนั้นสำคัญ หากใจแตกกะแยกทาง อย่ามาผูกพัน ข่อยบ่งึดคือกัน ส่ำผู้ซาย อย่าคึดเด้อว่า ล่ารายซื่อนั้นเป็นแต่เจ้า ข่อยกะเก๋า บ่แม่นเต่า เฝ้ากระดอง เรื่องคุยบ่าววันนั้นบอก อีเกี้ยว่าไวยังน้อย เอื้อยที่ซื่อวันทองเอิ้นพี่ อย่าคึดเด้อพี่ เรื่องแนวนี้กะเจ็บแต่อ้าย ข่อยกะหลาย บ่ได้แพ้ เจ้าดอกพี่ ข่อยกะฮู้คือกัน รีสอร์ทนั่นสอดนี่ ขึ้นอยู่ว่าพี่ตี๋ แกล้งโง่บ่ ละข้าวปลาข่อย จักต้มเหมิดแล้ว อ้ายอย่าคึดว่าแล้วเป็นผู้เดียว ได้แล้วทิ้ง ลูกผู้หญิงก็ทำเป็น โปรดอย่าเห็น โตเจ้าของนั้นสำคัญ หากใจแตกกะแยกทาง อย่ามาผูกพัน ข่อยบ่งึดคือกัน ส่ำผู้ซาย ละข้าวปลาข่อย จักต้มเหมิดแล้ว อ้ายอย่าคึดว่าแล้วเป็นผู้เดียว ได้แล้วทิ้ง ลูกผู้หญิงก็ทำเป็น โปรดอย่าเห็น โตเจ้าของนั้นสำคัญ หากใจแตกกะแยกทาง อย่ามาผูกพัน ข่อยบ่งึดคือกัน ส่ำผู้ซาย ได้แล้วทิ้ง ลูกผู้หญิงก็ทำเป็น โปรดอย่าเห็น โตเจ้าของนั้นสำคัญ หากใจแตกกะแยกทาง อย่ามาผูกพัน ข่อยบ่งึดคือกัน ส่ำผู้ซาย ข่อยบ่งึดคือกัน ส่ำผู้ซาย 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ไม่มั่วแต่ทั่วถึง คอร์ด - วิด ไฮเปอร์ Chord Mai Mua Tae Thuathueng by Wit Hai Poe ไม่มั่วแต่เธอทั่วถึง แจกรักให้เขาซึ่งหน้า กอด จูบ ไปเลยแก้วตา ไม่ต้องมัวมาเกรงใจ แฟนเธอยังอยู่ตรงนี้ ระริกระรี้ไปตามกลิ่นผู้ชาย ก็รู้ว่าเธอมันหลายใจ กรุณาให้เนียนได้ไหมเล่นคอร์ดเพลงนี้
ยิ้ม เหงา ๆ เศร้า งาม ๆ คอร์ด - พงษ์เทพ กระโดนชำนาญ Chord Yim Ngao Ngao Sao Ngam Ngam by Phong Thep Kradon Chamnan ยิ้มเหงา ๆ เศร้าพองาม ๆ คือนิยามของความทุกข์ยาก ถ้าครึ่งโลกร้ายที่ฉันถางถาก เป็นครึ่งโลกสวยขอมอบให้เธอ ยิ้มเหงา ๆ เศร้าพองาม ๆ คือนิยามของความทุกข์ยากเล่นคอร์ดเพลงนี้
เลิฟ ยู จัง คอร์ด - ชายน์ Chord Loep Yu Chang by Chai ก็ฉันอยากเดินเข้าไปบอกรักเธอ แม้รู้ว่าเธอไม่เคยจะสนใจ ก็ฉันก็เป็นแค่คนอื่นทั่วไป ที่หลงรักเธอใช่ไหม ให้ฉันได้เอ่ยหนึ่งคำที่สำคัญเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่ต้องทอน คอร์ด - นายสะอาด Chord Mai Tong Thon by Nai Sa-at ที่รักเธอ รักด้วยชีวิต อย่าคิดเลย รักไปเท่าไร ที่ให้เธอ แม้มันจะหมดหัวใจ ไม่เป็นไร ไม่ต้องทอน อย่าทำตา ลอย ๆ อย่ามาคอยดูแล ไม่ใช่คนงอแงหรือว่าอ่อนไหวเล่นคอร์ดเพลงนี้
ชีวิตที่เหลืออยู่ คอร์ด - Bodyslam Chord Chiwit Thi Luea Yu by Bodyslam เธอ ขอให้เธอจำเอาไว้ จากนี้ทุกลมหายใจ มีแค่เธอแค่เธอเท่านั้น ฉันขอให้เธอได้รู้ ว่าชีวิตที่ฉันเหลืออยู่ จงมั่นใจ ฉันจะให้เธอเล่นคอร์ดเพลงนี้