คอร์ดเพลง ฮักเมียใหม่หลายกว่าเมียเก่า สมจิตร บ่อทอง

ย่อนเจ้าน่าฮัก อ้ายจั่งได้ทักทุกแลงเช้าคันพุฮ่ายคือเมียเก่า จักสิเว้ากับเจ้าเฮ็ดหยังเมียเก่าของอ้าย ขี้ล้ายขี่ล่ายนอนกะกรนดังยามเพิ่นอยากได้อิหยัง กะผัดเอาจั่งเด็กน้อย ...
คอร์ดเพลง ฮักเมียใหม่หลายกว่าเมียเก่า ของ สมจิตร บ่อทอง, เนื้อเพลง ฮักเมียใหม่หลายกว่าเมียเก่า ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ฮักเมียใหม่หลายกว่าเมียเก่า ของ สมจิตร บ่อทอง

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

ย่อนเจ้าน่าฮัก อ้ายจั่งได้ทักทุกแลงเช้า
คันพุฮ่ายคือเมียเก่า จักสิเว้ากับเจ้าเฮ็ดหยัง
เมียเก่าของอ้าย ขี้ล้ายขี่ล่ายนอนกะกรนดัง
ยามเพิ่นอยากได้อิหยัง กะผัดเอาจั่งเด็กน้อย ป.4

* อยากบอกคนดี ตอนนี้อ้ายเป็นพ่อฮ้าง
กว่าสิโสดได้เด้อนาง ของเก่าอยู่บ้าน บ่ยอมให้ป๋า
มื้อนี้วันดี เป็นโสดแล้วเด้อกานดา
ให้เห็นใจแหน่น้องหล่า กว่าเมียสิป้า บ่แม่นของง่าย

** สิฮักเมียใหม่ หลายกว่าฮักเมียเก่า
อ้ายสิเอา สิเอา สิเอา ใจเจ้าอย่างดี
ฮักเมียเก่าส่ำใด๋ สำหรับเมียใหม่อ้ายทุ่มเต็มที่
ฮักอ้ายซะเด้อคนดี ฮักน้องอีหลีหลายกว่าเมียเก่า

(ซ้ำ * ,** ,** )

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ดี ๆ กันไว้ คอร์ด - สุกัญญา มิเกล Chord Di Di Kan Wai by Su Kanya Mi Ken จะโกรธจะเคือง กันอย่างไร ให้ดีต่อกันไว้ แม้เลิกกันไปจะอย่างไร ก็เคยเป็นคนคุ้นเคย ยังไงจะยังไงเจอกันอย่าทำเฉย เหมือนคนไม่เคยมีเยื่อใย ไม่เคยมีหัวใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่บอกเธอ คอร์ด - Bedroom Audio Chord Mai Bok Thoe by Bedroom Audio แต่บอกตอนนี้ไม่รู้จะเร็วไปหรือไม่ ก็ยังไม่รู้ว่าเธอคิดเช่นไร ถ้าบอกคำนั้นแล้วเธอตอบมาว่าไม่ใช่ ถ้าเป็นแบบนี้เธอคงจะเดินหนีไป ดีพอแล้วถ้าได้มีเธออยู่ใกล้ ๆ ได้ยินเสียงได้คอยเล่นคอร์ดเพลงนี้
คืนรัง คอร์ด - เสก Loso Chord Khuen Rang by Sek Loso นานมาแล้ว เราจากกัน โอ้คืนวันนั้นแสนหน่วงหนัก  ดั่งทุ่งแล้งที่ไร้เพิงพัก ดั่งภูสูง ที่สูงสุดสอย โอ้ ยอดรัก ฉันกลับมา ดั่งชีวาที่เคยล่องลอย  มาบัดนี้ที่เราเฝ้าคอย เจ้านกน้อยโผคืนสู่รังเล่นคอร์ดเพลงนี้
วันที่เลวร้าย คอร์ด - ป้าง นครินทร์ กิ่งศักดิ์ Chord Wanthi Leorai by Pang Nakharin King Sak แต่แล้ววันหนึ่งรู้ตัว วันนี้มันช่างน่ากลัว เมื่อรู้ตัวว่าชั่ว เมื่อรู้ว่าป็นตัวเอง ฉันทำไปได้อย่างไร ไม่เคย ไม่รู้ทำไมเป็นอย่างนั้น หรือว่าฉันชาชินกับมันมากไปเล่นคอร์ดเพลงนี้
เก็บไว้นานนาน คอร์ด - เสือ ธนพล Chord Kep Wai Nan Nan by Suea Thon Phon ขอ... ให้รักเรานี้คงอยู่... เรื่อยไป นาน... ตราบฟ้าและดินมลาย ทาง... แสนไกล เราจะฝ่า... ข้ามไป ขอสัญญา สิ่งที่เธอให้มา จะรักษา... ด้วยหัวใจ (จะเก็บไว้นาน ๆ)เล่นคอร์ดเพลงนี้