คอร์ดเพลง อ้อมกอดบ้านเฮา กู่แคน School

เย็นหมอกฝนตกใส่ดอกไม้บาน โอ้แม่โขงไหลผ่านมาทักทายแฮงคิดฮอดหลายคนที่มาจากไกล แฮงห่วงหา กลับมาเห็นเป็นจั่งใดบ้านเฮา คงบ่เหงาเจ้าบ่ต้องมีทุกข์ใจ ทุกที่มีอุ่นไอเ...
คอร์ดเพลง อ้อมกอดบ้านเฮา ของ กู่แคน School, เนื้อเพลง อ้อมกอดบ้านเฮา ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง อ้อมกอดบ้านเฮา ของ กู่แคน School

อัลบั้ม : OST.อ้อมกอดเขมราฐ

เย็นหมอกฝนตกใส่ดอกไม้บาน 
โอ้แม่โขงไหลผ่านมาทักทาย
แฮงคิดฮอดหลายคนที่มาจากไกล แฮงห่วงหา
กลับมาเห็นเป็นจั่งใดบ้านเฮา
คงบ่เหงาเจ้าบ่ต้องมีทุกข์ใจ
ทุกที่มีอุ่นไอเหมือนอยู่ในอ้อมกอดเอาไว้
อยู่บ่อนใดก็บ่คือบ้านเฮา

* เอามาไว้อยู่ในอ้อมกอดให้กลับมาพร้อมความคิดฮอด
กอดเอาไว้อยู่ในหัวใจแมนห่างไกลกลับมาคือเก่า
เอามาไว้อยู่ในอ้อมกอดให้กลับมาพร้อมความคิดฮอด
สิกอดเจ้าไว้อยู่ม่องนี้ ม่องที่มีฮักถ้าอยู่คิเก่า
เอามาไว้อยู่ในอ้อมกอดให้กลับมาพร้อมความคิดฮอด
กอดกลิ่นดิน กลิ่นฝน กลิ่นหนาว
กลิ่นบ้านก็ยังเป็นคือเก่า เอามาไว้อยู่ในอ้อมกอด
ให้กลับมาพร้อมความคิดฮอด
กอดเอาความฮู้สึกดี ๆ อุ่นไออ้อมกอดนี้ บ้านเฮา

(ซ้ำ * )

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ตะเกียงกับตะวัน คอร์ด - ตุ้ย Af3 Chord Takiang Kap Tawan by Tui Af3 ฉันเป็นแค่ไฟตะเกียง มีเพียงแค่แสงร่ำไร อาจดับลงทุกเวลา ที่ลมพัดพาผ่านไป เป็นแค่ไฟตะเกียง อย่าเสี่ยงกับฉัน ออกจากฉันไป ทิ้งฉันคนนี้เอาไว้ และกลับไปที่ของเธอที่มีตะวันเล่นคอร์ดเพลงนี้
ขอเพียงที่พักใจ คอร์ด - มาลีวัลย์ เจมีน่า Chord Kho Phiang Thiphak Chai by Mali Wan Che Mi Na อย่าปล่อยให้ฉันยืน อยู่คนเดียวเปลี่ยวใจเหลือทน ฝ่าพายุฝ่าแดดลมฝน จนมาพบเธอ อย่าปล่อยให้ฉันรอ ด้วยใจท้อและทรมานเล่นคอร์ดเพลงนี้
ฉันให้เธอ คอร์ด - ปุ๊ อัญชลี จงคดีกิจ Chord Chan Hai Thoe by Pu Anchali Chong Khadi Kit อะไรที่เธอทำ ฉันยังจำ จดจำภายในใจ ไม่ว่านานแค่ไหน คงอยู่อย่าง นั้น จะเป็นทุกทุกอย่าง ของกันและกัน จะคิดถึง และห่วงใยเธอคนดี ให้รู้เล่นคอร์ดเพลงนี้
หน้าบ้าน คอร์ด - ปอ วีเฟรนด์ (V-friends) Chord Na Ban by Po Wi Fren (V-friends) ให้ยืนตากฝน จนเปียกไปถึงหัวใจ ให้มันเป็นไข้ ให้ยืนหนาวตายหน้าบ้านของเธอ เมื่อเธอตื่นมา จะพบว่ายังมีใครรอเสมอ เผื่อว่าเธอจะยอมเห็นใจ คน ๆ นี้ที่ทำพลาดไปแต่ใจก็รักเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
กะเทยไม่เคยนอกใจ คอร์ด - วิด ไฮเปอร์ Chord Kathoei Mai Khoei Nokchai by Wit Hai Poe ถึงเป็นกะเทย รักใครไม่เคยนอกใจ ปลอมแค่เพียงกาย แต่ว่าหัวใจข้างในไม่ปลอม รักฉันได้ไหม ฉันมีแต่ให้ ฉันมีแต่ยอม ดอกไม้ปลอม ปลอม รอคนเมตตาเข้ามาดอมดมเล่นคอร์ดเพลงนี้