คอร์ดเพลง มีผัวคืออ้ายน้องตายดีกว่า - ไหมพรม อุดมพร

มีผัวคืออ้าย ยอมเฒ่าตายดีกว่า มนุษย์สุรา ตื่นมาหากินแต่เหล้า เวียกงานบ่ส่าง มีแต่เมา เมา เมา เมา อย่าว่าแต่น้องบ่เอา คนอื่นเขากะบ่เอาคือกัน ถ้าอยากได้น้...

-
คอร์ดเพลง มีผัวคืออ้ายน้องตายดีกว่า ของ ไหมพรม อุดมพร, เนื้อเพลง มีผัวคืออ้ายน้องตายดีกว่า ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง มีผัวคืออ้ายน้องตายดีกว่า ของ ไหมพรม อุดมพร

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
มีผัวคืออ้าย ยอมเฒ่าตายดีกว่า มนุษย์สุรา ตื่นมาหากินแต่เหล้า เวียกงานบ่ส่าง มีแต่เมา เมา เมา เมา อย่าว่าแต่น้องบ่เอา คนอื่นเขากะบ่เอาคือกัน ถ้าอยากได้น้องเป็นเมียอิหลี กะหาวิธีเซาเหล้าสาอ้าย น้องจั่งสิฝากชีวิตไว้ กับอ้ายคนนี้ ถ้ายังเป็นมนุษย์สุรา น้องว่าอ้ายต้องโสดอีกหลายปี เซ่าเหล้าซะเด้อคนดี จั่งสิเอาเป็นผัว มีผัวคืออ้าย ยอมเฒ่าตายดีกว่า มนุษย์สุรา ตื่นมาหากินแต่เหล้า เวียกงานบ่ส่าง มีแต่เมา เมา เมา เมา อย่าว่าแต่น้องบ่เอา คนอื่นเขากะบ่เอาคือกัน ถ้าอยากได้น้องเป็นเมียอิหลี กะหาวิธีเซาเหล้าสาอ้าย น้องจั่งสิฝากชีวิตไว้ กับอ้ายคนนี้ ถ้ายังเป็นมนุษย์สุรา น้องว่าอ้ายต้องโสดอีกหลายปี เซ่าเหล้าซะเด้อคนดี จั่งสิเอาเป็นผัว มีผัวคืออ้าย ยอมเฒ่าตายดีกว่า มนุษย์สุรา ตื่นมาหากินแต่เหล้า เวียกงานบ่ส่าง มีแต่เมา เมา เมา เมา อย่าว่าแต่น้องบ่เอา คนอื่นเขากะบ่เอาคือกัน อย่าว่าแต่น้องบ่เอา คนอื่นเขากะบ่เอาคือกัน
§มีผัวคืออ้ายน้องตายดีกว่า เนื้อเพลง