คอร์ดเพลง ให้อ้ายเจ็บเป็นคนสุดท้าย - แบงค์ ณัฐภูมิ

คือจั่งฟ้าผ่าแล้ง ลงกลางหัวใจ เมื่อความฮักที่ทุ่มเทไปมันบ่มีค่า เมื่อใครอีกคนบ่เห็นความสำคัญ ความผูกพัน ถึงวันต้องเลิกลา จบด้วยน้ำตา กับคำว่าเราเลิกกัน ...

-
คอร์ดเพลง ให้อ้ายเจ็บเป็นคนสุดท้าย ของ แบงค์ ณัฐภูมิ, เนื้อเพลง ให้อ้ายเจ็บเป็นคนสุดท้าย ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ให้อ้ายเจ็บเป็นคนสุดท้าย ของ แบงค์ ณัฐภูมิ

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
คือจั่งฟ้าผ่าแล้ง ลงกลางหัวใจ เมื่อความฮักที่ทุ่มเทไปมันบ่มีค่า เมื่อใครอีกคนบ่เห็นความสำคัญ ความผูกพัน ถึงวันต้องเลิกลา จบด้วยน้ำตา กับคำว่าเราเลิกกัน คือจั่งถืกประหาร อาการทุรนทุราย ถืกยาสั่งฉีดกลางหัวใจ อ้ายแทบไหวหวั่น อ้ายดีบ่พอซั่นบ่แก้วตา หรือว่าแค่มาหลอกกัน เจ้าบ่สงสาร หัวใจอ้ายเลยซั่นบ่ บ่เป็นหยัง บ่ต้องคิดหลาย บ่ต้องย่านอ้ายเข้าไปผูกพัน ช่วยบอกเขาคนนั้น ว่าบ่ต้องหนักใจ ให้อ้ายเจ็บ เป็นคนสุดท้าย ทุกความเสียใจ อ้ายสิรับเอาไว้ดอกหล่า ให้อ้ายเจ็บ เป็นคนสุดท้าย บ่ต้องห่วงใย ก็แค่อ้ายมีน้ำตา อ้ายฮู้ดีว่า ตลอดเวลา เจ้าคงบ่เคยฮักอ้าย คือจั่งฟ้าผ่าแล้งลงกลางหัวใจ เมื่อความฮักที่ทุ่มเทไปมันบ่มีค่า อ้ายสิลืมทุกทุกถ้อยคำ ทุกความทรงจำที่มันผ่านมา ให้หยดน้ำตา ช่วยรักษาแผลใจที่เจ็บ ให้อ้ายเจ็บเป็นคนสุดท้าย ทุกความเสียใจ อ้ายสิรับเอาไว้ดอกหล่า ให้อ้ายเจ็บ เป็นคนสุดท้าย บ่ต้องห่วงใย ก็แค่อ้ายมีน้ำตา อ้ายฮู้ดีว่า ตลอดเวลา เจ้าคงบ่เคยฮักอ้าย คือจั่งฟ้าผ่าแล้งลงกลางหัวใจ เมื่อความฮักที่ทุ่มเทไปมันบ่มีค่า อ้ายสิลืมทุกทุกถ้อยคำ ทุกความทรงจำที่มันผ่านมา ให้หยดน้ำตา ช่วยรักษาแผลใจที่เจ็บ ให้หยดน้ำตา ช่วยเยียวยารักษาแผลใจที่เจ็บ
§ให้อ้ายเจ็บเป็นคนสุดท้าย เนื้อเพลง