คอร์ดเพลง อย่าเว้าฮอดเขา โอม ศิวะกร

หมู่อย่าถามได้บ่ เรื่องผู้สาวเหลาะแหละถิ่มเฮาไป แค่คนที่เขาเบิ้ดใจ พ้อของใหม่แล้วถิ่มของเก่า ได้ขี่หลังกระต่าย เข้าเส้นชัยแล้วเขาถิ่มเต่า ลืมเสียงไก่ขันยามเช้า บัดเขาพ้อนาฬิกาปลุก ...
คอร์ดเพลง อย่าเว้าฮอดเขา ของ โอม ศิวะกร, เนื้อเพลง อย่าเว้าฮอดเขา ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง อย่าเว้าฮอดเขา ของ โอม ศิวะกร

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

หมู่อย่าถามได้บ่ เรื่องผู้สาวเหลาะแหละถิ่มเฮาไป แค่คนที่เขาเบิ้ดใจ พ้อของใหม่แล้วถิ่มของเก่า ได้ขี่หลังกระต่าย เข้าเส้นชัยแล้วเขาถิ่มเต่า ลืมเสียงไก่ขันยามเช้า บัดเขาพ้อนาฬิกาปลุก เฮาอุตส่าห์ ฝนสากให้เป็นเข็ม เติมน้ำโอ่งเต็ม บัดแม่นเขาตัก หงิ่นมาดูหมู่ ยกเบิ่งจั๊กกั๊ก เฮาบ่ฮู้จัก คนซื่อนี้ * อย่าเว้าฮอดเขาเถาะหมู่ เขาไปสู่ที่ชอบแล้ว เขาถิ่มเรือแจว ขึ้นเรือสำเภา อย่าเว้าฮอดเขาเถาะหมู่ เฮายอมเป็นหมาหัวเน่า แค่หมาหลายเจ้า กินข้าวหลายเฮือน อย่าเว้าฮอดเขาเลยเสี่ยว ปล่อยกบขึ้นไปกินเดือน ส่ำหลังที่มันเป็นเกลื้อน ยาทาคงบ่ถึงเดือน คงสิเลือนหาย ** นับตั้งแต่มื้อนี้ เฮาสิบ่มักใครง่าย สิฝึกสิซ้อมหัวใจ บ่ให้ไผปั่นหัวง่าย ๆ ไปจี่เฮาแน้เด้อหมู่ ถ้าเกิดเฮาเมาเหล้าตาย ถ้าม้มคืนนี้ไปได้ สิเป็นคนใหม่มื้ออื่น ถ้าม้มคืนนี้ไปได้ สิเป็นคนใหม่มื้ออื่น ถ้าม้มคืนนี้ไปได้ สิเป็นคนใหม่มื้ออื่น ถ้าม้มคืนนี้ไปได้ สิเป็นคนใหม่มื้ออื่น

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ล่องแม่ปิง คอร์ด - จรัล มโนเพชร Chord Long Mae Ping by Charan Mano Phet คนงามงามต้องงามคู่ความเด่นดี ต้องฮักศักดิ์ศรีของกุลสตรีแม่ญ่าแม่ญิง เยือกเย็นสดใส... เหมือนน้ำแม่ปิง มั่นคงจริงใจ ฮักใครฮักจริง สาวเอยสาวเวียงพิงค์ สาวเครือฟ้าเคยซมซานเล่นคอร์ดเพลงนี้
นาทีนี้ คอร์ด - Peacemaker Chord Nathi Ni by Peacemaker อยากอยากให้เสียงเพลงนั้นลาไปก่อน ไม่อยากให้เธอไปไหน ขอได้ไหมหากว่าเธอจะมีใจกับฉัน ขอให้ในนาทีนี้มีเธออยู่ข้างข้างกัน อยากให้เธอได้ฟังถ้อยคำที่ซ่อนอยู่เล่นคอร์ดเพลงนี้
อย่าเหงาเรื่อยเปื่อย คอร์ด - เต้น นรารักษ์ Chord Ya Ngao Rueaipueai by Ten Nara Rak อย่าโทรมาพูดคำว่าเหงาเรื่อยเปื่อย เหนื่อยจะพูดเรื่องความเหงา ที่ความจริงเธอไม่เคยเข้าใจ คนที่ฟังเธอพูดว่าเหงาเท่าไหร่ คือคนที่รัก รักเธอมากมาย ไม่อาจพูดไปเล่นคอร์ดเพลงนี้
สาวขุ๊ดปู๋ ภาค 2 คอร์ด - แก้ว ลอดฟ้า Chord Sao Khut Pu Phak 2 by Kaeo Lot Fa ขุ๊ดปู๋ ๆ เป็นก๋รรมวิบาก ของไอ่แก้ว ลอดต๋ายมาแล้ว หลาบแป้ หลาบแป๊ด ยกมือไหว้สา ฟังกำสาวจวน นึกว่าจะม่วน แต้มีปัญหา แม่หญิงเป๋นสี่เป็นห้า ถ้าฟ้าบ่ผ่า ท่าจะได้ต๋ายลืมเล่นคอร์ดเพลงนี้
เด็กบ้านนอก คอร์ด - ไอน้ำ Chord Dek Bannok by Ainam ส่งเงินให้ใช้ได้รับใช่มั๊ย ใช้ไม่พอบอกนะ จะซื้อกับข้าวซื้อเสื้อผ้า เอาที่ตามใจแม่ ฝันเป็นจริงเมื่อไหร่ คงได้กลับไปดูแล เหนื่อยยังไงก็ตามแต่ จะทำให้แม่ภูมิใจเล่นคอร์ดเพลงนี้