คอร์ดเพลง ผู้สาวขาเลาะ ลำไย ไหทองคำ

เฮาแค่ผู้สาวขาเลาะ บ่แม่นผู้สาวขาเรียน บ่ได้ขยันหมั่นเพียร ปากกาสิเขียนยังได้ยืมหมู่ การบอกการบ้านบ่เคยมี ข้อสอบสิออกบ่อนได๋ยังบ่ฮู้ แต่ว่าฮู้ วันนี้ พรุ่งนี้ และเมื่อวาน นั้นเป็น...
คอร์ดเพลง ผู้สาวขาเลาะ ของ ลำไย ไหทองคำ, เนื้อเพลง ผู้สาวขาเลาะ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ผู้สาวขาเลาะ ของ ลำไย ไหทองคำ

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 เฮาแค่ผู้สาวขาเลาะ บ่แม่นผู้สาวขาเรียน บ่ได้ขยันหมั่นเพียร ปากกาสิเขียนยังได้ยืมหมู่ การบอกการบ้านบ่เคยมี ข้อสอบสิออกบ่อนได๋ยังบ่ฮู้ แต่ว่าฮู้ วันนี้ พรุ่งนี้ และเมื่อวาน นั้นเป็นบุญบ้านได๋ เพียงแค่จอบแนม ซอมเบิ่งอ้ายอยู่ไกล ๆ หัวใจน้องนี้ก็มีแฮง ฮู้ ว่าอ้ายมีเขา น้องกะสิบ่ขอแข่ง บ่อาจสิไปแย่ง แต่ว่าน้องขอสแตนด์บาย * ซอมเบิ่งอยู่เด้อถ้าหากว่าเธอ นั้นเลิกกันกับเขา  เรื่องของสองเฮา สิ เป็นไปได้บ่ บ่ได้เข้ามาเพื่อกดดัน แต่ว่าฉันนั้นแค่รอ ฟ่าวเลิกกันแหน่เถาะ ผู้สาวขาเลาะ (อยากเป็นผู้สาวอ้าย) บ่ฮู้สิมีโอกาสนั้นบ่ บ่ฮู้ว่าอ้ายนั้นคิดจั่งได๋ ติด ร. ยังพอแก้ได้ แต่ติดใจอ้ายน้องไปบ่เป็น จักเป็นจั่งได๋ดอกใบปริญญา ฮู้แต่ว่าเอามายากเย็น  หลับตาลงยังคงฝันเห็น เป็นเพียงหน้าอ้าย (ซ้ำ * , *)  ผู้สาวขาเลาะ สิสมอ้ายบ่ 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ถามจันทร์ คอร์ด - 25 Hours Chord Tham Chan by 25 Hours อยู่บนนั้น มีแค่ดาวกับฟ้า อยู่ตรงนี้ อาจจะดีมากกว่า ได้ใกล้เธอ ยามผู้คนนิทรา ถามจันทร์ ข้างบนดีหรือเปล่า มีแค่ฟ้ากับดาว เคยเหงาบ้างไหมเล่นคอร์ดเพลงนี้
แทนความห่วงใย คอร์ด - The Olarn Project Chord Thaen Khwam Huangyai by The Olarn Project เพลงเอย เจ้าจงเป็นตัวแทนความห่วงใยนำไป ให้คนที่ไกลกัน ฝากความรัก และความสุข บอกคิดถึงกัน อีกไม่นานเรา คงได้พบกันใหม่ อีกไม่นานเล่นคอร์ดเพลงนี้
ขอบคุณที่รักกัน คอร์ด - Potato Chord Khopkhun Thirak Kan by Potato ขอบคุณที่รักกัน ขอบคุณทุกครั้งที่คอยกอดฉัน ในวันที่ปัญหา ถาโถมเข้ามาใส่ จะตอบแทนความรัก ที่ฉันได้จากเธออย่างไร ก็รู้ดีว่าไม่พอ แต่ขอทำให้ดีที่สุดเล่นคอร์ดเพลงนี้
ตัดใจไม่ลง คอร์ด - Lift-Oil Chord Tatchai Mai Long by Lift-Oil อยากจะเปลี่ยนใจ อยากลืมเขาไป จากใจเรา ลืมความหลังครั้งเก่า ที่ยังเฝ้าหลอนใจ แต่ตัดใจไม่ลง ทั้งรักทั้งหลงเขากว่าใคร เขายังเฝ้าทำลาย สร้างแผลใจให้กับเราเล่นคอร์ดเพลงนี้
กลับคำเสีย คอร์ด - กัมปะนี Chord Klapkham Sia by Kam Pa Ni กลับคำเสีย อย่าเอ่ยมันออกมา โปรดจงคิดดูอย่างช้า ๆ ในใจ คำ บางคำนั้นแรงเกินไป และมันทำลายจิตใจเกินทน กลับคำเสีย อย่าเอ่ยคำร่ำลาเล่นคอร์ดเพลงนี้