คอร์ดเพลง ฮักที่แสนดี กู่แคน School

เจ้ากะยังบ่เห็น ยังบ่เห็น โอ้ยความฮักของอ้าย ที่มันฮักเจ้าหลาย ฮักเจ้าหลาย ฮักเจ้าอีหลี ยอดซู้ ดูหัวใจอ้ายก่อนสิจากกันไป ทำใจได้ก่อน สิเจ้าสิหนีจากกัน ยังรำพัน หากว่าใจเจ้านั้น ใจ...
คอร์ดเพลง ฮักที่แสนดี ของ กู่แคน School, เนื้อเพลง ฮักที่แสนดี ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ฮักที่แสนดี ของ กู่แคน School

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 เจ้ากะยังบ่เห็น ยังบ่เห็น โอ้ยความฮักของอ้าย ที่มันฮักเจ้าหลาย ฮักเจ้าหลาย ฮักเจ้าอีหลี ยอดซู้ ดูหัวใจอ้ายก่อนสิจากกันไป ทำใจได้ก่อน สิเจ้าสิหนีจากกัน ยังรำพัน หากว่าใจเจ้านั้น ใจเจ้านั้น คั่นแม่นคึดซังกัน หากแต่ใจอ้ายนั้น ใจอ้ายนั้น ที่ยังคงฮักยังผูกพัน บุญเฮาสองสร้างกันมาส่ำนี้ หรือมีเวรกรรมนำกันมาตั้งแต่ปางใด๋ โอ้ยหัวใจ เว้าแล้วอยากไห้ออกมา แต่ว่าน้ำตาบ่ไหล หัวใจ มันเศร้า ที่มันเหงา มันเป็นจังหนึ่ง ที่คิดถึงความดีที่เคยมีต่อกัน ขอบคุณที่ผ่านมา ที่เจ้านั้นได้ยอมเสียเวลา มาคบกัน จากกันแล้วขอให้เจ้ามีแต่ความสุข อย่าได้ทุกข์ คือจั่งอยู่กับอ้าย ขอบคุณหลาย ที่ฟ้าส่งเจ้ามาให้ฮู้จัก ฮักที่แสนดี เจ้ากะยังบ่เห็น ยังบ่เห็น โอ้ยความฮักของอ้าย ที่มันฮักเจ้าหลาย ฮักเจ้าหลาย ฮักเจ้าอีหลี ยอดซู้ ดูหัวใจอ้ายก่อนสิจากกันไป ทำใจได้ก่อน สิเจ้าสิหนีจากกัน ยังรำพัน หากว่าใจเจ้านั้น ใจเจ้านั้น คั่นแม่นคึดซังกัน หากแต่ใจอ้ายนั้น ใจอ้ายนั้น ที่ยังคงฮักยังผูกพัน บุญเฮาสองสร้างกันมาส่ำนี้ หรือมีเวรกรรมนำกันมาตั้งแต่ปางใด๋ โอ้ยหัวใจ เว้าแล้วอยากไห้ออกมา แต่ว่าน้ำตาบ่ไหล หัวใจ มันเศร้า ที่มันเหงา มันเป็นจังหนึ่ง ที่คิดถึงความดีที่เคยมีต่อกัน ขอบคุณที่ผ่านมา ที่เจ้านั้นได้ยอมเสียเวลา มาคบกัน จากกันแล้วขอให้เจ้ามีแต่ความสุข อย่าได้ทุกข์ คือจั่งอยู่กับอ้าย ขอบคุณหลาย ที่ฟ้าส่งเจ้ามาให้ฮู้จัก ฮักที่แสนดี 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

บูมเมอแรง คอร์ด - No More Tear Chord Bum Moe Raeng by No More Tear ก็เพราะว่าตัวฉันเป็นอย่างบูมเมอแรง ขว้างไปยิ่งแรงยิ่งกลับมาเร็ว ฉันเป็นอย่างบูมเมอแรง ขว้างไปทุกแห่งก็มาที่เดิม เธอเป็นคนขว้างไปอย่างเยื่อใยไม่มีเล่นคอร์ดเพลงนี้
นาทีนี้ คอร์ด - Peacemaker Chord Nathi Ni by Peacemaker อยากอยากให้เสียงเพลงนั้นลาไปก่อน ไม่อยากให้เธอไปไหน ขอได้ไหมหากว่าเธอจะมีใจกับฉัน ขอให้ในนาทีนี้มีเธออยู่ข้างข้างกัน อยากให้เธอได้ฟังถ้อยคำที่ซ่อนอยู่เล่นคอร์ดเพลงนี้
แสงจันทร์ คอร์ด - Modern Dog Chord Saengchan by Modern Dog แสงจันทร์กระจ่าง หากเธอนั้นอ้างว้าง ฉันจะเคียงข้าง ผ่านคืนที่เลือนลาง ปวดร้าว… เท่าไร หลับตา… พักใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
แม้เราจะไม่พบกัน คอร์ด - คาราวาน Chord Mae Rao Cha Mai Phop Kan by Carawan จึงวาดปลายปากกา จารึกลายเส้นศิลป์ แทนอารมณ์อันโบกบิน เป็นดินและลมน้ำไฟ คือความรักความคิดถึง ยิ้มเธอที่ตรึงตราไว้ ผมยาวนุ่มเนียนสยาย ฉันรักเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
คนจนเป็นไง คอร์ด - จ่าหลอย เฮนรี Chord Khonchon Pen Ngai by Cha Loi Henri แปลกจริงผู้หญิงชอบคนรวย ๆ ไม่หล่อไม่สวย จะแก่เท่าไรขอให้มีเงิน รูปหล่อจน ๆ เธอบอกไม่สน ไม่ควรคู่เดิน รักคนโซ เธอกลัวโง่เกิน หายใจเป็นเงิน คนจนปวดใจเล่นคอร์ดเพลงนี้