คอร์ดเพลง อย่างได้ Mike Sick Flow

ช่างมางามหลาย เธออย่างได้ อ้ายเลยเข้าไปทักไปคุยไปถามเพื่อขอ LINE กะย้อนว่าอ้ายเป็นคน ผู้ฮ้าย สาวกะเลยบ่แลบ่แคร์อิหยังในโต๋อ้าย น้อง ชื่ออะไรนะน้อง น้องชื่ออะไร บอกพี่ได้หม้ายละคนด...
คอร์ดเพลง อย่างได้ ของ Mike Sick Flow, เนื้อเพลง อย่างได้ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง อย่างได้ ของ Mike Sick Flow

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 ช่างมางามหลาย เธออย่างได้ อ้ายเลยเข้าไปทักไปคุยไปถามเพื่อขอ LINE กะย้อนว่าอ้ายเป็นคน ผู้ฮ้าย สาวกะเลยบ่แลบ่แคร์อิหยังในโต๋อ้าย น้อง ชื่ออะไรนะน้อง น้องชื่ออะไร บอกพี่ได้หม้ายละคนดี ว่าบ้านน้องอยู่แถวไหนนะน้อง บ้านอยู่แถวไหน ให้พี่ไปหาหม้ายละน้อง แลน้องกี่ทีก็ผ่านหลอด น้องไม่ต้องอายพี่ผู้ชายอกสามศอก น่ารักพันนี้ใครที่ไหนอิหาญหลอก ให้น้องมาลองโร้จักพี่ชอบเดินผ่านหมอก ไม่บอกน้องก็โร้ว่าพี่มันชอบขาว ๆ น้องก็โร้พี่แพ้ทางพี่มันแพ้สาว ๆ หาคนกอดตะหว่างนี้หนาว ๆ เดียวพี่ดูแลดีพี่ไม่ทำหล่าว ๆ มากันสามคนแล้วน้องไม่ต้องถามยาก แหลงกันไม่ค่อยโร้เรื่องเพราะพี่มากันสามภาค ตังไม่ค่อยมีแต่โบ๋พี่จริงใจ เอาพันนี้เลยหว่า น้องนั้นอยากกิน ไร ไร ฮั้ยยะ ฮั้ยยะ ฮั้ยยะ ก็เพราะไปฮักตั๋ว ฮั้ยยะ ฮั้ยยะ ฮั้ยยะ ก็เพราะไปฮักตั๋ว ฮั้ยยะ ฮั้ยยะ ฮั้ยยะ ก็เพราะไปฮักตั๋ว ฮั้ยยะ ฮั้ยยะ ฮั้ยยะ ก็เพราะไปฮักตั๋ว ช่างมางามหลาย เธออย่างได้ อ้ายเลยเข้าไปทักไปคุยไปถามเพื่อขอ LINE กะย้อนว่าอ้ายเป็นคน ผู้ฮ้าย สาวกะเลยบ่แลบ่แคร์อิหยังในโต๋อ้าย ช่างมางามหลาย เธออย่างได้ อ้ายเลยเข้าไปทักไปคุยไปถามเพื่อขอ LINE กะย้อนว่าอ้ายเป็นคน ผู้ฮ้าย สาวกะเลยบ่แลบ่แคร์อิหยังในโต๋อ้าย อ้ายมักผู้สาวส่ำน้อยเสียงค่อย ๆ เป็นตาแพงหลาย ถ้าอ้ายได้เจ้าเป็นแฟนอ้ายคือสิถ่าระหวาดระแวงใจ กะเจ้ามันเป็นตาฮัก กะเจ้ามันเป็นตาซัง คั่นอ้ายได้คุยกับเจ้า ย่ามนี้คือสิเป็นตามัน แต่เบิ่งสภาพเจ้าของต๋อนนี้คือสิบ่เป็นตาดอก เขาคือสิมีผู้บ่าว เบิ่งไปเบิ่งมามันกะเป็นตาถอยออก เฮือนเจ้ายุไส อ้ายสิไปหลอยยอก ก็พ่อแม่เจ้าบ่อยู่ ก็โทรมาอ้ายสิไปหลอยจอบ ตอนเฮ็ดให้มักเจ้า แรก ๆ อยากอายเลยบ่อยากเว้า ก็ต๋อนนี้มักแฮงอ้ายเลยอยากเล่า อยากบอกความในใจผ่านเพลง ให้เจ้าฟังต๋อนยามเซ้า ก่อนเข้านอน ต๋อนกิ๋นข้าว อกหักจากไผหรือว่ายามเศร้า แต่พ่อเจ้ามาเห็นอ้ายก็งานเข้า แต่แนวใดก็ตามข้อยยังมักเจ้า Ah!! อ้ายก็บอกว่าอ้ายไปฮักตั๋ว อ้ายบะได้อู้ไปเรื่อย แต่อ้ายบะได้ไปฮักผัว M-Flow MikeSickFlow ก็บอกว่าฮักตั๋ว ใครก็ฮู้ว่าต๋อนนี้อ้ายก็ฮักตั๋ว ช่างมางามหลาย เธออย่างได้ อ้ายเลยเข้าไปทักไปคุยไปถามเพื่อขอ LINE กะย้อนว่าอ้ายเป็นคน ผู้ฮ้าย สาวกะเลยบ่แลบ่แคร์อิหยังในโต๋อ้าย ช่างมางามหลาย เธออย่างได้ อ้ายเลยเข้าไปทักไปคุยไปถามเพื่อขอ LINE กะย้อนว่าอ้ายเป็นคน ผู้ฮ้าย สาวกะเลยบ่แลบ่แคร์อิหยังในโต๋อ้าย โอ้ฮะโอ่ฮะโอ โอ้ฮะโอ่ฮะโอ โอ้ฮะโอ่ฮะโอ โอ้ฮะโอ่ฮะโอ โอ โอ โอ้ย 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

