คอร์ดเพลง คำว่าเฒ่าพูดค่อย ๆ ก็เจ็บ - สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม

หยาบคายน้อเจ้า เว้าใส่ให้เสียอารมณ์ หน้าตาประถม แต่คารมมหาประลัย เห็นว่าบ่ปากก็อยากมีคนเข้าใจ ท้วงว่าเฒ่ายามได๋ หัวใจร่วงลงตาตุ่ม ก็เคยเป็นหนุ่มกับเขาอย...

-
คอร์ดเพลง คำว่าเฒ่าพูดค่อย ๆ ก็เจ็บ ของ สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม, เนื้อเพลง คำว่าเฒ่าพูดค่อย ๆ ก็เจ็บ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง คำว่าเฒ่าพูดค่อย ๆ ก็เจ็บ ของ สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
หยาบคายน้อเจ้า เว้าใส่ให้เสียอารมณ์  หน้าตาประถม แต่คารมมหาประลัย เห็นว่าบ่ปากก็อยากมีคนเข้าใจ  ท้วงว่าเฒ่ายามได๋ หัวใจร่วงลงตาตุ่ม ก็เคยเป็นหนุ่มกับเขาอยู่เด้อเทื่อหนึ่ง  ตอนที่หน้ายังตึง กะไซ้หน้ามาจนคุ้ม วัยสี่สิบอัพ ยอมรับว่าแพ้คนหนุ่ม  ก่อนจะมาจนมุม ฮักเจ้าผู้สาววัยทีน *คำว่าเฒ่าเว้าค่อย ๆก็เจ็บ  ปานขี้เข็บตอดใจจนน้ำตาริน  อย่าว่าเฒ่า อย่าเว้าให้มีมลทิน  บ่อยากได้ยิน ฟ้องมิ่นประมาทเอาได้ คำว่าเฒ่าเว้าค่อย ๆก็เจ็บ  ปานถืกเล็บเจ้าจิ๊กเข้ากลางใจ พี่ ป๋า อา เฮีย คำเนี๊ยะยังพอเรียกได้  อย่างน้อยเติมไฟให้หัวใจผู้เฒ่า บ่ต้องเว้าใส่หู กะพอสิฮู้อยู่ดอก  เห็นว่าหัวหงอกบ่เคยหลอกไผเด้อเจ้า ยามถืกผู้บ่าวถิ่มจนน้ำตาเช็ดหัวเข่า  บ่เห็นพ้นบักเฒ่าคนนี้ที่คอยปลอบโยน ยามถืกผู้บ่าวถิ่มจนน้ำตาเช็ดหัวเข่า  บ่เห็นพ้นบักเฒ่าคนนี้ที่คอยปลอบโยน
§คำว่าเฒ่าพูดค่อย ๆ ก็เจ็บ เนื้อเพลง