คอร์ดเพลง คนที่ 4 ดีเลย - โอ๋ พจนา อาร์สยาม Feat.โบว์ดำ ลำซิ่ง

[ชาย] อกหักมาแล้วสามหน อยากมีเด้คนที่สี่ ยางหาเบิดเดือนเบิดปี หาคนที่สี่บ่ได้จั๊กเทือ [หญิง] บ่เซือ บ่เซือ ดอกที่ หาคนที่สี่มาแล้วทอใด๋ หลายคนจนนับบ่ได้...

-
คอร์ดเพลง คนที่ 4 ดีเลย ของ โอ๋ พจนา อาร์สยาม Feat.โบว์ดำ ลำซิ่ง, เนื้อเพลง คนที่ 4 ดีเลย ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar

เนื้อเพลง คนที่ 4 ดีเลย ของ โอ๋ พจนา อาร์สยาม Feat.โบว์ดำ ลำซิ่ง

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
[ชาย] อกหักมาแล้วสามหน อยากมีเด้คนที่สี่ ยางหาเบิดเดือนเบิดปี หาคนที่สี่บ่ได้จั๊กเทือ [หญิง] บ่เซือ บ่เซือ ดอกที่ หาคนที่สี่มาแล้วทอใด๋ หลายคนจนนับบ่ได้ ไปเซืองไว้ไส จำไหวบ่พี่ [ชาย] บ่มี บ่มี บ่มี หาคนที่สี่หายากคักแท้ ยางหาจนเมื่อยแอ้แล้ หน้าตาหน้าแหล่ เบิดมื้อเบิดเว็น [หญิง] เห็นมีตั้งสามสี่ห้า แล้วยังจะมาหาคนที่สี่ ตอแหล ตอแหลอิหลี หน้าตาก็ดี ผู้ชายอะไร [ชาย] อ้ายนี้บ่เคยตั๋วไผ อกหักรอดตาย จำได้แค่สาม ที่เหลือเป็นขาประจำ ไปฟังหมอลำนำกันซือ ๆ [หญิง] เขาลือกันซาเบิดบ้าน เขาลือเขาซาเบิดบ้าน ว่าโตอ้ายนั่นเจ้าซู้อิหลี มีเมียหัวปีท้ายปี พาาขึ้นแท็กซี่ สามล้อ มอไซต์ รีสอร์ทกลางนา บ่เคยซ้ำหน้าอ้ายพาเขาไป ขอถามแหน่อ้าย อีกโดนปานใด อ้ายจั๊งสิพอ คนที่เท่าไหร่ อ้ายจั๊งสิพอ [ชาย] หมอดูเบิ่งดวงของอ้าย หมอดูละเบิ่งดวงของอ้าย เพิ่นทายแม่นคักอิหลี ต้องอยู่กับคนที่สี่ ถึงจะโชคดีบ่มีเลิกรา อ้ายจึงเสาะหา จนเลือดในตานั้นแทบกระเด็น จั๊กว่าเป็นกรรมหรือเวร หมอดูเพิ่นเน้น คนที่สี่ดีเลย หมอดูเพิ่นเน้น คนที่สี่ดีเลย น้องเอ๋ย เห็นใจอ้ายแน่ บ่ไหวแท้ ๆ เดี๋ยวสิลงแดง ให้ส่อยอ้ายเด้อคำแพง อ้ายหมดเรี่ยวแรง สิย่างไปต่อ ขอร้องคนดี เป็นคนที่สี่ให้อ้ายได้บ่ เห็นใจอ้ายนี้เถิดหนอ เห็นใจอ้ายนี้เถิดหนอ อ้ายเชื่อคำหมอ คนที่สี่ดีเลย อ้ายเชื่อคำหมอ คนที่สี่ดีเลย [หญิง] เห็นมีตั้งสามสี่ห้า แล้วยังจะมาหาคนที่สี่ ตอแหล ตอแหลอิหลี หน้าตาก็ดี ผู้ชายอะไร [ชาย] อ้ายนี้บ่เคยตั๋วไผ อกหักรอดตาย จำได้แค่สาม ที่เหลือเป็นขาประจำ ไปฟังหมอลำนำกันซือ ๆ [หญิง] เขาลือกันซาเบิดบ้าน เขาลือเขาซาเบิดบ้าน ว่าโตอ้ายนั่นเจ้าซู้อิหลี มีเมียหัวปีท้ายปี พาาขึ้นแท็กซี่ สามล้อ มอไซต์ รีสอร์ทกลางนา บ่เคยซ้ำหน้าอ้ายพาเขาไป ขอถามแหน่อ้าย อีกโดนปานใด อ้ายจั๊งสิพอ คนที่เท่าไหร่ อ้ายจั๊งสิพอ [ชาย] หมอดูเบิ่งดวงของอ้าย หมอดูละเบิ่งดวงของอ้าย เพิ่นทายแม่นคักอิหลี ต้องอยู่กับคนที่สี่ ถึงจะโชคดีบ่มีเลิกรา อ้ายจึงเสาะหา จนเลือดในตานั้นแทบกระเด็น จั๊กว่าเป็นกรรมหรือเวร หมอดูเพิ่นเน้น คนที่สี่ดีเลย หมอดูเพิ่นเน้น คนที่สี่ดีเลย น้องเอ๋ย เห็นใจอ้ายแน่ บ่ไหวแท้ ๆ เดี๋ยวสิลงแดง ให้ส่อยอ้ายเด้อคำแพง อ้ายหมดเรี่ยวแรง สิย่างไปต่อ ขอร้องคนดี เป็นคนที่สี่ให้อ้ายได้บ่ เห็นใจอ้ายนี้เถิดหนอ เห็นใจอ้ายนี้เถิดหนอ อ้ายเชื่อคำหมอ คนที่สี่ดีเลย อ้ายเชื่อคำหมอ คนที่สี่ดีเลย
§คนที่ 4 ดีเลย เนื้อเพลง