คอร์ดเพลง อ้ายยอมปวดใจ โต้ง เมืองศรี

เบิดแฮงสิยื้อสิดึงรั้งใจให้เจ้าคืนมา เบิดปัญญาสิเว้าให้เจ้าบ่ไป ความฮักที่มัน เริ่มเก่า คือสิเก่าจนเจ้าเปิดหน่าย ฮู้ดีที่เจ้าสิ ไปเพราะอ้ายมันจน จบ คงต้องยกส่งคืนหัวใจให้เจ้าไป...
คอร์ดเพลง อ้ายยอมปวดใจ ของ โต้ง เมืองศรี, เนื้อเพลง อ้ายยอมปวดใจ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง อ้ายยอมปวดใจ ของ โต้ง เมืองศรี

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 เบิดแฮงสิยื้อสิดึงรั้งใจให้เจ้าคืนมา เบิดปัญญาสิเว้าให้เจ้าบ่ไป  ความฮักที่มัน เริ่มเก่า คือสิเก่าจนเจ้าเปิดหน่าย ฮู้ดีที่เจ้าสิ ไปเพราะอ้ายมันจน * จบ คงต้องยกส่งคืนหัวใจให้เจ้าไปดี เก็บความฮักเจ้าหนีแล้วถิ่มอ้ายไป  สิบ่ขวางทางเจ้าไว้ดอก อ้ายสิยอมเป็นคนปวดใจ  ปล่อยเจ้าไปหย่างทางใหม่ที่ไม่ลำบาก ** เลิกกันแล้วให้เจ้าไปดี ให้เจ้ามีฮักที่สดใส ให้เจ้าได้พ้อคนใหม่ที่ใจเจ้าฝัน  อย่ามาทนกับคนไร้เงิน ให้เจ้าเดินพบคนที่ดีกว่า  ชีวิตอ้ายกินแต่มาม่า (บ่อยากสิพาเจ้ามาอดตาย) ให่ให่เจ้าลืมให่ลืมฮักเฮาที่เคยร่วมก่อ ขออ้ายสิขอให้เจ้าสุขสันต์  เก็บชีวิตของเจ้าคืนไป เอาไปใช้กับใครคนนั้น ในมื้ออื่นที่เฮาเลิกกันให้เจ้าโชคดี (ซ้ำ * , ** , **) อยู่กับอ้ายกินแต่มาม่า มีแต่สิพาเจ้ามาอดตาย 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

แผลที่ใจ คอร์ด - ยอดรัก สลักใจ Chord Phaen Thi Chai ( Tonchabap ) by Yot Rak Salak Chai ฆ่าฉันให้ตายเสียยังดีกว่า มาทรมาน ไอ้เรื่องดีกันนั้นสายเกินแก้ อย่าช้าซิ ช่วยทีถ้าเธอไม่แล อยู่ไปฉันคงจะแย่ ด้วยเกิดแผลอยู่ที่หัวใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
ให้กราบตีนก็ยอม คอร์ด - รื่นฤดี Chord Hai Krap Tin Ko Yom by Ruen Ruedi สุดกำลังจะดึงเธอไว้ เมื่อตัวเธอต้องการจากไป มันเหมือนมีใคร เอามีดมากรีดใจฉัน โอ้ที่รักอย่าจากฉันไป อยากอ้อนวอนให้เธอกลับมา ขอแค่เพียงตัวเธอย้อนมาเล่นคอร์ดเพลงนี้
คืนนี้ไม่มีความลับ คอร์ด - เจ เจตริน Chord Khuen Ni Mai Mi Khwam Lap by Che Chet Rin กี่วันพรุ่งนี้ที่หมดไป กี่วันที่รักต้องปิดไว้ คืนนี้ไม่มีความลับ คืนนี้แค่เราเปิดใจ แค่บอกความในใจได้ไหมเธอ ได้ยินบ้างหรือเปล่า ว่าฉันรักเธอ บอกอยู่ข้าง ๆ เธอ เธอได้ยินไหมเล่นคอร์ดเพลงนี้
ขอจันทร์ คอร์ด - แอน ธิติมา Chord Kho Chan by Aen Thiti Ma จะขอ... ให้มีแค่ใครคนหนึ่ง ที่จะไม่ทำให้ช้ำ และไม่ทำให้เราเศร้าใจ อยากจะเพียงขอ ให้มีสักคนเคียงใกล้ ให้เขามีความจริงใจ และไม่คิดจะทำร้ายกันเล่นคอร์ดเพลงนี้
อ้ายฮักเจ้าเด้อ คอร์ด - มนต์แคน แก่นคูน Chord Ai Hak Chao Doe by Mon Khaen Kaen Khun จังใด๋ จังใด๋ กะให้ไปดีกับเขา จากนี้ในคำว่าเรา สิบ่มีเงาอ้ายคือผ่านมา ฮักอ้ายแพ้น็อก สิเช็ดเองดอกทุกหยดน้ำตา ส่งทางด้วยข้อความลา จบด้วยคำว่าอ้ายฮักเจ้าเด้อเล่นคอร์ดเพลงนี้