คอร์ดเพลง ทนไม่ไหวทางใครทางมัน - ไหมไทย ใจตะวัน

ต้องปิดแผ่นฟ้าด้วผ่ามือ เพื่อให้อยู่ได้เพียงข้ามมื้อไป กับลมหายใจที่บ่มีทาง เมื่อเจ้าบ่ลืมเขา อ้ายติถอยหลีกทางให้ดอกหนา ถึงติเหนี่ยวรั้งกะติฮักได้แค่เงา...

-
คอร์ดเพลง ทนไม่ไหวทางใครทางมัน ของ ไหมไทย ใจตะวัน, เนื้อเพลง ทนไม่ไหวทางใครทางมัน ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ทนไม่ไหวทางใครทางมัน ของ ไหมไทย ใจตะวัน

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
ต้องปิดแผ่นฟ้าด้วผ่ามือ เพื่อให้อยู่ได้เพียงข้ามมื้อไป กับลมหายใจที่บ่มีทาง เมื่อเจ้าบ่ลืมเขา อ้ายติถอยหลีกทางให้ดอกหนา ถึงติเหนี่ยวรั้งกะติฮักได้แค่เงา หากอยู่กันไปแล้วเบื่อคนอ้ายกะคนบ่แม่นควายอ้ายกะมีหัวใจคือคนอื่นเขา บ่อยากเจ็บกับความหวัง ที่มันฮ้างมันน้ำเน่า สุขเพียงชั่วคราว..ชั่วคราว เมื่อทนบ่ไหวทางใครทางมัน สุขเท่านั้นกับสัญญาฮ้าง ๆ เมื่อทนบ่ไหวกะคนละทาง ใจเป็นลายต่างให้นางนั่นทิ่มอ้ายสา ย้อนว่าเจ้าบ่แม่นเพียงล่อใจอ้ายเออจนจ่อย จังสับขาหลอกอ้ายปันถึกขวาน ฮักเจ้าเหมิดหัวใจ แต่อ้ายได้เพียงน้ำตา ถิ่มกันสาเริ่มต้นกับชีวิตใหม่ เมื่อทนบ่ไหวทางใครทางมัน สุขเท่านั้นกับสัญญาฮ้าง ๆ เมื่อทนบ่ไหวกะคนละทาง ใจเป็นลายต่างให้นางนั่นถิ่มอ้ายสา เมื่อทนบ่ไหวกะคนละทาง ใจเป็นลายต่างให้นางนั่นถิ่มอ้ายสา ใจเป็นลายต่างให้นางนั่นถิ่มอ้ายสา .
§ทนไม่ไหวทางใครทางมัน เนื้อเพลง