คอร์ดเพลง ใจคะลาดหมื่น เบนซ์ ปรีชา

อย่าถิ่มใจอ้ายให้ฮ้าง อย่าสิจางไปเด้อใจ ย้านเจ้าพ้อผู้ใหม่ แล้วเผลอใจ ไปอาดหลาด วาดอิหยังใว้ ส่างเจิดไปคือว่าวขาด คาดสิฮัก เจ้าคงฮู้จักดอกทางมา อย่าถิ่มใจของอ้าย
เนื้อเพลง ใจคะลาดหมื่น ของ เบนซ์ ปรีชา ที่มีคอร์ดกีต้าร์ Cm,Bb,G#,Eb,Gm
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ใจคะลาดหมื่น ของ เบนซ์ ปรีชา

คำร้อง : ราช ภูมิวาริน, เรียบเรียง : JameRock

สายลมต้อง คล้องสายสนูว่าว
คึดฮอดหน้าผู้สาว ผู้เจ้าจากไปไกล
ไลลืมแล้ว ละบ่อแม่สาวคนไค
 ฟังเสียงลำไผ่ คือจั่งไห้คึดฮอดนาง

* สายลมเลี้ยว ไปเกี่ยวใจ ให้ต่าวคืน
คนผุใจคะลาดหมื่น ให้หลบมายืนอยู่หม่องเก่า
เพลาลืมล้อ สิให้หมุนต่อกะว่างเปล่า
ลืมคำเว้า ลืมชู้เก่าแล้วบ่นาง

** อย่าถิ่มใจอ้ายให้ฮ้าง อย่าสิจางไปเด้อใจ
ย้านเจ้าพ้อผู้ใหม่ แล้วเผลอใจ ไปอาดหลาด
วาดอิหยังใว้ ส่างเจิดไปคือว่าวขาด
คาดสิฮัก เจ้าคงฮู้จักดอกทางมา
อย่าถิ่มใจของอ้ายให้ฮ้าง ให้หลบมานั่งอยู่หม่องเก่า
คึดพ้อบ่ความเก่า เรื่องของสองเฮาที่ผ่านมา
ควยบักตู้ มาจอบซอมทาง บ่เห็นหน้า
ดนแล้วหนา ที่เจ้านั้นลากันไป ไกล
(ที่เจ้านั่นลาจากอ้ายไป)

(*, **, **)

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ฟ้าหลังฝน คอร์ด - ฌามา Chord Fa Lang Fon by Cha Ma สายฝนโรยรา อยากให้ลมพาพัดใจของพี่ ฟ้าหลังฝนเปลี่ยนสี หัวใจน้องนี้เคยมีความหวัง น้องนั่งครวญคิด ถึงชีวิตเรื่องราวความหลัง ตัดใจไม่ได้สักครั้ง เพราะใจน้องยังคิดถึงแต่พี่เล่นคอร์ดเพลงนี้
สายตายาว คอร์ด - Ost.32 ธันวา-แดน วรเวช Chord Saita Yao - Ost. 32 Than Wa by Daen Won Wet เพราะสายตา มันหลอกฉัน หรือมือใครมาปิดไว้ ก็สายตาฉันยาวจนเกินไป มองเลยหัวใจ ที่ใกล้แค่เพียงเอื้อมคว้า ต้องการเธอได้ยินไหม ตะโกนให้ฟัง ดัง ๆ ว่ารักเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักแท้ไม่มีจริง คอร์ด - Muzu Chord Rak Thae Mai Mi Ching by Muzu สุดท้ายแล้วรักนี้ก็ต้องจบ ได้คบได้พบก็เพื่อลาจาก ต่อให้ทำมาดีแค่ไหน มันก็ต้องเจ็บ เก็บรักที่เหลือไว้ให้ตัวเอง จะเหงาเคว้งคว้างก็ต้องทนอยู่ ให้ใจมันเรียนรู้ ว่ารักแท้ไม่มีจริงเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่มีเธออีกแล้ว คอร์ด - วงชาตรี Chord Mai Mi Thoe Ik Laeo by Wong Chatri และวันนี้ก็ไม่มีเธออีกแล้ว เหมือนดังดวงแก้วหลุดลอยไป หนาวรักอ้างว้างเหงาดวงใจ เหลียวหาใครช่วยฉันที จะปลูกต้นรักทำไม เมื่อเธอไม่รู้ค่าเล่นคอร์ดเพลงนี้
เพลงที่ฉันไม่ได้แต่ง คอร์ด - Ost. Suckseed ห่วยขั้นเทพ-No More Tear Chord Phleng Thi Chan Mai Dai Taeng by No More Tear ก็เพลง ๆ นี้ที่ได้ฟังนั้นฉันไม่ได้แต่ง เธอรู้มั๊ยไม่บังอาจหรอกนะคนดี โว โอ รู้รึเปล่าว่าใครที่เขียนเพลงนี้ จำเอาไว้ให้ดี ๆ คนนั้นคือเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้