คอร์ดเพลง เสียดายอ้ายตอแหล ปอ ปริชาต อาร์สยาม

เสียดาย โอ้ยเสียดาย คนผู้งามคืออ้าย บ่น่าเป็นคนตอแหล เสียดาย โอ้ยเสียดาย คนผู้งามคืออ้าย บ่น่าเป็นคนตอแหล ชายเอ้ยเว้าถึงความหล่ออ้าย บ่มีไผดอกสู้พี่ คนในตำบลนี้ เขตนี้ว่ามีอ้ายแม่น...
คอร์ดเพลง เสียดายอ้ายตอแหล ของ ปอ ปริชาต อาร์สยาม, เนื้อเพลง เสียดายอ้ายตอแหล ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง เสียดายอ้ายตอแหล ของ ปอ ปริชาต อาร์สยาม

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

เสียดาย โอ้ยเสียดาย คนผู้งามคืออ้าย บ่น่าเป็นคนตอแหล เสียดาย โอ้ยเสียดาย คนผู้งามคืออ้าย บ่น่าเป็นคนตอแหล ชายเอ้ยเว้าถึงความหล่ออ้าย บ่มีไผดอกสู้พี่ คนในตำบลนี้ เขตนี้ว่ามีอ้ายแม่นผู้เดียว ชายเอ้ยแต่ใจอ้ายคดเลี้ยว น้องเทียวได้ยินข่าว เฮ็ดผู้สาวปวดร้าว ปวดร้าว ใส่คำเว้าอ้ายอ่อยกิน ชายเอ้ยคำตั๋วอ้ายบ่สิ้น ฟังจนชินกะยังวา ดีน้องบ่พลาดท่า พลาดท่า โอ้ยเป็นบ้าไปฮักชาย ขั้นเทพยังอาย ความหล่อของอ้ายเกินคน ผู้หญิงสับสน หลงลมเล่ห์กล ต้องกินน้ำตา ที่มาจีบน้อง คงจะกลั่นกรองคำหลอกมา บังเอิญข้อมูลของอ้ายพอกพูน จนเอือมระอา ความตอแหลอ้ายมา ลบล้างหน้าตาจนเสียหล่อไป เสียดาย โอ้ยเสียดาย คนผู้งามคืออ้าย บ่น่าเป็นคนตอแหล เสียดาย โอ้ยเสียดาย คนผู้งามคืออ้าย บ่น่าเป็นคนตอแหล ชายเอ้ยเว้าถึงความแหลอ้าย ให้บรรยายบ่ล่ะพี่ เห็นหน้าพ้ออยากแล่นลี้ แล่นลี้ อย่ามานี่คั่นมักตั๋ว ชายเอ้ยบ่ว่าบังไม้ฮั้ว อ้ายยังตั๋วบ่เลือกบ่อน ไผสิอยากได้ซ้อนได้ซ้อน โอ้ยนอนร่วมดอกฮวมชาย หน้าตาหล่อหลาย แต่เสียดายอ้ายตอแหล เสน่ห์ก็หลาย แต่เสียดายอ้ายตอแหล บ่ตั๋วไคแน่ น้องคือสิแคร์อยู่หัวใจ ชายเอ้ยเว้าถึงความแหลอ้าย ให้บรรยายบ่ล่ะพี่ เห็นหน้าพ้ออยากแล่นลี้ แล่นลี้ อย่ามานี่คั่นมักตั๋ว ชายเอ้ยบ่ว่าบังไม้ฮั้ว อ้ายยังตั๋วบ่เลือกบ่อน ไผสิอยากได้ซ้อนได้ซ้อน โอ้ยนอนร่วมดอกฮวมชาย หน้าตาหล่อหลาย แต่เสียดายอ้ายตอแหล เสน่ห์ก็หลาย แต่เสียดายอ้ายตอแหล บ่ตั๋วไคแน่ น้องคือสิแคร์อยู่หัวใจ เสียดาย โอ้ยเสียดาย คนผู้งามคืออ้าย บ่น่าเป็นคนตอแหล เสียดาย โอ้ยเสียดาย คนผู้งามคืออ้าย บ่น่าเป็นคนตอแหล

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ที่ว่างของความเสียใจ คอร์ด - Nutty Chord Thi Wang Khong Khwam Siachai by Nutty หากเทความรักในใจฉัน ออกมานับคงไม่เหลือ มันให้เธอ หมดแล้วที่มี แต่ที่ไม่หนีเธอไปไหน ถูกเธอทำร้ายทนได้ทุกที แปลกที่ใจดวงนี้ มันยังเหลือที่ว่าง ให้ความเสียใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
แปดโมงเช้าวันอังคาร คอร์ด - Palmy Chord Paet Mong Chao Wan Angkhan by Palmy ไม่อยากรู้วันเวลา เช้าขึ้นมาไม่อยากเจอ ต้องรู้ว่าไม่มีเธอ รู้ว่าเธอจากไป แปดโมงเช้าวันอังคาร ฉันไม่เคยจะเปลี่ยนไป เจ็บช้ำในใจอย่างไร ก็ยังคงไม่ลืมเล่นคอร์ดเพลงนี้
คอยไม่มา มาไม่คอย คอร์ด - พั้นช์ Chord Khoi Mai Ma Ma Mai Khoi by Phan นั่งคอยรถเมล์ ก็คิดถึงใจตัวเอง อารมณ์มันเซ็ง เบื่อดวงชะตาเชื่องช้า คันที่เฝ้าคอย ทำใมหนอยังไม่มา คันที่มา เดี๋ยวมา เดี๋ยวมา ก็ไม่ได้คอยเล่นคอร์ดเพลงนี้
รอ คอร์ด - กะลา Chord Ro by Ka La เหนื่อยจนท้อ ต้องรออีกนานเท่าไหร่ ความรัก ของเรามันคงสุดทาง เหนื่อยเพียงไหน เมื่อมันยิ่งรอยิ่งหมดความหวัง ความฝัน คงไม่มีวันเป็นจริง เหนื่อยและท้อเล่นคอร์ดเพลงนี้
ว่างแล้วช่วยโทรกลับ คอร์ด - Lydia Chord Wang Laeo Chuai Tho Klap by Lydia ไม่ว่างจริง ๆ หรือว่ามีคนอื่น ต่อสายเธอทั้งคืน ก็เจอแต่ฝากข้อความ หายกันไปเลย ไม่รู้มีเรื่องอะไรต้องทำ ได้รับไหมข้อความ ว่างไหมซักนาทีโทรหากันเล่นคอร์ดเพลงนี้