คอร์ดเพลง ซอยหอม สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม

อ้ายนั่งข้างเขียง แต่เขานั่งเฮียงข้างเจ้า อ้ายนั่งบังเสา ผู้เฒ่าฮ้องเอิ้นขวัญมา เขากลืนไข่ แต่อ้ายนั่งกลืนน้ำตา เมื่อน้องวิวาห์ อ้ายมาซ่อยงานบ้านเจ้า คิดฮอดความหลัง...
คอร์ดเพลง ซอยหอม ของ สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม, เนื้อเพลง ซอยหอม ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ซอยหอม ของ สนุ๊ก สิงห์มาตร อาร์ สยาม

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

อ้ายนั่งข้างเขียง แต่เขานั่งเฮียงข้างเจ้า อ้ายนั่งบังเสา ผู้เฒ่าฮ้องเอิ้นขวัญมา 
เขากลืนไข่ แต่อ้ายนั่งกลืนน้ำตา เมื่อน้องวิวาห์ อ้ายมาซ่อยงานบ้านเจ้า 
 
คิดฮอดความหลัง เมื่อครั้งฮักกันกับอ้าย พ่อเจ้าเพิ่นฮ้าย อ้ายจนจำต้องลืมทาง 
นั่งในครัว แม่นเจ้าบ่ฮู้กะซาง ซอยหอมบาง บาง คือจั่งฟานใจเจ้าของ
 
* หอมเอ๊ย หอมบัว มันถืกซอยหัว บาง บาง คือจั่งใจอ้าย เจ็บแท้เด้หัวใจ
ย้อนฮักเจ้าหลาย อ้ายสิซ่อยฮอดซุกถ้วยส่ง 
 
อ้ายนั่งล้างเขียง เขาคือสินอนเฮียงข้างเจ้า บ่อยากสิเว้า ย้อนเฮาด้อยวาสนา
สุขเด้อเจ้า อ้ายเหงาคือไก่เป็นห่า น้ำโฮ่งหน่วยตา ฮู้ว่าเขามาส่งเขย
 
(ซ้ำ * )

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

หากเป็นฉัน คอร์ด - เอ๊กซ์ ฐิติ เวชบุล Chord Hak Pen Chan by Ek Thiti Wet Bun หากเป็นฉัน วันนี้เธอคงไม่ร้องไห้ ไม่ทำร้ายคนรักจริงใจได้อย่างเธอ แค่ปลายนิ้วความช้ำ ใด ๆ ไม่ให้เจอ เธอสดใสงดงามเกินกว่า ต้องเสียใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
คำนี้กับคนนั้น คำนั้นกับคนนี้ คอร์ด - ตั้กแตน ชลดา Chord Kham Ni Kap Khon Nan Kham Nan Kap Khon Ni by Tak Taen Chon Da คำคำนี้กับคนคนนั้น คงจะหวานจนน้ำตาลเรียกพี่ แต่คำคำนั้นกับคนคนนี้ ฉันคงไม่มีโอกาสได้รับฟัง แค่ได้รักได้รอ ขอห่วงใยเธอห่างห่างเล่นคอร์ดเพลงนี้
หวั่นไหว คอร์ด - บอดี้สแลม Body Slam Chord Wanwai by Bodi Salaem Body Slam อดใจไม่ไหวเมื่อได้พบหน้า ยิ่งเธอส่งยิ้มคืนมายิ่งหวั่นไหว ยังเป็นอย่างนี้อยู่ทุกวัน ฉันต้องคอยหักห้ามใจ หยุดหักใจไม่ได้ หยุดห้ามใจไม่ได้เล่นคอร์ดเพลงนี้
พิษรัก คอร์ด - Hi-rock Chord Phit Rak by Hi-rock อยู่ตรงไหน เปรียบเหมือนอยู่ในป่าช้า อยู่กลางแสงจ้า เหมือนคนนัยต์ตาไม่เห็น เบิ่งตาลอยคอยรักทั้งเช้าทั้งเย็น พิษรักมันบีบมันแค้น ไม่เป็นอันกิน อันนอนเล่นคอร์ดเพลงนี้
คู่ชีวิต คอร์ด - Dr. Fuu Chord Khuchiwit by Dr. Fuu เธอใช่ไหม กำหนดไว้ เป็นใครคนนั้น ที่วันนี้เราได้พบกัน ได้รักกัน ช่างเป็นของขวัญที่แสนดี เธอได้ไหม อยากจะให้เป็นคู่ชีวิต อยากจะรักกันเนิ่นนาน เรื่อยไป โปรดอย่าพรากหัวใจเล่นคอร์ดเพลงนี้