คอร์ดเพลง เทิงใหญ่เทิงนูน สามหำลำซิ่ง

ตั้งแต่เป็นบ่าว ผู้สาวบ่เคยได้ต้อง ตั้งแต่มาพ้อน้อง มันเป็นจั่งใด๋บุ้นนี่ ใจมันเต้นตึ๊บ ๆ ลมหายใจบ่คงที่ บ่แม่นใจอ้ายนี่ มันหลงฮักน้องแล้วบ้อ ซงคือสิดี ขั่นได้น้องมาเป็นแฟน เบิ่งข...
คอร์ดเพลง เทิงใหญ่เทิงนูน ของ สามหำลำซิ่ง, เนื้อเพลง เทิงใหญ่เทิงนูน ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง เทิงใหญ่เทิงนูน ของ สามหำลำซิ่ง

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 ตั้งแต่เป็นบ่าว ผู้สาวบ่เคยได้ต้อง ตั้งแต่มาพ้อน้อง มันเป็นจั่งใด๋บุ้นนี่ ใจมันเต้นตึ๊บ ๆ ลมหายใจบ่คงที่ บ่แม่นใจอ้ายนี่ มันหลงฮักน้องแล้วบ้อ ซงคือสิดี ขั่นได้น้องมาเป็นแฟน เบิ่งขาเบิ่งแขน มาเรียวงามกะด้อ เป็นตาเอาไป อวดอีแม่อีพ่อ คันได้นอนหนุน คือสิอุ่นดีเนาะ ถ้าได้นวลละออ มาเป็นคู่นอนฝัน สิบอกอีพ่อปันสวนบักพริกให้เฮ็ด สิบอกอีพ่อปันสวนบักพริกให้เฮ็ด เทิงใหญ่เทิงนูน เทิงตูนเทิงโก้ โอ้ยปาดสิโท จั่งแม่นโก้ได้ใจ บ่แม่นอ้ายฟิน อ่านกินผู้หญิงใด๋ เบิ่งหุ่นกะได้ สเปคอ้ายเลย เบิ่งหุ่นกะได้ สเปคอ้ายเลย เทิงใหญ่เทิงนูน เป็นตาซูนแท้หน้า กว่าแม่นนางฟ้า ตกลงมาน้องเอ๋ย อยากให้เป็นแม่ของลูกจังเลย ถ้าเป็นหมากเล็บแมว สิเลียฮอดแข่วน้องเอ๋ย หยำแล็บ อมแล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล้วกลืนเลย ถ้าได้น้องมานอนเชย คือสิบ่เสียชาติเกิด ตั้งแต่เป็นบ่าว ผู้สาวบ่เคยได้ต้อง ตั้งแต่มาพ้อน้อง มันเป็นจั่งใด๋บุ้นนี่ ใจมันเต้นตึ๊บ ๆ ลมหายใจบ่คงที่ บ่แม่นใจอ้ายนี่ มันหลงฮักน้องแล้วบ้อ ซงคือสิดี ขั่นได้น้องมาเป็นแฟน เบิ่งขาเบิ่งแขน มาเรียวงามกะด้อ เป็นตาเอาไป อวดอีแม่อีพ่อ คันได้นอนหนุน คือสิอุ่นดีเนาะ ถ้าได้นวลละออ มาเป็นคู่นอนฝัน สิบอกอีพ่อปันสวนบักพริกให้เฮ็ด สิบอกอีพ่อปันสวนบักพริกให้เฮ็ด เทิงใหญ่เทิงนูน เทิงตูนเทิงโก้ โอ้ยปาดสิโท จั่งแม่นโก้ได้ใจ บ่แม่นอ้ายฟิน อ่านกินผู้หญิงใด๋ เบิ่งหุ่นกะได้ สเปคอ้ายเลย เทิงใหญ่เทิงนูน เป็นตาซูนแท้หน้า กว่าแม่นนางฟ้า ตกลงมาน้องเอ๋ย อยากให้เป็นแม่ของลูกจังเลย ถ้าเป็นหมากเล็บแมว สิเลียฮอดแข่วน้องเอ๋ย หยำแล็บ อมแล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล้วกลืนเลย ถ้าได้น้องมานอนเชย คือสิบ่เสียชาติเกิด เทิงใหญ่เทิงนูน เทิงตูนเทิงโก้ โอ้ยปาดสิโท จั่งแม่นโก้ได้ใจ บ่แม่นอ้ายฟิน อ่านกินผู้หญิงใด๋ เบิ่งหุ่นกะได้ สเปคอ้ายเลย เทิงใหญ่เทิงนูน เป็นตาซูนแท้หน้า กว่าแม่นนางฟ้า ตกลงมาน้องเอ๋ย อยากให้เป็นแม่ของลูกจังเลย ถ้าเป็นหมากเล็บแมว สิเลียฮอดแข่วน้องเอ๋ย หยำแล็บ อมแล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล็บ แล้วกลืนเลย ถ้าได้น้องมานอนเชย คือสิบ่เสียชาติเกิด 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

คิดถึงพี่ไหม คอร์ด - ศรคีรี ศรีประจวบ Chord Khitthueng Phi Mai by Son Khiri Si Prachuap คิดถึงพี่หน่อยนะกลอยใจเจ้า พี่ตรมพี่เหงา เพราะคิดถึงเจ้าเชื่อไหม ฝากใจกับจันทร์ ฝากฝันกับดาว ทุกคราวก็ได้ เราต่างสุขใจเมื่อคิดถึงกันเล่นคอร์ดเพลงนี้
ยิ่งใกล้ยิ่งเจ็บ คอร์ด - Potato Chord Ying Klai Ying Chep by Potato คนที่รักร้างไกลนั้นเจ็บไม่นาน คนไม่รัก ใกล้กันช้ำใจยิ่งกว่า แต่ว่าหนทาง ทางของคน ไม่มีให้เลือกเท่าไหร่ เจ็บสักเท่าไร ก็ต้องรับมา เจ็บปวดเสมอ ที่ต้องเจอกัน เอ่ยปากต่อกันเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักที่เพิ่งผ่านพ้นไป คอร์ด - Groove Rider Chord Rak Thi Phoeng Phanphon Pai by Groove Rider ดนตรี นั้นเล่นอยู่ ฟัง ฉันฟังอยู่ แต่ว่าในใจนั้นเงียบงัน มีแต่เสียงเพลงที่ว่างเปล่า จบลงแล้วความรักของเรา ไม่มีเขาเคียงข้างอีกแล้ว ไม่มีคืนวันที่สดใส ดื่มให้ตัวเองอีกทีเล่นคอร์ดเพลงนี้
ทำไมต้องเธอ คอร์ด - Bird ธงไชย Chord Thammai Tong Thoe by Bird Thong Chai เมื่อไหร่ที่อยู่ใกล้เธอ ฉันรู้สึกราวกับเคลิ้มไป ไม่เป็นตัวเองไม่เหมือนเคย แต่พอเธอห่างหายไป คิดจะลืมยังไม่ได้เลย ทำไมต้องเป็น เธอไม่เข้าใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
เก็บไว้นานนาน คอร์ด - เสือ ธนพล Chord Kep Wai Nan Nan by Suea Thon Phon ขอ... ให้รักเรานี้คงอยู่... เรื่อยไป นาน... ตราบฟ้าและดินมลาย ทาง... แสนไกล เราจะฝ่า... ข้ามไป ขอสัญญา สิ่งที่เธอให้มา จะรักษา... ด้วยหัวใจ (จะเก็บไว้นาน ๆ)เล่นคอร์ดเพลงนี้