คอร์ดเพลง ดาวกับดิน ชัย ธนาพันธ์

ฮักจน ๆ บ่ดนกะลืม บ่ต้องคึดหยังหลาย เจ็บส่ำนี้บ่ตาย ดอกก้อนคำ เมื่อเจ้าไปได้ดี อ้ายนี้ต้องดีใจนำ จะไม่จองจำ เจ้าด้วยคำสัญญา
Tuning down ½ tone to Eb
เนื้อเพลง ดาวกับดิน ของ ชัย ธนาพันธ์ ที่มีคอร์ดกีต้าร์ Am,Em,F,G,C,Dm
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ดาวกับดิน ของ ชัย ธนาพันธ์

คำร้อง/ทำนอง : นันท์ ธนากร, เรียบเรียง : สุวิทย์ เบ็ญสีใส

บ่เป็นหยังดอกนาง อ้ายเข้าใจได้อยู่
ถึงน้ำตาขู อ้ากะสิอดเอา
แม่นสิเฮ็ดรอดล้มรอดตาย กะบ่ได้เคิ่งเขา
เรื่องของเฮา ให้เจ้าลืมมันสา

เมื่อฮัก กินแทนข้าวบ่อิ่ม กะสิยอม ให้เจ้าเดินจากไป

* ฮักจน ๆ บ่ดนกะลืม บ่ต้องคึดหยังหลาย
เจ็บส่ำนี้บ่ตาย ดอกก้อนคำ
เมื่อเจ้าไปได้ดี อ้ายนี้ต้องดีใจนำ
จะไม่จองจำ เจ้าด้วยคำสัญญา

สิบ่เป็นโตถ่วงวาสนา สิบ่ดึงดาวลงมาให้เปื้อนดิน
สิเจ็บปานใด๋ อ้ายกะสิอดเอา

เมื่อฮัก กินแทนข้าวบ่อิ่ม กะสิยอม ให้เจ้าเดินจากไป

(ซ้ำ *, *)

จะบ่ดึงดาวลงมา ให้มันเปื้อนดิน

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

หนึ่งมิตรชิดใกล้ คอร์ด - อ๊อด คีรีบูน Chord Nueng Mit Chit Klai by Ot Khiribun อยากให้เธอได้มองเห็นใจฉันหน่อย แต่เพียงน้อยคือหนึ่งมิตรเคยชิดใกล้ จะคู่ควรเสมอเธอเพียงใด สุดแต่ใจของเธอ จะคู่ควรเสมอเธอเพียงใด สุดแต่ใจของเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
โสภาสถาพร คอร์ด - บิลลี่ โอแกน Chord Sopha Sathaphon by Bin Li O Kaen จะเอ่ยปาก ก็ไม่มี ใครรับฟัง ทำไมช่างรังเกียจ รังงอน มันอกหัก เป็นประจำ แบบถาวร มันรุมร้อน เอาจนใจเจ็บ แต่ถึงยังไงฉันก็ยัง รอความรักเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักเก่าที่บ้านเกิด คอร์ด - เอกชัย ศรีวิชัย Chord Rak Kao Thi Bankoet by Ek Chai Si Wichai สุขเถิดแม่ชี อยู่ดีเถิดหนา พลอยโมทนาหมู่มารอย่ามี เจอแสงพระธรรมชี้นำเห็นทาง เจอแสงสว่างสิ้นเวรกันที ลาแล้ว แม่ชี ชาตินี้ขอโมทนาเล่นคอร์ดเพลงนี้
เผลอรักหมดใจ คอร์ด - Ost.ดอกรักริมทาง-บี้ The Star Chord Phloe Rak Mot Chai by Bi The Star มันเกิดอะไรกับหัวใจ ควบคุมอะไรไม่ได้สักอย่าง จะห้ามยังไงก็ไม่มีทาง ให้มันหยุดคิดถึงเธอ จะบอกยังไงก็ไม่ฟัง เมื่อใจมันยังเรียกร้องหาเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่สำคัญอะไร คอร์ด - Natural Sense Chord Mai Samkhan Arai by Natural Sense เราคงไม่ได้เกิดมาเพื่อรักกัน ก็เลยไม่ได้รักกัน นี่คือคำที่ฉันต้องทำความเข้าใจ แต่จริงจริงนะเธอ เคยรักฉันหรือเปล่า เคยรักกันบ้างไหม ไม่เป็นไรไม่ต้องตอบฉัน มันไม่สำคัญอะไรเล่นคอร์ดเพลงนี้