คอร์ดเพลง คึดจังใด๋ จ่าหลอย เฮนรี

เจ้าอยู่กรุง ตึกสูงยิ่งกว่าต้นยาง อย่าลืมความหลัง อ้ายยังถ่าเจ้าก่อจ่อ ลืม ผู้บ่าวมักเจ้าไป่หนอ กี่ปีอ้ายก็สิรอ ถ่าเจ้าบ่มีผู้ใด๋ ใจยังฮักเจ้าคือเก่าอยู่เด้อ
เนื้อเพลง คึดจังใด๋ ของ จ่าหลอย เฮนรี ที่มีคอร์ดกีต้าร์ F,Am,Dm,Bb,C,Gm,Bbm,Eb
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง คึดจังใด๋ ของ จ่าหลอย เฮนรี

คำร้อง/ทำนอง : ดาบตำรวจ ยุทธนา แสนสวาสดิ์, เรียบเรียง : หนุ่ม บลูส์แมน

ใจยังฮักเจ้าคือเก่าอยู่เด้อ...
คึด ฮอดเสมอ เธอคึดจังใด๋
คึดฮอดอยู่อ่ำหล่ำ ยามค่ำข้างแรมเดือนหงาย
ห่างกันไกล อ้ายแฮ่งคึดฮอดกัน

จำทางหินแห่บ้านเฮาได้บ่
ใต้โพนบักค้อ สองเฮาเว่าหวาน
ตุ้มบุญประเพณี เฮาก่อเจย์ดี ทรายกัน
เมื่อสงกรานต์ สัญญากันลืมแล่วบ่

* เจ้าอยู่กรุง ตึกสูงยิ่งกว่าต้นยาง
อย่าลืมความหลัง อ้ายยังถ่าเจ้าก่อจ่อ
ลืม ผู้บ่าวมักเจ้าไป่หนอ
กี่ปีอ้ายก็สิรอ ถ่าเจ้าบ่มีผู้ใด๋

** ใจยังฮักเจ้าคือเก่าอยู่เด้อ
ฮักเจ้าเสมอ บ่เคยเปลี่ยนใจ คึดฮอดอยู่อ่ำหล่ำ
แล้วเจ้าคึดนำ ส่ำใด๋ สิมีใจ ฮักอ้ายอีหลีแหน่บ้อ

(ซ้ำ * , **)

สิมีใจ ฮักอ้ายอีหลีแหน่บ้อ

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

อยากรู้ว่า... คอร์ด - พลอย ณัฐชา Chord Yak Ru Wa by Phloi Nattha Cha ฉันฝันว่าฉันมีเธอ  ฉันฝันว่าเรารักกัน เพียงแค่นั้น  ได้แค่ฝันก็หวั่นไหว ยังคอยค้นหาคำตอบ  ที่เธอเท่านั้น รู้คำตอบ ว่าใจของเธอ  มีฉันหรือเปล่า...เล่นคอร์ดเพลงนี้
ตลอดกาล คอร์ด - คีรีบูน Chord Talot Kan by Khiribun ขอให้รักเรายังอยู่คู่ฟ้า ไม่มีวันร้างรา พลัดพรากจากไกล ให้ฉันให้เธอรักมั่นจริงใจ ตลอดไปนานเท่านาน ตลอดกาล รักมั่น ไม่มีวันเปลี่ยนผัน หัวใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
กลับมาเป็นเหมือนเดิมได้ไหม คอร์ด - Ost.เกมร้ายเกมรัก-Crescendo Chord Klap Ma Pen Mueandoem Dai Mai by Crescendo เรากลับมาเป็นเหมือนเดิม ได้ไหมเธอ ยังรอเธอเสมอทุกครั้งที่หายใจ ไม่อยากมีชีวิต อ้างว้างอีกต่อไป ก็มันทนไม่ไหวจริง ๆ เพราะหัวใจรักแค่เธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
กลับมารักกัน คอร์ด - สายสุนีย์ สุขกฤต Chord Klap Ma Rak Kan by Sai Su Ni Suk Krit ฉันทำได้อย่างไร ฉันทำได้อย่างไร ทำลายหัวใจของคนดีที่สุดของฉัน ฉันไม่ได้ตั้งใจ ก็อยากให้เธอเข้าใจ อภัยให้ฉัน ต้นเหตุคือฉัน ที่ทำให้เธอต้องปวดร้าวเล่นคอร์ดเพลงนี้
ซุปตาร์ในใจเธอ คอร์ด - ไอน้ำ Chord Sup Ta Nai Chai Thoe by Ainam เก็บเงินไว้ไปศัลยกรรมที่เกาหลี ไปกรีดตาให้ตี่ ไปทำเมโสหน้าใส จะฉีดผิว ให้ขาว ให้เด้งให้โดนใจ จะทำให้เธอละล๊าย ละลายต่อหน้าฉันเล่นคอร์ดเพลงนี้