คอร์ดเพลง มือถือหน้าด้าน ดอกรัก ดวงมาลา

ห้ามใจบ่ได้ว่าสิบ่คิดฮอดเขา หน้าด้านอีหลีหนอเฮา แค่อยากฟังคำเว้าสักคำกะยามเผิ่นรับสาย คือจั่งขี้คร้านคุยนำ ได้ฟังเสียงไม่กี่คำ แค่ส่ำนี้ล่ะเผิ่นฟ้าววางสายเขาคงสิเบื่อ เมื่อยามเห็นเ...
คอร์ดเพลง มือถือหน้าด้าน ของ ดอกรัก ดวงมาลา, เนื้อเพลง มือถือหน้าด้าน ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง มือถือหน้าด้าน ของ ดอกรัก ดวงมาลา

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

ห้ามใจบ่ได้ว่าสิบ่คิดฮอดเขา หน้าด้านอีหลีหนอเฮา แค่อยากฟังคำเว้าสักคำกะยามเผิ่นรับสาย คือจั่งขี้คร้านคุยนำ ได้ฟังเสียงไม่กี่คำ แค่ส่ำนี้ล่ะเผิ่นฟ้าววางสายเขาคงสิเบื่อ เมื่อยามเห็นเบอร์โชว์ไป คือสิด่าในใจ ว่าสายนี้คือเหน้ามึนแฮงหลายเอาแต่สิว่า น้องบ่ถือสาดอกอ้าย ขอแค่ฟังเสียงตามสาย จักหน่อยกะมีแฮงใจทุกครั้งโทรไป อาศัยความหน้าด้านโทรหา ทำใจเอาไว้ล่วงหน้า คันเป็นหยังมากะต้องทนไหว ว่าสาธุ สาธุ สาสุเด้อยามน้องโทรไป ให้อ้ายรับสายไวไว เว้านำม่วนม่วนแค่นี้ก็พอ ห้ามใจบ่อยู่ รู้ทั้งรู้ว่าพี่ทำเมิน บางครั้งน่าอายเหลือเกิน คิดนำเผิ่นกะเดี้ยกะด้อ โทรหากะเสย มีแต่เราฝ่ายเดียวงอนง้อ ซังฮอดเจ้าของพู่นน้อ หน้าด้านโทรไป ย้อนว่าใจคิดฮอดเขา
 
 
 
 
*ทุกครั้งโทรไป อาศัยความหน้าด้านโทรหา ทำใจเอาไว้ล่วงหน้า คันเป็นหยังมากะต้องทนไหว ว่าสาธุ สาธุ สาสุเด้อยามน้องโทรไป ให้อ้ายรับสายไวไว เว้านำม่วนม่วนแค่นี้ก็พอ ห้ามใจบ่อยู่ รู้ทั้งรู้ว่าพี่ทำเมิน บางครั้งน่าอายเหลือเกิน คิดนำเผิ่นกะเดี้ยกะด้อ โทรหากะเสย มีแต่เราฝ่ายเดียวงอนง้อ ซังฮอดเจ้าของพู่นน้อ หน้าด้านโทรไป ย้อนว่าใจคิดฮอดเขา
 
( * ซ้ำ )

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

หนังสือรุ่น คอร์ด - Cocktail Chord Nangsue Run by Cocktail รูปเธอยังยิ้ม ข้างเธอคือฉัน เพ่งมองดูนานนาน น้ำตาก็มาคลอคลอ กี่ปีมาแล้ว เธอเป็นอย่างไรบ้างหนอ ค่อยค่อยลืมเลือนกันไป ไม่รู้ทำไมเหมือนกัน เรื่องราวเหล่านั้นจึงจบลงเล่นคอร์ดเพลงนี้
อยากเกลียดเธอ คอร์ด - จัสติน Chord Yak Kliat Thoe by Chattin อยากเกลียดเธอเหลือเกิน อยากดันให้เธอออกห่างไป อยากจะมองหน้าเธอโดยไม่สะเทือน ที่หัวใจ แต่มันทำไม่ลง เกลียดเธอไม่ลง มันยากเย็นเกินไปเล่นคอร์ดเพลงนี้
คิดถึง คอร์ด - Ost. สุดสายป่าน-ศักดิ์สิทธิ์ แท่งทอง Chord Khitthueng by Saksit Thaeng Thong เอื้อมมือไป ต้องการจับมือของเธอ เมื่อมองไป ต้องการสบตาคู่นั้น อยากให้ภาพทรงจำที่แสนดี กลับมาที่เดิมของมัน ดั่งวันนั้น แต่วันนั้น จะนานเท่าใดเล่นคอร์ดเพลงนี้
อย่าต่อรองหัวใจ คอร์ด - Nologo Chord Ya Torong Huachai by Nologo อย่ามาทำเป็นมีน้ำตา เพื่อมาต่อรองหัวใจ อย่าเปลืองเวลาคร่ำครวญ ไม่มีวันเป็นไปได้ อย่ามาซื้อหัวใจฉันคืน ด้วยการหลั่งน้ำตา อย่ามาแสดงเล่นคอร์ดเพลงนี้
ก็มันเป็นอย่างนั้น คอร์ด - บิลลี่ โอแกน Chord Ko Man Pen Yang Nan by Bin Li O Kaen ก็มันเป็นอย่างงั้น หากแม้นว่าเราเข้าใจ ว่ามันต้องเป็นอย่างงั้น แต่ถึงจะมีผู้ใดไม่ยอมให้เป็นอย่างไร มันคงต้องเป็น ก็ปล่อยมันไปมันคงต้องเป็นอย่างงั้นเล่นคอร์ดเพลงนี้