คอร์ดเพลง ฮักแต้ฮักว่า สายกลาง

ฮักอ้ายหยังมาฮักแต๊ว่า หน้าตาก็บ่ใจ้งามอย่างเขา บ่ใจ้โดนของ บ่ได้หมอง บ่ได้เมา บ่ใจ้หน้าง่าวฮื่อเขาจุ๊เสียเจิง ฮักอ้ายหยังมาฮักแต๊เล่า บ่ได้เมา บ่ได้สะเบ้องสะเจิ้ง กึ้ดไปอ้ายก็ยังก...
คอร์ดเพลง ฮักแต้ฮักว่า ของ สายกลาง, เนื้อเพลง ฮักแต้ฮักว่า ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ฮักแต้ฮักว่า ของ สายกลาง

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

ฮักอ้ายหยังมาฮักแต๊ว่า หน้าตาก็บ่ใจ้งามอย่างเขา บ่ใจ้โดนของ บ่ได้หมอง บ่ได้เมา บ่ใจ้หน้าง่าวฮื่อเขาจุ๊เสียเจิง ฮักอ้ายหยังมาฮักแต๊เล่า บ่ได้เมา บ่ได้สะเบ้องสะเจิ้ง กึ้ดไปอ้ายก็ยังกึ้ดเติง ฮักอีน้องเหลือเกิน ฮักแต๊ฮักว่า ** มันเป็นชะตา ก๋าว่าเป็นกรรมเก่า อ้ายก็ใค่ฮู้ ฮักเดียวกะมาเตียวเฝ้าดู ฮื่ออีน้องเป็นกู้ น้องกึ๊ดจะใด ฮักอ้ายหยังมาฮักแต๊เล่า บ่ได้เมา ก๋าว่าเขายะของใส่ ฮักจริงจากเวียงพิงค์ปิงสาย ฮักอีน้องบ่ก้าย ฮักแต๊ฮักว่า ฮักจริงจากเวียงพิงค์ปิงสาย อีน้องจะฟั่งก้าย เพราะอ้าย ฮักแต๊ฮักว่า

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ให้เธอ คอร์ด - วสันต์ โชติกุล Chord Hai Thoe by Wasan Chot Kun แม้ดินฟ้าจะเป็นอย่างไรก็ยังอยู่ ก็ใจมันรู้ มันรู้ว่ามีสิ่งเดียวคือเธอนั้น จะเก็บเอาความห่วงใยไว้ให้กัน เก็บเอาคืนและวันที่ซึ้งใจ เก็บเอาเดือนและดาวเล่นคอร์ดเพลงนี้
ขาด คอร์ด - Playground Chord Khat by Playground อยากมีชีวิตที่มีชีวิต เหมือนตอนเธออยู่ ก็เพิ่งรู้ว่าเธอสำคัญกับฉัน แค่ไหน เธอคือส่วนหนึ่งของหัวใจ ที่ตอนนี้ได้ขาดหายไป เธออยู่ไหน จะมีสักเช้าหนึ่งไหม ที่ลืมตา แล้วเห็นหน้าเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
จากไปลอนดอน คอร์ด - วงชาตรี Chord Chak Pai London by Wong Chatri เธอจงเห็นใจ พี่ไป เพื่อเรียนวิชา หากกลับมา แล้วพี่จะหา แหวนมาหมั้นเธอ ก่อนไปลอนดอน ขอวอนวาจา โปรดจงสัญญา ว่าจะเห็นใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
กอดฉัน คอร์ด - หญิง ธิติกานต์ Chord Kot Chan by Ying Thiti Kan กอดฉันให้นาน นานได้ไหม เป็นสิ่งสุดท้ายเพื่ออำลา ไม่รั้งเธอไว้นานหรอกหนา แค่ทำเป็นรัก ก่อนจากกันไป จะไม่ร้องไห้ ฉันขอสัญญาเล่นคอร์ดเพลงนี้
อ้ายตายสิไห่นำบ่ คอร์ด - เพชร สหรัตน์ Chord Ai Tai Si Hai Nam Bo by Phet Saha Rat คันอ้ายตายสิไห่นำบ่ ยามอ้ายท้อปอบบ้อคนดี อยากสิถามน้องเบิ่งอีหลีสิให่นำบ่ มือใดอ้ายเซาหายใจน้ำตาสิไหลอยู่บ่ ชีวิตของคนกอซอ น้องพอสิไห่นำบ่เล่นคอร์ดเพลงนี้