คอร์ดเพลง ฮักเฮาบ่เคยลืม มิน พิณทอง

ละดนปานได๋ใจบ่เคยลืมเจ้าา เป็นซึม ๆ เหงา ๆ จากวันเจ้าไปเป็นอื่น ถึงสิผ่านหลายวันคืน ใจยังคึดฮอดเจ้า บ่เคยเว้าผู้ใหม่แทน ละสายแนนเอ๋ย คือบ่ผูกแน่น ๆ ดึงใส่ให้สมหวัง ฮักสลายใจชายพัง ...
Something Wrong

อยู่ระหว่างการปรับปรุง

-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ฮักเฮาบ่เคยลืม ของ มิน พิณทอง

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

ละดนปานได๋ใจบ่เคยลืมเจ้าา เป็นซึม ๆ เหงา ๆ จากวันเจ้าไปเป็นอื่น ถึงสิผ่านหลายวันคืน ใจยังคึดฮอดเจ้า บ่เคยเว้าผู้ใหม่แทน ละสายแนนเอ๋ย คือบ่ผูกแน่น ๆ ดึงใส่ให้สมหวัง ฮักสลายใจชายพัง ห่วงเสมอให้เธอฮู้ ฮักของเฮาสิ้นแล้ว ไร้แววที่จะหวนคืนมา เมื่อเธอเลือกเขา ผู้รวยสูงค่า อำลา ทิ้งใจอ้ายคนจน สู้ทนด้วยกันหลายปี เจอเขาผู้ดีน้องลืมคำว่าทน มอบใจให้เขา ฮักเฮาทำหล่น ความจน น้องโบกมืออำลา ซึมคือบ้า ได้เช็ดน้ำตาจากวันพ่ายใจหม่น หนีความจนบ่ได้ กะเลยพ่ายแก่เขา เจ็บทุกข์เศร้าหยังสิทอเสียฮัก ใจเสียหลักให้คิดไปหลายหลาก แค่บวกคูณหารเอาฮักมาตั้ง เอาเจ็บเอ้ยมาลบ กะยังจบบ่ได้ ฮักของอ้ายที่มี ฟังคนดี เจ้าจงฟัง จากผู้ผิดหวัง อยากบอกให้เธอรู้ว่า อ้ายเจ็บแปะตาย ในวันที่พ่ายหมดท่า แต่ฮักเจ้าหลาย เกินความเสียใจน้องหล่า ก็เลยไม่อาจอำลา ยังคงรักเธอล้นใจ ยังคงไว้ กับความหวังดีกับทั้งด้านเป็นห่วง ฮักหวงฮักฮ่างยังมีไว้ต่อลม ชมเขาชมแต่อ้ายได้เศร้า กอดแต่เหงา แทนเจ้าทุกครั้ง แต่จงรับรู้ไว้เดอน้องนาง ถึงอ้ายผิดหวัง แต่ยังฮักเธอไม่เคยลืม เหงาซึมในใจมีบ้าง ยามเห็นเขาควงเจ้าใส่ น้อยใจอยู่แต่กะซังบ่ได้ เจ็บปวดอยู่แต่กะลืมบ่ได้ ใจฮ้างได้แต่ทน เพราะว่าคนที่อ้ายฮักคือเจ้า ฮักของเฮาไม่เคยลืมได้ แต่บ่ขวางทางใจ ด๊อกเด้น้อง

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

คนเดียวแล้วได้หม้าย คอร์ด - หัวลำโพง Chord Khon Diao Laeo Dai Mai by Hua Lamphong คนเดียวแล้วได้หม้าย สุดท้ายมีแค่ฉัน อดีตไม่สำคัญ ต้องการความจริงใจ คนเดียวแค่ตรงนี้ อย่าคิดไปมีใหม่ นึกว่าเห็นใจ คนที่มันรักเธอ จริง ๆ อย่าทิ้งให้ต้องปวดร้าวเล่นคอร์ดเพลงนี้
ชั่วโมงนี้ฉันขอ คอร์ด - ปนัดดา เรืองวุฒิ Chord Chuamong Ni Chan Kho by Panatda Rueang Wutthi ชั่วโมงนี้ฉันขอให้เป็นของฉัน ชั่วโมงนั้นค่อยให้เขาไป แต่ตอนนี้แค่มีฉันได้ไหม อย่าคิดเรื่องเขา พูดชื่อใคร ขอได้ไหมเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
จดหมายผิดซอง คอร์ด - มนต์สิทธิ์ คำสร้อย Chord Chotmai Phit Song by Mon Sit Kham Soi ซองนั้นเป็นของพี่ ซองนั้นเป็นของพี่ แต่จดหมายนี้ สิเป็นของใคร บอกพี่หน่อยได้ไหม เธอเขียนถึงใคร กันหนอชอบกล ได้อ่าน สำนวนจ๊ะจ๋า รู้ไหมน้ำตา ของพี่จะหล่นเล่นคอร์ดเพลงนี้
พูดลอยลอย คอร์ด - อัสนี โชติกุล Chord Phut Loi Loi by Atsani Chot Kun พูดลอย ๆ ผ่านลมและฟ้าอีกครั้ง ให้เธอฟัง เผื่อเธอคนนั้นอยากรู้ ฝากฟ้าและลมบอกเธอ ว่าฉันไม่เคยรอ เธออยู่ รู้แค่เพียงว่ายังคิดถึงเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
You Got Me คอร์ด - Inter Groove Chord You Got Me ( Mi Chan Laeo Yang Cha Mong Ha Khrai Ik ) by Inter Groove มีฉันแล้วยังจะมองหาใครอีก มีฉันแล้วเธอจะไปสนใครอีก รู้ว่าเธอแค่มองก็พอจะเข้าใจ บางทีก็คิดมากไป กลัวว่าฉันจะไม่ดีเหมือนใคร ๆเล่นคอร์ดเพลงนี้