น้ำตาแสงไต้ คอร์ด - โจ้ Pause Chord Namta Saeng Tai by Cho Pause นวล... แสงเพชร เกล็ดแก้ว อันล้ำค่า คล้ายเหมือนแสง... ไฟส่องมา แวววาวชวนชื่นชม น้ำตา... แสงใต้หนึ่งใจที่ร้าวระบม ไม่อาจพรากขวัญ ภิรมจำใจข่ม ใจไปจากนวลเล่นคอร์ดเพลงนี้
คนไม่สวยผิดเสมอ คอร์ด - Am Fine Chord Khon Mai Suai Phit Samoe by Am Fine ก็คนไม่สวยทำอะไรคงผิดเสมอ ไม่เคยเข้าตา แค่เพียงคนธรรมดาที่เขาแกล้งมองผ่านไป จะมีบ้างไหม ใครสักคนที่จะเลือกมองกันที่หัวใจ ที่เขาเต็มใจจะสวมกอดเล่นคอร์ดเพลงนี้
ดาวน์สาว คอร์ด - พงษ์เทพ กระโดนชำนาญ Chord Dao Sao by Phong Thep Kradon Chamnan จะชักชวนคนงาม ให้หนีตามมันก็ไม่เข้าที อ่ะพ่อแม่ก็คงหวังดี อยากให้มีหน้าตา ขอต่อสักคำขำคม พอให้สมราคา ไม่น่ามีปัญหา เพราะสองเรานั้นก็เข้าใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
ใครจะเข้าใจ คอร์ด - พงษ์สิทธิ์ คัมภีร์ Chord Khrai Cha Khaochai by Phong Sit Khamphi แล้วฉันล่ะ ใครเคยเข้าใจฉันไหม แล้วฉันล่ะ ใครเคยคิดถึงฉันไหม ฉันต้องนอน กับชาย ที่ฉันไม่เคยรู้จัก ฉันต้องพลี ร่างกาย แลกเงิน เลี้ยงใครต่อใคร ตั้งกี่ร้อยคนเล่นคอร์ดเพลงนี้
ต่างคนต่างเหนื่อย คอร์ด - เบล สุพล Chord Tang Khon Tang Nueai by Ben Su Phon ถึงเวลาเอ่ยคำลาแล้ว ถึงเวลาจบเรื่องหัวใจ รักที่ทรมาน เก็บไว้ไม่มีอะไรที่ดีขึ้นมา สองเราต้องอยู่อย่างทนฝืน สองคนกล้ำกลืนแต่น้ำตา ขืนยิ่งคบกันไป ยิ่งทำให้ใจของเรายิ่งล้าเล่นคอร์ดเพลงนี้