คอร์ดเพลง ขวัญใจหนุ่มไกลบ้าน ไผ่ พงศธร

(เกริ่น)...ละเว้าจากใจหนุ่มไกลบ้าน หลงฮักสาวโรงงาน บ่หารเว้าเจ้าฮู้บ้อ เจ้าฮู้บ่ ละส่งสายตามาติดต่อ ขอความฮักจากเจ้า แทนคำเว้าว่าฮักหลาย ละหนุ่มหมอลำจั่งอ้าย น้อ..จั่งอ้าย เว้าง่า...
คอร์ดเพลง ขวัญใจหนุ่มไกลบ้าน ของ ไผ่ พงศธร, เนื้อเพลง ขวัญใจหนุ่มไกลบ้าน ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ขวัญใจหนุ่มไกลบ้าน ของ ไผ่ พงศธร

อัลบั้ม : รักแท้บ่ได้แปลว่าโง่

 (เกริ่น)...ละเว้าจากใจหนุ่มไกลบ้าน หลงฮักสาวโรงงาน บ่หารเว้าเจ้าฮู้บ้อ เจ้าฮู้บ่ ละส่งสายตามาติดต่อ ขอความฮักจากเจ้า แทนคำเว้าว่าฮักหลาย ละหนุ่มหมอลำจั่งอ้าย น้อ..จั่งอ้าย เว้าง่ายง่าย เด้อตาหวาน หลงมักสาวโอ้ยโรงงาน ย้านแต่บุญบ่สมเจ้า.... (เพลง)...ผู้สาวโรงงานเต้นอยู่หน้าฮ้านคอยให้รางวัล ส่งยิ้มให้กันผูกพันกันทางสายตา อยากโดดฮ้านลงไปทัก อยากบอกรัก แต่บ่มีเวลา ลำแล้วหลังฮ้านเด้อหล่า ลำแล้วหลังฮ้านเด้อหล่า จั่งไปหาแลกเฟซแลกไลน์ ได้ยินเสียงอ้อน จากกลอนลำอ้ายบ่น้อ สาวสวยโรงทอ ขอเป็นแฟนเจ้าหน่อยได้ไหม เลิกจากงานลำ ขอเมือนำสิว่าจั่งใด๋ ถ้ายังบ่มีหวานใจ ถ้ายังบ่มีหวานใจ หนุ่มบ้านไกล ขอจองไว้ได้บ่... (ลำ)...โอ้ย เด้ น้อ งามกะด้อผู้สาวโรงงานอยู่หน้าฮ้านสวยเด่น หนุ่มโรงงานสาวโรงงานพากันลุกขึ้นเต้น โดดเด้ง โดดเด้ง โดดเด้ง เห็นแล้วมักแฮง น้อยด้องแด้งกะเทยหนุ่มกะเทยสาว น้อยด้องแด้งกะเทยหนุ่มกะเทยสาว เด้งจนหลงลืมคาวใส่กลองดัง ตึ้ง  ตึ้ง ตึ้ง ตึ้ง ตึ้ง ตึ้ง ตึ้ง ตึ้ง ตึ้ง ตึ้ง ตึ้ง (เพลง)...ขอจองเป็นแฟนควงแขนได้บ่ พอสิได้บ่ สิได้บ่ พอสิได้บ่ อ้ายเป็นหมอลำบ้านไกล น้องทรามวัย เป็นสาวโรงทอ เอาฝันมาร่วมกันก่อ เอาฝันมาร่วมกันก่อ สองเราน้อคงเข้ากันได้ดี ปี่ลี่หละแก้มเอ้ยปี่ลี่ ปี่ลี่หละแก้มเอ้ยปี่ลี่ หรือเจ้ามีแฟนซ้อนแล้วบ่ พอสิให้อ้ายคึดต่อ สิได้บ่ ผู้สาวโรงงาน สิ..ได้บ่ผู้สาวโรงงาน (ลำ)..โอ้ยเด้น้อ...ลำหลายบ้าน เห็นมาหลายงานบ่ป่านเจ้าเด้อุ่น หนุ่มหมอลำส่ำพี่พอได้ลุ้น อยู่บ่หล่าว่าใด๋ หนุ่มบ้านไกลบอกเจ้าเลยกะได้ กะได้ ว่าหลงฮักตาหวาน บอกฮักสาวโรงงานผ่านลำมาหาน้อง ผ่านเสียงลำ..มาหาน้อง.. เอ่ย... 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

จะรักก็ไม่รัก จะทิ้งก็ไม่ทิ้ง คอร์ด - ตั้กแตน ชลดา Chord Cha Rak Ko Mai Rak Cha Thing Ko Mai Thing by Tak Taen Chon Da จะรักก็ไม่รัก จะทิ้งก็ไม่ทิ้ง งั้นเธอควรอยู่ นิ่ง ๆ ฉันจะทิ้งเอง จะเอายังไงก็ไม่เอา ฉันเดาใจคนไม่เก่ง สรุปฉันจะไปเอง ไม่ใช่คนเก่ง แต่เกรงจะช้ำใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
เงารัก คอร์ด - Ost.แรงเงา-หนุ่ย นันทกานต์ Chord Ngao Rak by Nui Nantha Kan ไม่อยากเป็นแค่เงาของใคร ฉันนั้นก็มีตัวตน ไม่ใช่คนที่ไร้หัวใจ ฉันช้ำฉันเจ็บแค่ไหน ก็ต้องเก็บไว้แค่ภายในใจ อย่าทำร้ายกันต่อไป ด้วยคำว่ารักมากมายเล่นคอร์ดเพลงนี้
พักใจชั่วคราว คอร์ด - Dr.Fuu Chord Phak Chai Chuakhrao by Dr. Fuu อยากจะขอหยุดรักซักประเดี๋ยวเดียว พักหัวใจที่ซีดเซียว มีแต่ความเฉยชามากอดไว้ ให้เลิกรักเลยคงไม่เอา ไม่คิดถึงเลยทำไม่ได้ เท่าที่คุยกับหัวใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
หัวใจล้มเหลว คอร์ด - เสือใหญ่ Chord Huachai Lomleo by Suea Yai กับคนที่มันหัวใจล้มเหลว อีกสักครั้งมันจะสักเท่าไรให้รู้กันไป ว่ายังมีคนรักจริงหลงเหลือ ตายหมดแล้วหรือว่ายังไม่เกิด หรือว่าไม่เคยมีใครเล่นคอร์ดเพลงนี้
มีเมียเด็ก คอร์ด - พรศักดิ์ ส่องแสง Chord Mi Mia Dek by Phon Sak Song Saeng ผมได้เมียเด็กตามสเป็คต้องการ แต่น่ารำคาญ เพราะมีพวกมารคอยจ้อง หนุ่ม ๆ อิจฉามันจ้องจะมาลิ้มลอง อย่ามัวแต่เมานั่งกินเหล้ายาดอง ถ้าเผลอเรอไม่สอดส่องเล่นคอร์ดเพลงนี้