คอร์ดเพลง เลือกคนในไลน์อ้ายสาเด้อ - ลักษ์ ดวงดารา

บ่มีวันหยุดพักผ่อนเลยนะหัวใจ หัวอ้ายคุยไลน์ หัวใจบ่ได้หยุดพัก มีแต่เพื่อนสาว ส่งข้อความเข้ามาทัก มื้อนี้น้องบ่รับปาก ว่าสิทนได้บ่หนอ ล่ะยามเห็นไลน์อ้ายเ...

-
คอร์ดเพลง เลือกคนในไลน์อ้ายสาเด้อ ของ ลักษ์ ดวงดารา, เนื้อเพลง เลือกคนในไลน์อ้ายสาเด้อ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง เลือกคนในไลน์อ้ายสาเด้อ ของ ลักษ์ ดวงดารา

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
บ่มีวันหยุดพักผ่อนเลยนะหัวใจ หัวอ้ายคุยไลน์ หัวใจบ่ได้หยุดพัก มีแต่เพื่อนสาว ส่งข้อความเข้ามาทัก มื้อนี้น้องบ่รับปาก ว่าสิทนได้บ่หนอ ล่ะยามเห็นไลน์อ้ายเข้า เป็นข้อความจากเขา ใจน้องเศร้า อ้ายฮู้บ่ ล่ะจั่งแม่นหวานคักน้อ จับมือถือนั่งจ้อ ใจน้องท้ออ้ายบ่เหลียว ล่ะส่งคำหวานหว่านเกี้ยหัวใจมอบตอบคืนเขา เฮ็ดปานบ่มีเฮาอยู่ข้างกาย หัวใจช้ำ ตั้งแต่วันมีไลน์ โตอ้ายเริ่มเปลี่ยนแปรไป เห็นแล้วก็เหนื่อยใจ เพราะอ้ายบ่แคร์สายตา เสียงไลน์เข้า จากเพื่อนสาวที่เขาแชทมา ข้อความภาษา ส่งคำหวานถึงอ้ายประจำ ขืนทนก็คงต้องช้ำ เพราะอ้ายทำแบบบ่แคร์เลย ใจคนเอ้ย เห็นว่าเฮาเฉยเลยได้ใจต่อ ใจคนเอ้ย เห็นว่าเฮากะเฉยเลยได้ใจต่อ ฮู้บ่หนอว่าในใจน้องนี่ มันป่นปี้มุ่นมี จากมือ้นี้น้องสิบ่ยอมอด อ้ายเป็นคนใจคด แต่มีเขาเป็นเพื่อน ดั่งสัญญาณเตือน เพื่อนในไลน์อ้ายมีแต่สาว สักวันก็คงลืมเรา เบิ่งเพิ่นคอยเฝ้า เขาไลน์เข้ามา หมดคำว่าทน คงสิบ่พ้นคำว่าเลิกลา เพื่อนในไลน์อ้ายคงมีคุณค่า จั่งบ่หันมาแคร์สายตากัน คำหวานเขาส่งมานั้น คำหวานที่เขาส่งมานั้น แม่นคนฮักกันทอนั่นเขาส่ง จบลงซะอดีตน้องอ้าย อยู่กับเพื่อนไลน์อ้ายสาเด้อ อยู่กับเพื่อนไลน์โลดเด้ออ้าย
§เลือกคนในไลน์อ้ายสาเด้อ เนื้อเพลง