คอร์ดเพลง Maya (มายา) Rasmee Isan Soul

โอ้ยน้อ นางเอย น้องสาวคิดว่าเจ้าคงงามล้น คนซ้ายจ้น ๆ เข้ามา เข้ามาหยังหลายน้อ เข้ามาหาหยังหลายน้อ ผยองว่าแต่เพิ่นงาม นางเอย นางเอย นางเอย ว่าอยากมีความสนใจจากผู้อื่น จึงต้องฝืนเอา...
คอร์ดเพลง Maya (มายา) ของ Rasmee Isan Soul, เนื้อเพลง Maya (มายา) ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง Maya (มายา) ของ Rasmee Isan Soul

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 โอ้ยน้อ นางเอย น้องสาวคิดว่าเจ้าคงงามล้น คนซ้ายจ้น ๆ เข้ามา เข้ามาหยังหลายน้อ เข้ามาหาหยังหลายน้อ ผยองว่าแต่เพิ่นงาม นางเอย นางเอย นางเอย ว่าอยากมีความสนใจจากผู้อื่น จึงต้องฝืนเอามายาก มาบังหน้าเจ้าของ ย้อนว่าอยาก ดังก้องทั่วโลกา นางเอย ว่ามีผัวกะอยากมีแต่เท่ ๆ ชีก็เซย์ว่าเขาไนซ์ แล้วกะได้บักหล่อมา เป็นดาราก็มี นักดนตรีก็แม่น ว่าเขาดีเหลือแสน หุ่นกะแม่น ของกะใหญ่ เว่าออกมาได้แบบบ่อาย นางเอย นางเอย นางเอย โอ้ยน้อ เอื้อยอยากเว่า เอื้ออยากสอน แต่ว่ามันก็บ่ได้ เพราะอีโก้เจ้ามันใหญ่ เอื้อยเฮ็ดหยังบ่ได้ เอื้อยเฮ็ดหยังบ่ได้ กะเลยพ่ายต่อมายา มายา มายา โอะ โอ โอ้ โอ้ยน้อ นางเอย โอ้ยน้อ บ่มีหยังดอกหล่า อยากสิบอกเจ้าว่า เจ้าเป็นดอกไม้งาม งาม งาม งาม งาม งาม อย่าให้กามมาเมามั่ว มีผีเสื้อตัวงาม มาไล่ตามเกสรเจ้า อย่าสิอยากไปลอง สิ่งที่ทำให้หมองเศร้า สิ่งงามสุดในตัวเจ้า สิ่งงามสุดในตัวเจ้า คือจิตวิญญาณ โอ้นางเอย โอ้นางเอย โอ้นางเอย 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

แค่เธอเท่านั้น คอร์ด - Ost.พลิกดินสู่ดาว-อู๋ นวพล ภูวดล Chord Khae Thoe Thaonan by U Nawa Phon Phuwadon ขอแค่เธอเท่านั้นเอง เธอเท่านั้นเองที่ใจ ของฉันมันยังต้องการ ขอมีเธอไว้ข้างกาย เติมหัวใจให้ฉัน สิ่งนั้นที่ฉันเองไม่เคยได้มี สิ่งไหน ดีสักแค่ไหน ไขว้คว้าเอามาเท่าไรก็แค่เท่านั้นเล่นคอร์ดเพลงนี้
ดีต่อใจ คอร์ด - มาตัง The Star 11 Chord Di To Chai by Ma Tang The Star 11 กว่าจะหาเธอเจอ กว่าฉันจะเจอ จากภาพเบลอเบลอ ก็ชัดชัวร์ชัวร์ จากเรื่องมัวมัว จากนี้มันชัวร์ชัดเจน กว่าจะหาเธอเจอ กว่าจะได้เจอ ได้รู้ได้ลอง ได้แอบรัก จะจบยังไง ไม่รู้เหมือนกันเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่มั่วแต่ทั่วถึง คอร์ด - วิด ไฮเปอร์ Chord Mai Mua Tae Thuathueng by Wit Hai Poe ไม่มั่วแต่เธอทั่วถึง แจกรักให้เขาซึ่งหน้า กอด จูบ ไปเลยแก้วตา ไม่ต้องมัวมาเกรงใจ แฟนเธอยังอยู่ตรงนี้ ระริกระรี้ไปตามกลิ่นผู้ชาย ก็รู้ว่าเธอมันหลายใจ กรุณาให้เนียนได้ไหมเล่นคอร์ดเพลงนี้
แพ้กลางคืน คอร์ด - ปั๊บ Potato Chord Phae Klangkhuen by Pap Potato เก่งนักใช่ไหม กลางวันทำเป็นเก่งนัก... แล้วทำไมไม่พัก แล้วทำไมไม่นอน เก่งนักใช่ไหม แล้วทำไมต้องเหงา แล้วทำไมต้องทุกข์ทน คิดกังวลมากมายเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่รู้เมื่อไหร่ คอร์ด - Lipta Chord Mai Ru Muearai by Lipta ไม่รู้เมื่อไหร่ ที่ใจฉันถูกทำให้เคลิ้มตามเธอ ฉันเผลอให้เธอจนหมดใจ ถ้าได้มีเธอ เอาไว้ในอ้อมกอด ยอมฉันยอมไม่ว่าสิ่งไหน ให้ฉันมีเธอคนนี้อยู่ด้วยกันเล่นคอร์ดเพลงนี้