คอร์ดเพลง เมียเก่า ดอกอ้อ ทุ่งทอง

เมียเก่าคนนี้นั้นทุกวันยังคิดฮอดเจ้า ยังคือเก่าบ่ทันมีไผ เมียเก่าคนนี้นั้นยังอยากหวนมาเคียงใกล้ แม้ว่าอ้ายเคยรังแกใจให้มีน้ำตา
เนื้อเพลง เมียเก่า ของ ดอกอ้อ ทุ่งทอง ที่มีคอร์ดกีต้าร์ Cm,Fm,Bb,G,Eb,G#
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง เมียเก่า ของ ดอกอ้อ ทุ่งทอง

คำร้อง/ทำนอง : งัวน้อย, เรียบเรียง : สวัสดิ์ สารคาม

หากว่าอ้ายได้ฟังเพลงนี้ หากว่าอ้ายยังมีชีวิตอยู่
อยากให้อ้ายได้ฮับได้ฮู้ น้องยังห่วงหา
กินบ่ได้วันอ้ายจากไป น้ำตาไหลยามคิดพ้อหน้า
ได้แต่ถามกับสายลมว่า อ้ายไปอยู่ไส
หากว่าบุญของน้องยังมี หากชาตินี้ได้หวนเคียงใกล้
อยากกระซิบกับเสียงเพลงไป น้องยังคิดฮอด

* เมียเก่าคนนี้นั้นทุกวันยังคิดฮอดเจ้า
ยังคือเก่าบ่ทันมีไผ
เมียเก่าคนนี้นั้นยังอยากหวนมาเคียงใกล้
แม้ว่าอ้ายเคยรังแกใจให้มีน้ำตา

** หากว่าอ้ายได้ฟังเพลงนี้
หากว่าอ้ายยังหายใจอยู่
อยากให้อ้ายได้ฮับได้ฮู้ น้องยังคือเก่า

(ซ้ำ *, **, *)

แม้ว่าอ้ายเคยรังแกใจ ให้มีน้ำตา...

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

รักคนมีเจ้าของ คอร์ด - ไอน้ำ Chord Rak Khon Mi Chaokhong by Ainam หลงรักคนมีเจ้าของแอบมองอยู่ทุกวัน ไปหลงชอบแฟนชาวบ้าน ทั้งที่รู้ตัว คนน่ารัก ถูกใจนักไม่เคยเป็นอย่างนี้ หลงรักคนมีเจ้าของแอบมองอยู่เช้าเย็นเล่นคอร์ดเพลงนี้
คนขี้อาย คอร์ด - อานัส ต้นกล้าคนเพลง Chord Khon Khi Ai by A Nat Ton Kla Khon Phleng เป็นคนขี้อาย ปากไม่หาญบอก ไม่กล้าแสดงออก มันออกมาจากหัวใจ เลยมอบเพลงนี้ เป็นสื่อแทนใจ ให้เธอได้รู้เอาไว้ ว่าฉัน ให้เธอได้รู้เอาไว้ ว่าฉัน คิดยังไงกับเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
ฉันเคย คอร์ด - เก่ง นิยุต เมืองไทย Chord Chan Khoei by Keng Niyut Mueangthai เจ็บปวดใช่ไหม เมื่อไม่มีเขา เธอคงปวดร้าว ฉันเคย ใจอยากลองอภัย ตัดใจแต่ฉันมันเจ็บ เจ็บลึกเกินเจ็บ เจ็บจนฉันร้าย เป็นแค่คนไม่ดีเล่นคอร์ดเพลงนี้
อย่า อยู่ อย่าง อยาก คอร์ด - P2wahip Chord Ya Yu Yang Yak by P2wahip หาก อยากเห็นผืนแดนดินสดใส แต่ไม่ยอมลอยเรือข้ามไป ปล่อยเรือไว้อย่างนั้น แล้ว อีกเมื่อไรจะถึงฝั่งฝัน ต้องขอไปตามใจสักวัน ออกตามฝันสักที ใน บาง ครั้งมันต้องเสี่ยงเล่นคอร์ดเพลงนี้
มากกว่ารัก คอร์ด - พีท The Star Chord Mak Kwa Rak by Phit The Star เธอเป็นมากกว่ารัก เพราะเธอนั้นคือครึ่งชีวิต ฉันใช้เวลาทั้งชีวิต เพื่อตามหา และรอคอยเธอมาแสนนาน และสุดท้ายก็เจอ ว่าเธอคือทุกอย่าง ที่เติมเต็มหัวใจ จากนี้ทุกลมหายใจฉันคือเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้