คอร์ดเพลง อ้ายเฮ็ดโอที เขาเฮ็ดโอเธอ เพชร สหรัตน์

สู้เพื่อเจ้าทุกอย่าง เพื่อสิย่างตามทางที่ฝัน อดทนต่อฮักที่มีให้กัน รอรับความฝันในวันของเรา บอกกันว่าสู้เด้อ เพื่ออนาคตสิดีกว่าเก่า สัญญาสิสู้เพื่อฮักเฮา แต่แล้วความเศร้าก็ก้าวเข้า...
คอร์ดเพลง อ้ายเฮ็ดโอที เขาเฮ็ดโอเธอ ของ เพชร สหรัตน์, เนื้อเพลง อ้ายเฮ็ดโอที เขาเฮ็ดโอเธอ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง อ้ายเฮ็ดโอที เขาเฮ็ดโอเธอ ของ เพชร สหรัตน์

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 สู้เพื่อเจ้าทุกอย่าง เพื่อสิย่างตามทางที่ฝัน อดทนต่อฮักที่มีให้กัน รอรับความฝันในวันของเรา บอกกันว่าสู้เด้อ เพื่ออนาคตสิดีกว่าเก่า สัญญาสิสู้เพื่อฮักเฮา แต่แล้วความเศร้าก็ก้าวเข้ามา สู้ฟันฝ่า หาเงินเพื่อฮักสองเฮา แต่โชคร้ายก็คือตัวเจ้า แอบพาเขาเข้ามาแนบกาย คิดอีหยังอยู่น้อ ความฝันของเฮามันมันเหี่ยถิ่มไส อีกคนเฮ็ดโอทีเกือบตาย ส่วนเจ้าหลอยไปให้เขาเฮ็ดโอเธอ อ้ายเฮ็ดโอที บัดเขานั้นตี้ หลอยเฮ็ดโอเธอ อยากสิจบ ก็บอกอ้ายเด้อ อย่าปล่อยให้เผลอบ้าอยู่เดียวดาย อ้ายเฮ็ดโอที บัดเขานั้นตี้ กอดเธอแนบกาย ตบตาแต่เจ็บถึงหัวใจ สิสู้ต่อไป เพื่อไผ๋หน้อเฮา อ้ายเฮ็ดโอที บัดเขานั้นตี้ หลอยเฮ็ดโอเธอ อยากสิจบ ก็บอกอ้ายเด้อ อย่าปล่อยให้เผลอบ้าอยู่เดียวดาย อ้ายเฮ็ดโอที บัดเขานั้นตี้ กอดเธอแนบกาย ตบตาแต่เจ็บถึงหัวใจ สิสู้ต่อไป เพื่อไผ๋หน้อเฮา อ้ายเฮ็ดโอที บัดเขานั้นตี้ หลอยเฮ็ดโอเธอ อยากสิจบ ก็บอกอ้ายเด้อ อย่าปล่อยให้เผลอบ้าอยู่เดียวดาย อ้ายเฮ็ดโอที บัดเขานั้นตี้ กอดเธอแนบกาย ตบตาแต่เจ็บถึงหัวใจ สิสู้ต่อไป เพื่อไผ๋หน้อเฮา อ้ายเฮ็ดโอทีจนเช้า แต่ว่าเจ้าให้เขาเฮ็ดโอเธอ อ้ายเฮ็ดโอทีเกือบตาย แต่เจ้าหลอยไป ให้เขาเฮ็ดโอเธอ 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ดอกไม้ให้คุณ คอร์ด - คาราวาน Chord Dokmai Hai Khun by Carawan ดวงตะวัน ทอแสง มิถอยแรง อัปรา เป็น เปลวไฟที่ไหม้นาน เป็นสายธารที่ชุ่มป่า เป็นแผ่นฟ้าทานทน ขอมอบดอกไม้ในสวน ให้หอมอบอวลสู่ชน จงสบสิ่งหวัง ให้สมตั้งใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
บ้านนาป่าร้าง คอร์ด - คำรณ สัมบุญณานนท์ Chord Ban Na Pa Rang by Kham Ron Sam Bun Na Non ข่าวคราว ตัวเจ้าหรือนั่น เห็นเขาลือ เล่ากัน ตำ ถากถาง ภาพลอย หัวใจชอกช้ำ เพราะถ้อย ปรักปรำ เขาลือทั้งบาง เขาลือ เองชั่ว ปล่อยตัวตามทางเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักของเธอมีจริงรึเปล่า คอร์ด - P.O.P. Chord Rak Khong Thoe Mi Ching Rue Plao by P. O. P. รักของเธอ มีจริงหรือเปล่า อยากจะรู้ว่าเธอมีจริงไหม รักของเรา จะเป็นจริงใช่ไหม รักจะมีแต่ความจริงใจ ขอให้เธอ ตอบให้ฉันมั่นใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
ชาวนากับงูเห่า คอร์ด - Big Ass Chord Chaona Kap Nguhao by Big Ass คอยดูแลด้วยความจริงใจ ห่วงใยและคอยให้ความรัก เป็นกังวลว่ามันจะตายเฝ้าคอยเอาใจทุกอย่าง แต่สุดท้าย ชาวนาผู้ชายใจดี ด้วยความที่เขาไว้ใจ น่าเสียดาย กลับต้องตายเล่นคอร์ดเพลงนี้
ปราสาททราย คอร์ด - สุรสีห์ อิทธิกุล Chord Prasat Sai by Sura Si Itthi Kun ไม่เหลืออะไรเลย แหลกสลายลงไปกับตา เหลือเพียงใจที่ว่างเปล่า กับฉันคนเดียวเท่านั้น ไม่เหลืออะไรเลย จากที่เคยมีความใฝ่ฝัน ไร้กำลังจะสร้างใหม่ให้เหมือนเดิมเล่นคอร์ดเพลงนี้