คอร์ดเพลง ไอ้หนุ่มเหล้าขาว - โอ๋ พจนา อาร์สยาม

ตกยามแลง หาชวนหมู่เซ็นเหล้า บ่แม่นอ้ายขี้เมา ผู้สาวถิ่มกะเลยป่วง ละแขนคนจนเจ้านั้นบ่อยากควง ดวงเฮาพอส่ำนี้ อีหลีบ่ ว่าเสร็จเขาอยู่เถียงนาเอ่ยโอ้ย เถียงน...

-
Something Wrong

อยู่ระหว่างการปรับปรุง

-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ไอ้หนุ่มเหล้าขาว ของ โอ๋ พจนา อาร์สยาม

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
ตกยามแลง หาชวนหมู่เซ็นเหล้า บ่แม่นอ้ายขี้เมา ผู้สาวถิ่มกะเลยป่วง ละแขนคนจนเจ้านั้น
บ่อยากควง ดวงเฮาพอส่ำนี้ อีหลีบ่ ว่าเสร็จเขาอยู่เถียงนาเอ่ยโอ้ย เถียงนาน้อย ส่างกล้าให้เขากินตับ ทับฮอย หม่องปลาเข๋งน้อยน้อหล่า อ้ายบ่มีวาสนาสิได้พ้อหม่องคนหล่อเขาได้ มีแฟนกับเขาทั้งทีเจ้ากะหนีไปมีแฟนใหม่ อ้ายคนผู้ฮ่ายได้แต่ฝันคารมบ่ดีคือเขา ขาเดฟตัวเก่ามอซอเสื้อลายรองเท้าผ้าใบเหยียบส้น สาวเจ้าเลยบ่สนเลยต้องถอนบ่หลับบ่นอนซอดเซา มือถือมีไว้ฟังเพลงแก้เซ็งกับเพื่อนในวงเหล้า ไปเถิดไปเป็นของเขาผู้สาวเพิ่นเดินทางใครทางมัน อ้ายมันคอเหล้าขาวผู้สาวเมินเธอเห็นฉันเป็นทางผ่าน ฮักอ้ายเทือนี้แค่ฝันลม ๆสมกับคำเพิ่นเว้า เมาจนน้ำตาไหลสุดท้ายได้เป็นแค่แฟนเก่า ต่งน้ำตาลงแก้วเหล้าให้ความเมาปนกับความร้าวราน ชีวิตอยู่ไปวันวันบ่มีหวังฮักไผกะพังเสียเส้น ความดีบ่มีให้เห็นเป็นหมู่หมาถือขวดเหล้าเลาะบ้าน ใจปอนปอนดวงนี้ พอกันทีกับคนที่นอกใจกัน ขอปีนขึ้นไปบนคาน ของคนเมาคอเหล้าขาวผู้สาวถิ่ม สนิมมันเกาะกินใจอ้าย สนิมมันเกาะกินใจอ้าย ย้อนเธอหลายใจกะเลยได้นั่งเจ่า กินเหล้าเมาเมาเมาสู่มื้อ
บ่ได้ซื้อได้ซื้อกะหยังว่าเซ็นเอา เรื่องของเหล้าขาวกับผู้บ่าวไทบ้านคงบ่มีวันสิจบสิ้น เรื่องของเธอกับอ้ายคนเดินดิน ความหวังพังภินท์จบลงแล้ว จบลงแล้ว
§ไอ้หนุ่มเหล้าขาว เนื้อเพลง