คอร์ดเพลง สิถ่าเบิ่ง บอ โอ โบว์

ผู้หญิงคนนี้ ที่มันฮักอ้ายคักกว่าไผ มีความไว้เนื้อเชื่อใจให้อ้ายเสมอ ฮักเดียวคืออ้าย ทุ่มสุดตัวหัวใจเพื่อเธอ สิ่งตอบแทนที่น้องได้เจอมันช่างโหดร้าย ...อ้ายเอ๋ย คือเฮ็ดกับน้องแบบนี...
Something Wrong

อยู่ระหว่างการปรับปรุง

-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง สิถ่าเบิ่ง ของ บอ โอ โบว์

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

ผู้หญิงคนนี้ ที่มันฮักอ้ายคักกว่าไผ มีความไว้เนื้อเชื่อใจให้อ้ายเสมอ ฮักเดียวคืออ้าย ทุ่มสุดตัวหัวใจเพื่อเธอ สิ่งตอบแทนที่น้องได้เจอมันช่างโหดร้าย * ...อ้ายเอ๋ย คือเฮ็ดกับน้องแบบนี้ ไสว่าน้องดี เป็นหยังจะมีผู้อื่น ** ถืกหลอกให้ฮักจนหัวปักหัวปำ อ้ายเหยียบอ้ายย่ำจนหัวใจน้องพังหมุ่น จักสิฮ้องสิไห้ เทิงเคียดเทิงซูน แต่ว่านาง เฮ็ดหยังบ่ได้ สิหลาบสิจื่อบ่โงเทียวทางเก่า ให้อ้ายกับเขาฮักกันหลาย ๆ ยอมเสียน้ำตา เป็นเทื่อสุดท้าย สิพาใจ ไปเซาเมื่อยให้มันเซาเจ็บ *** บ่งึดดอกเด้อ หากอ้ายเจอคนดีกว่าน้อง ฟ้าวประคองความฮักสองเจ้าไปให้ฮอดฝัน บ่บล็อกเฟส บ่ลบไลน์ เผื่อว่าอ้ายแอบส่องหากัน อยากฮู้คือกัน อ้ายกับคนนั้นสิไปฮอดใส (ซ้ำ *, **) สิถ่าเบิ่ง คือกัน อ้ายกับคนนั้นสิไปฮอดไส

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ขอตายในอ้อมกอดเธอ คอร์ด - เสก Loso Chord Kho Tai Nai Om Kot Thoe by Sek Loso อย่าปล่อยมือฉัน ได้โปรดอย่าไปรักใคร ทนไม่ไหว คงต้องตายถ้าขาดเธอ เมื่อมีเธอแล้วไม่อยากจะมองหาใคร คนสุดท้ายขอตายในอ้อมกอดเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักเธอเป็นวันสุดท้าย คอร์ด - พิสุทธิ์ ทรัพย์วิจิตร Chord Rak Thoe Pen Wan Sutthai by Phisut Sap Wichit รักเธอเป็นวันสุดท้ายได้ไหม ก่อนที่เธอจะจากไปเป็นของคนอื่น พรุ่งนี้ อยากให้มี ความหมาย ในคืนวันก่อนลา แค่เพียงในวันนี้เล่นคอร์ดเพลงนี้
มนต์รัก ตจว. คอร์ด - ไผ่ พงศธร Chord Mon Rak by Phai Phongsathon คน ตจว. พ้อกัน อยู่ในเมืองกรุง อยากให้ช่วยกันพยุง ความฮัก ความหวังที่รอ ใช้โทรศัพท์ ดูแลใจ คงไม่ดีพอ ขอเดือนละ ครั้งได้บ่ อ้ายขอเวลาพบกันเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไหนว่าจะไม่หลอกกัน คอร์ด - Silly Fools Chord Nai Wa Cha Mai Lok Kan by Silly Fools ไหนว่าจะไม่หลอกกัน ไหนว่าเธอจะมีฉัน ไหนว่าเธอจะเป็น เหมือนเก่า ไหนว่าจะไม่หลอกกัน ไหนว่าเธอจะมีฉัน ไหนว่าเธอ จะเป็นเหมือน... เก่าเล่นคอร์ดเพลงนี้
ง่ายๆ คอร์ด - เฉลียง Chord Ngai Ngai by Chaliang จะว่ายังไงก็ไม่เคยถือสา ถูกใครนินทาก็ไม่เคยเสียหาย ฉันคนง่าย สบายสบายไม่ต้องมีพิธี ก็ง่ายแต่ตัว แต่หัวใจจริง ไม่เคยง่ายเที่ยวแจกจ่ายรักใครเล่นคอร์ดเพลงนี้