คอร์ดเพลง อวยพรทั้งน้ำตา ศักดิ์ ภูเวียง

ไปสาน้องหล่า ไปกินผ้าเงินผ้าคำ สิบ่ว่าว่าเจ้าใจดำ ที่ทำอ้ายมีน้ำตา ดีใจนำเจ้า พี่ฮู้ว่าเขาฮักจริงแก้วตา คิดฮอดสิอดเอาดอกหล่า อ้ายสิคิดว่าผลาอ้ายบ่มี ขอบใจเด้อหล่า ที่ผ่านมาอุตส่าส...
คอร์ดเพลง อวยพรทั้งน้ำตา ของ ศักดิ์ ภูเวียง, เนื้อเพลง อวยพรทั้งน้ำตา ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง อวยพรทั้งน้ำตา ของ ศักดิ์ ภูเวียง

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 ไปสาน้องหล่า ไปกินผ้าเงินผ้าคำ สิบ่ว่าว่าเจ้าใจดำ ที่ทำอ้ายมีน้ำตา ดีใจนำเจ้า พี่ฮู้ว่าเขาฮักจริงแก้วตา คิดฮอดสิอดเอาดอกหล่า อ้ายสิคิดว่าผลาอ้ายบ่มี ขอบใจเด้อหล่า ที่ผ่านมาอุตส่าสู้ทน พาเจ้านั้นลำบากลำบน บางเทือก้นหม้อข้าวฮอดบ่มี อ้ายมันสู้มันสน พาเจ้าหม่นได้พอส่ำนี้ อนาคตสิฮ่างสิมี มันพอริบหรี่ชีวิตอ้าย อ้ายฝากบอกเขา เบิ่งเจ้าแทนอ้ายด้วยหนา ฉีกถิ่มสาคำสัญญา ถึงแม่นว่าใจอ้ายสลาย ถึงแม่นอ้ายสิฮัก ฮักเจ้าหมดใจ ชาตินี้อ้ายจนเกินไป ขออวยพรให้เจ้าทั้งน้ำตา ลืมอ้ายสาหล่า ให้เขาพาไปเริ่มต้นใหม่ อย่าสิไปคิดอิหยังหลาย คิดว่าอ้ายบ่ได้ฮ่วมบุญมา อ้ายยอมรับความจริง สุสิ่งสุอย่างแล้วแก้วตา ขอยิ้มให้เจ้าทั้งนั้นตา ให้เจ้านั่นหนา นั้นจงโชคดี อ้ายฝากบอกเขา เบิ่งเจ้าแทนอ้ายด้วยหนา ฉีกถิ่มสาคำสัญญา ถึงแม่นว่าใจอ้ายสลาย ถึงแม่นอ้ายสิฮัก ฮักเจ้าหมดใจ ชาตินี้อ้ายจนเกินไป ขออวยพรให้เจ้าทั้งน้ำตา ลืมอ้ายสาหล่า ให้เขาพาไปเริ่มต้นใหม่ อย่าสิไปคิดอิหยังหลาย คิดว่าอ้ายบ่ได้ฮ่วมบุญมา อ้ายยอมรับความจริง สุสิ่งสุอย่างแล้วแก้วตา ขอยิ้มให้เจ้าทั้งนั้นตา ให้เจ้านั่นหนา นั้นจงโชคดี 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

มหาลัย คอร์ด - คาราบาว Chord Maha Lai by Carabao มหาลัย มหาหลอก เด็กชายบ้านนอก เด็กหญิงบ้านนา รํ่าเรียนรู้ในวิชาแต่จบออกมายังไม่มีงานทํา ใครจะรู้อยู่ไปวัน ๆ กลางคืนหลับฝัน กลางวันนั่งดูดยา ธูปเทียนก็หมดดอกไม้เล่นคอร์ดเพลงนี้
พักใจชั่วคราว คอร์ด - Dr.Fuu Chord Phak Chai Chuakhrao by Dr. Fuu อยากจะขอหยุดรักซักประเดี๋ยวเดียว พักหัวใจที่ซีดเซียว มีแต่ความเฉยชามากอดไว้ ให้เลิกรักเลยคงไม่เอา ไม่คิดถึงเลยทำไม่ได้ เท่าที่คุยกับหัวใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
เห็นเธอที่เยอรมัน คอร์ด - ไหมไทย หัวใจศิลป์ Chord Hen Thoe Thi Yoeraman by Mai Thai Huachai Sin มีคนเห็นเธอที่ เยอรมัน เดี๋ยวนี้ ไม่ใช่อีจันทร์ แต่เป็นมิส จันทร์จิรา ขอบคุณทรามวัย ยังมีกะใจข่าวมา สะเทือนใจหลั่งน้ำตา เมื่อลูกถามว่า... แม่หนูอยู่ไหนเล่นคอร์ดเพลงนี้
เสียตัว...อย่าเสียใจ คอร์ด - คาราบาว-ปาน Chord Siatua Ya Siachai by Carabao- Pan แค่ความสาวที่เสียให้เขาไป เสียตัวอย่าเสียใจไม่นานก็หายดี คุณค่าของเธออยู่ที่ใจมากกว่าผู้ชายพรรค์นี้ เจ็บใจหนึ่งที เปิดทางให้คนดี ๆ ได้เดินเข้ามาเล่นคอร์ดเพลงนี้
แด่คนเคยรัก คอร์ด - มาเรียม B5 Chord Dae Khon Khoei Rak by Ma Riam B5 ฉันมันไม่ดี ตรงไหน โง่เกินไป หรือเปล่า แผลที่เธอทำ มันลึก มันร้าว มันเข้าไปฝังใจ ฉันมันไม่ดี ตรงไหน จะบ้าจะตาย เพราะเธอ หัวใจยังจำ ยังคิด เสมอ ถึงเธอ คนทำเล่นคอร์ดเพลงนี้