คอร์ดเพลง ตี๋น้องหม่องได๋ อรนภา ดวงดี

ตี๋ หม่องได๋ ตี๋ ตี๋ ตี๋ ตี๋ หม่องได๋ หรือบ่มีแนวใหญ่ อ้ายจั่งมองเผิน ๆ เสื้อแขนยาว ใส่กางเกงขายาว บ่เร้าใจบ้อเพิ่น เป็นสาวบ้าน ๆ รับประกันความมัน ความเพลิน ว่าทรงคือน้อง รับรองสิ...
คอร์ดเพลง ตี๋น้องหม่องได๋ ของ อรนภา ดวงดี, เนื้อเพลง ตี๋น้องหม่องได๋ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ตี๋น้องหม่องได๋ ของ อรนภา ดวงดี

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 ตี๋ หม่องได๋ ตี๋ ตี๋ ตี๋ ตี๋ หม่องได๋ หรือบ่มีแนวใหญ่ อ้ายจั่งมองเผิน ๆ เสื้อแขนยาว ใส่กางเกงขายาว บ่เร้าใจบ้อเพิ่น เป็นสาวบ้าน ๆ รับประกันความมัน ความเพลิน ว่าทรงคือน้อง รับรองสิพาอ้ายม่วน ตากะใหญ่ เหลียวเบิ่งหูกะใหญ่ เรียกว่าใหญ่ทุกส่วน แขนหรือขา สิเป็นหน้าหรือหลัง ก็ออกไปทางเย้ายวน มีของดี ต้องปิด ใส่เสื้อผ้ามิดชิด พอสมควร ต้องมองใกล้ ๆ สิได้เห็นสัดส่วนชัดเจน ความเซ็กซี่ มันลี้อยู่ข้างใน ถ้าไม่ลองเปิดเข้าไปจั่งได๋อ้ายสิเห็น ของดีบ่ได้มีโชว์เล่น ของดีบ่ได้มีโชว์เล่น หากบ่ถึงคราวจำเป็น สิบ่ได้เห็นแนวใหญ่ เรื่องลีลา บ่ขึ้นกับหน้าตา สิกล้าลองบ่หนอ ตี๋อีกบ่ หากว่าอ้ายรูปหล่อ บ่ได้จับได้บาย น้องคนบ้านนอก อยากสิบอกว่าแซบหลาย ๆ ต้องอ๊ะ อ๊ะ เอาเป็นคู่ สิได้ดูหัวใจชัดเจน ความเซ็กซี่ มันลี้อยู่ข้างใน ถ้าไม่ลองเปิดเข้าไปจั่งได๋อ้ายสิเห็น ของดีบ่ได้มีโชว์เล่น ของดีบ่ได้มีโชว์เล่น หากบ่ถึงคราวจำเป็น สิบ่ได้เห็นแนวใหญ่ เรื่องลีลา บ่ขึ้นกับหน้าตา สิกล้าลองบ่หนอ ตี๋อีกบ่ หากว่าอ้ายรูปหล่อ บ่ได้จับได้บาย น้องคนบ้านนอก อยากสิบอกว่าแซบหลาย ๆ ต้องอ๊ะ อ๊ะ เอาเป็นคู่ สิได้ดูหัวใจชัดเจน ความเซ็กซี่ มันลี้อยู่ข้างใน ถ้าไม่ลองเปิดเข้าไปจั่งได๋อ้ายสิเห็น ของดีบ่ได้มีโชว์เล่น ของดีบ่ได้มีโชว์เล่น หากบ่ถึงคราวจำเป็น สิบ่ได้เห็นแนวใหญ่ หากบ่ถึงคราวจำเป็น สิบ่ได้เห็นแนวใหญ่ 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ได้ไหม คอร์ด - ไบรโอนี่ Chord Dai Mai by Brai O Ni อยากให้มันดีกว่านี้ เรื่องความรักของเรา อย่าให้มันจบอย่างนี้เลยได้ไหม มันคงไม่ยากเกินไป หากเธอมีใจเป็นเหมือนคนเดิม นอกจากเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักต้องตอบด้วยรัก คอร์ด - วงชาตรี Chord Rak Tong Top Duai Rak by Wong Chatri อยากดำรงรักคงพงษ์เผ่า หยุดเวลาดั่งใจนึกเอา นิยายรักเริ่มด้วยเรา แต่มั่นคงยิ่งนัก รักต้องตอบด้วยรัก ด้วยรักมีสุขด้วยรัก หล่อชีวันให้เปี่ยมแห่งรักเล่นคอร์ดเพลงนี้
ลงเอย คอร์ด - อัสนี วสันต์ Chord Long-oei by Atsani Wasan ทบทวนกันดูสักทีดีไหม และเผื่อใจ สักหน่อย แล้วนับหนึ่งไปหลักสิบหลักร้อย ค่อยพูดจา อย่าให้เหมือน เมื่อคราว ที่เราได้ทำพลาดมา ก็อย่าให้ซ้ำเสียน้ำตาเล่นคอร์ดเพลงนี้
กลับคำเสีย คอร์ด - กัมปะนี Chord Klapkham Sia by Kam Pa Ni กลับคำเสีย อย่าเอ่ยมันออกมา โปรดจงคิดดูอย่างช้า ๆ ในใจ คำ บางคำนั้นแรงเกินไป และมันทำลายจิตใจเกินทน กลับคำเสีย อย่าเอ่ยคำร่ำลาเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่สมศักดิ์ศรี คอร์ด - ไท ธนาวุฒิ Chord Mai Som Saksi by Thai Thana Wutthi ถ้าหากเธอคิดว่าฉันยังไม่ดี ไม่สมศักดิ์ศรีของชีวิตเธอ ก็ออกไปค้น ไปหาให้มันเจอ ที่เธอฝัน แต่ถ้าวันไหนเธอเห็นความเป็นจริง ว่าสิ่งที่เธอต้องการคือหัวใจ ก็กลับมาหาคนที่รักเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้