คอร์ดเพลง ฆ่าให้ตายน้องกะฮัก ดาว ชลิตา

ทนกับคำว่ารอ อ้ายบ่หัวซาหัวใจ น้องเฮ็ดดีปานใด๋หัวใจอ้ายบ่รับฟัง หมดความหวังฮักพังอ้ายมีคนอื่น ฝืนทนรอต่อไปเพราะใจน้องยังฮักเธอ ฆ่าให้ตายน้องยังอยากเจอ เพราะเธอคือลมหายใจ บทสุดท้าย...
คอร์ดเพลง ฆ่าให้ตายน้องกะฮัก ของ ดาว ชลิตา, เนื้อเพลง ฆ่าให้ตายน้องกะฮัก ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ฆ่าให้ตายน้องกะฮัก ของ ดาว ชลิตา

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 ทนกับคำว่ารอ อ้ายบ่หัวซาหัวใจ น้องเฮ็ดดีปานใด๋หัวใจอ้ายบ่รับฟัง หมดความหวังฮักพังอ้ายมีคนอื่น ฝืนทนรอต่อไปเพราะใจน้องยังฮักเธอ ฆ่าให้ตายน้องยังอยากเจอ เพราะเธอคือลมหายใจ บทสุดท้าย ถึงตายน้องก็ยังรอ เฮ็ด จั่งใด๋ เพราะหัวใจอ้ายมีหลายคนหมายปอง สู้อยู่เด้อ เสียงใจขอร้อง อยากเป็นเจ้าของต้องตายน้องกะสิรอ * ฆ่ากันให้ตายน้องกะบ่เซาฮัก เป็นแค่คนรู้จักบ่ได้เป็นคนรู้ใจ  นี้คือความจริงที่น้องต้องการฝากไว้ สิฮักจนตายฮักอ้ายบ่มีมื้อจาง บ่เป็นหยังน้องบ่ถือคำเว้าของอ้าย ถ่าจนฮอดมื้อตายอ้ายบอกบ่มีหนทาง สู้แบบอ้างว้างไร้หนทางน้องกะสิบืน ยอมรับว่ามีแต่ใจเกินร้อยที่คอยแนมทาง มื้อใด๋ที่เขาเมินหมางน้องคนฮ้าง ๆยังสะแตนบาย บอกจากใจแม้ตายฮักอ้ายเสมอ ฮู้อยู่ เฮาไกลกันห่างน้องเหมือนทางดินแดง อ้ายเปรียบเหมือนดั่งทางด่วน  อดเอาเด้อ ปลอบใจพอม่วนย่านหัวใจซวนดวงตาพากันฮ้องไห่ (ซ้ำ *) 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

อันตราย คอร์ด - Oblivious Chord Antarai by Oblivious มันเป็นเรื่องของพรุ่งนี้ ดีร้ายยังไม่รู้ เธอยืนดูอยู่ ห่าง ๆ ไว้ ไม่อยากเห็นเธอ ต้องมาเสียใจ ถ้าวันไหน ต้องล้มไปด้วยกัน คำว่ารักคงไม่พอ ที่จะรั้งให้เธอไปกับฉันเล่นคอร์ดเพลงนี้
กลัวเธอรู้ คอร์ด - ตอง ภัครมัย Chord Klua Thoe Ru by Tong Phak Ramai ก็มันกลัวสายตา จะแสดงให้รู้ ว่ายังรักเธออยู่และรักหมดทั้งใจ ก็มันกลัวท่าทาง ออกอาการหวั่นไหว ปิดบังยังไงก็รู้ว่าทำไม่ได้เลยเล่นคอร์ดเพลงนี้
ขอถามเข้าประเด็น คอร์ด - กบ Taxi Chord Kho Tham Khao Praden by Kop Taxi ขอถามเข้าประเด็น เธอคบฉันเป็นแบบไหน แบบเป็นชู้ หรือรักฉันจริง ๆ เป็นคู่จนตาย ขอถามตรงประเด็น เขาหรือฉันที่เป็นชู้ บอกให้รู้ ถึงแม้คำตอบนั้นยากทำใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
โฟดีฟาย คอร์ด - ปีเตอร์ สารีวงษ์ Chord Fo Di Fai by Pitoe Sa Ri Wong โฟดิโฟ ดิโฟดิ ฟาย เยส ไอไลค์ ตะแหน่ว ตะแหน่ว พอร้องไป ฟังไป ชักเข้าท่า แต่ไม่รู้ว่าเป็นภาษา อะไร ร้องเอง ฟังเอง ก็พอไหว ร้องได้ แต่ต้องแปล เอาเองเล่นคอร์ดเพลงนี้
แบ่งสมบัติ คอร์ด - ไวพจน์ เพชรสุพรรณ Chord Baeng Sombat by Waiphot Phet Suphan อยากจะไปไปซิเชิญไป ผู้หญิงเมืองไทยมีมากหนักหนา แผ่นดินไม่ไร้เท่าใบพุทรา ฉันคงจะหาเมียใหม่ได้ดี ขึ้นเสียงมาเถียง จ๋อย ๆ ว่านิดว่าหน่อยเก็บผ้าเก็บผ่อนเล่นคอร์ดเพลงนี้