คอร์ดเพลง ตอกมัดใจ แมน มอเตอร์ไซด์

ฮักอ้ายกะฮักหมดใจ แล้วทำไมบ่เคยได้ฮักกลับคืนมา เห็นอ้ายเป็นตอกมัดกล้า ดำนาแล้วเหยียบใส่ตม ฮัก จน ๆ บ่โดนกะลืม เจ็บตืมกับคำที่น้องเว่าใส่
เนื้อเพลง ตอกมัดใจ ของ แมน มอเตอร์ไซด์ ที่มีคอร์ดกีต้าร์ Em,D,C,G,Am,Bm
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ตอกมัดใจ ของ แมน มอเตอร์ไซด์

คำร้อง/ทำนอง : นันท์ธนากร, เรียบเรียง : -, อัลบั้ม : แมนรับบ่ได้

นั่งกอซออยู่ท่ง อ้ายเบิดคำเว่าคันเจ้าสิหนี
มื้อนี่บ่เป็นตาอยู่ หัวใจหดหู่มันบ่ฮู้อาการ
บ่อยากปากกับไผ ย่านคนเว่าใส่ให้ใจเจ็บชำ
บ่จำคำเตือนไผบอก
ถืกหลอกบ่เข็ดสุดท้ายเซ็ดน้ำตา

* ฮักอ้ายกะฮักหมดใจ
แล้วทำไมบ่เคยได้ฮักกลับคืนมา
เห็นอ้ายเป็นตอกมัดกล้า ดำนาแล้วเหยียบใส่ตม
ฮัก จน ๆ บ่โดนกะลืม เจ็บตืมกับคำที่น้องเว่าใส่
ปานถืกเสี่ยนไม้ไผ่ปักลงกลางใจ ถิ่มไว้เป็นหนอง

** พ้อแต่คนขี้ตั๋ว คือจั่งบ่เคยเฮ็ดซั่วกับไผ
หรือผู้ยิ่งยุคใหม่ มักคนหลายใจบอกอ้ายได้บ่

(ซ้ำ *, **, *, **)

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ไม่รักดี คอร์ด - Endorphine Chord Mai Rak Di by Endorphine ได้โปรดเดินไปจากฉัน จงทิ้งฝันที่มี ไม่รักดี คน ๆ นี้ โปรดอย่ามองกลับหลัง อย่าฝังฉันไว้ในหัวใจ และคงไม่นานเท่าไหร่ เธอจะเจอคนที่ดีเล่นคอร์ดเพลงนี้
ตากน้ำตา คอร์ด - พจน์ สุวรรณพันธ์ Chord Tak Namta by Phot Suwan Phan พรุ่งนี้ ดวงอาทิตย์ก็ขึ้นทางเก่า ถ้าชีวิตเหงา ๆ ของฉัน ตื่นมายังคงมีลมหายใจ ก็จะกัดฟันฝืน เริ่มต้นกับเช้าว้นใหม่ ให้แสงแดดส่องหัวใจ ที่เปียกชุ่มด้วยน้ำตา จะอยู่เผชิญความเหงาเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักที่เพิ่งผ่านพ้นไป คอร์ด - Groove Rider Chord Rak Thi Phoeng Phanphon Pai by Groove Rider ดนตรี นั้นเล่นอยู่ ฟัง ฉันฟังอยู่ แต่ว่าในใจนั้นเงียบงัน มีแต่เสียงเพลงที่ว่างเปล่า จบลงแล้วความรักของเรา ไม่มีเขาเคียงข้างอีกแล้ว ไม่มีคืนวันที่สดใส ดื่มให้ตัวเองอีกทีเล่นคอร์ดเพลงนี้
คลื่นหัวใจ คอร์ด - Hi-Rock Chord Khluen Huachai by Hi-Rock ฉันเหมือนคนใกล้ตาย คลื่นหัวใจล้าลงทุกที ไร้ความหวัง ไร้กำลัง ต่อสู้ไป แม้ร่างกายยังอยู่ แต่ก็มีแค่ลมหายใจ คงไม่นาน มันต้องตาย เพราะเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
สมัครรักสมัครแฟน คอร์ด - ชาตรี ศรีชล Chord Samak Rak Samak Faen by Chatri Si Chon คุณ เอ๋ย สงสัยไม่เคยมีแฟน เนื้อหอมคุณคงหวงแหน เงินแสนคุณคงไม่ขาย ผมขอสมัคร คู่รักภักดีจนตาย ขอยอมเป็นทาสเคียงกาย แลกใจของคุณมาครองเล่นคอร์ดเพลงนี้