คอร์ดเพลง แม่นน้องบ่ สิส่อยอ้าย ธน ธนันธร, ติ๊ก ภาวิณี

เจ็บอีกแล้วเด้อหล่า หยดน้ำตาของอ้ายต้องไหล ให้กับคน ที่อ้ายฮักและทุ่มเท ย้อนว่าอ้ายนั้นฮักเขาหลาย น้องคนนี้เข้าใจอ้ายอยู่เด้ จั่งซั่นกะเท เหล้ามาดับความช้ำหน่อย อย่าปล่อยให้ฮัก มั...
คอร์ดเพลง แม่นน้องบ่ สิส่อยอ้าย ของ ธน ธนันธร, ติ๊ก ภาวิณี, เนื้อเพลง แม่นน้องบ่ สิส่อยอ้าย ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง แม่นน้องบ่ สิส่อยอ้าย ของ ธน ธนันธร, ติ๊ก ภาวิณี

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 เจ็บอีกแล้วเด้อหล่า หยดน้ำตาของอ้ายต้องไหล ให้กับคน ที่อ้ายฮักและทุ่มเท ย้อนว่าอ้ายนั้นฮักเขาหลาย น้องคนนี้เข้าใจอ้ายอยู่เด้ จั่งซั่นกะเท เหล้ามาดับความช้ำหน่อย อย่าปล่อยให้ฮัก มันทำร้ายโตอ้ายหลายเด้อ อีกบ่ดนเดี๋ยวอ้ายกะเจอคนใหม่ซั่นดอก ว่า อ้ายฮักไผบ่ได้อีกแล้ว หมดแก้วนี้อ้ายให้สัญญา บ่ต้องสัญญา มื้ออื่นเซ้า ส่างเมาอ้ายกะลืม เจ็บคราวนี้ มันจะเป็นเจ็บครั้งสุดท้าย แม้ต่อไปนี้ชีวิตของอ้ายต้องเดินลำพัง หึย เว้าไปทั่วเวลาเพิ่นเมา เดี๋ยวกะมาจ่มว่าเหงาให้ฟัง ฮ้วย ถ่าเบิ่งเป็นหยัง คั่นน้องบ่เซื่อ ลืมเขาได้บ่ล่ะ หยดน้ำตาคือไหลบ่เซา ความเจ็บความเหงา ส่างเมาเดี๋ยวก็นั่งซึม ย้อนว่าอ้ายนั้นมักเขาหลาย ต้องให้เวลาคั่นอ้ายสิลืม เซาเถาะเรื่องดื่ม คั่นมันบ่ส่อยให้อ้ายดีขึ้น เจ็บคราวนี้ มันจะเป็นเจ็บครั้งสุดท้าย แม้ต่อไปนี้ชีวิตของอ้ายต้องเดินลำพัง หึย เว้าไปทั่วเวลาเพิ่นเมา เดี๋ยวกะมาจ่มว่าเหงาให้ฟัง ฮ้วย ถ่าเบิ่งเป็นหยัง คั่นน้องบ่เซื่อ ลืมเขาได้บ่ล่ะ หยดน้ำตาคือไหลบ่เซา ความเจ็บความเหงา ส่างเมาเดี๋ยวก็นั่งซึม ย้อนว่าอ้ายนั้นมักเขาหลาย ต้องให้เวลาคั่นอ้ายสิลืม เซาเถาะเรื่องดื่ม คั่นมันบ่ส่อยให้อ้ายดีขึ้น เซาเถาะเรื่องดื่ม คั่นมันบ่ส่อยให้อ้ายลืมเศร้า แม่นน้องอยู่บ่ สิพอสอยอ้าย คั่นอ้ายเปิดใจ น้องกะสิส่อย น้องสิส่อยอ้าย 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ฉันไม่ใช่นางเอก คอร์ด - ตั๊ก ศิริพร Chord Chan Mai Chai Nang-ek by Tak Siri Phon ไปเถอะไป จงไปไปซะ ไปให้ไกลไกล เจอกับฉันที่ใดไม่ต้องมาทัก ฉันจะพักเรื่องรัก เรื่องรก เรื่องราวในใจ ไปเถอะไปให้ไกลเท่าใดยิ่งดีเล่นคอร์ดเพลงนี้
อย่างน้อย คอร์ด - Ost. ปิดเทอมใหญ่ หัวใจว้าวุ่น-Big Ass Chord Yangnoi by Big Ass อย่างน้อยฉันเคยได้รัก เธอ รักด้วยการไม่หวังอะไร ก็รู้ฉันเองมันยังไม่ใช่ ไม่ต้องการอะไรทั้งนั้น อย่างน้อยฉันได้เรียนรู้ ได้เข้าใจ ทุกนาทีที่ฉันมีเธอ รักคือความสุขที่ยิ่งใหญ่เล่นคอร์ดเพลงนี้
รักสาวลูกสอง คอร์ด - ธงชัย สว่างวงษ์ Chord Rak Sao Luk Song by Thongchai Sawang Wong เมื่อ พี่รู้ ว่าเธอมีลูกสอง เป็นรัก สำรอง หม่นหมอง พี่ต้องอกตรม เห็นเป็นน้ำผึ้ง เมื่อถึง กลับกลายขื่นขม ขอลาเอวกลม ไม่คุ้ม กลัวโดนลูกปืนเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักเธอตลอดกาล คอร์ด - Ost.รักไม่มีวันตาย-โดม Nologo Chord Rak Thoe Talot Kan by Dom Nologo ไม่ว่าจะนานเท่าไร รักเราจะไม่มีวันตาย ไม่ว่านานเท่าไร หัวใจจะผูกกันไว้ ไม่ว่านานเท่าไร แม้จนวันสิ้นลมหายใจ จะรักเธอคนเดียวได้ยินไหม รักเธอไปตลอดกาลเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่ไหวบอกไหว คอร์ด - Boy Peacemaker Chord Mai Wai Bok Wai by Boy Peacemaker เจ็บแค่ไหน ฉันก็จะฝืนแกล้งทำว่าไม่เป็นไร บอกใจที่มันอ่อนแอตอนนี้ช่วยทนให้ไหว แม้น้ำตาไหล ฝืนยิ้มมองเธอจากไป เธอเลือกแล้ว ฉันก็ต้องยอมเข้าใจเล่นคอร์ดเพลงนี้