คอร์ดเพลง ที่ 1 ไม่ต้องที่ 2 ไม่เอา น้ำพุ สารวัล

ล่ะเป็นที่หนึ่งนั้นบ่ต้อง ถึงให้เป็นที่สอง กะบ่ต้องดอกคุณพี่ ล่ะน้องนี้เจ็บอยู่ดี อ้ายไปมีผู้ใหม่ซ้อน ยังมาอ้อนว่าฮักหลาย มันบ่ดีเด้ออ้าย สิมีใหม่สิมีสอง น้องยอมน้ำตานอง บ่เป็นรองบ...
คอร์ดเพลง ที่ 1 ไม่ต้องที่ 2 ไม่เอา ของ น้ำพุ สารวัล, เนื้อเพลง ที่ 1 ไม่ต้องที่ 2 ไม่เอา ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ที่ 1 ไม่ต้องที่ 2 ไม่เอา ของ น้ำพุ สารวัล

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

ล่ะเป็นที่หนึ่งนั้นบ่ต้อง ถึงให้เป็นที่สอง กะบ่ต้องดอกคุณพี่ ล่ะน้องนี้เจ็บอยู่ดี อ้ายไปมีผู้ใหม่ซ้อน ยังมาอ้อนว่าฮักหลาย มันบ่ดีเด้ออ้าย สิมีใหม่สิมีสอง น้องยอมน้ำตานอง บ่เป็นรองบ่เป็นน้อย ใจลอยคอยรอ กับต้องพ้อคนฮักนอกใจ อ้ายไปมีสาวใด ปล่อยให้น้อยคอยถ้า รออ้ายหวนคืน กลับต้องกลืนน้ำตา หยุดสาเด้ออ้ายจ๋า จะมาบอกว่าขอมีอีกคน อ้ายอ้างเหตุผล ให้เขาเป็นร้องให้น้องตัวจริง พูดจากใจจริง ๆ อกลูกผู้หญิงที่ไหนก็หม่น บ่ได้มีอ้าย เพียงคนเดยวยมอน้ำตาหล่น บ่ขอเป็นคน ใช้ผู้ชายร่วมชายคาใคร คั่นเขาใช่เอาอกเอกใจอ้ายได้ซุอย่าง คั่นเขาใช่เอาอกเอกใจอ้ายได้ซุอย่าง ถิ่มมันสา อีนางผู้นี่ อย่าได้มีห่วงหาน้องนี่หนา มันเปิดอิ่มคักหลาย คนสาธยายว่าอ้ายมีหลายบ้าน เอาคนนั้นให้จบกันสาพี่ วิธีการของอ้ายอย่ามาใช้กับนาง ที่หนึ่งไม่หวัง ที่สองไม่ไหวหรอกพี่ ที่สามที่สี่ เดี๋ยวมีตามมาบ่เว้น ผู้ชายไม่พอ ก็ยังไม่พอชัดเจน เฟสไลน์ก็เห็น หยอกสาวอยู่เป็นอาจิน ชินอิน้อง ซะตาหม่นหมองมาดนแล้วมันหน่าย ชินอิน้อง ซะตาหม่นหมองมาดนแล้วมันหน่าย อันผู้ชายมีหลายคักพี่ บ่มีอ้ายบ่เหงา เจ็บพันเท่ากะยังฮักศักดิ์ศรี บ่เป็นนารีที่สองรองแชมป์ เอาแก้มบาง ๆ ถอยห่างจากทางฮักเฮา เก็บเอาเสื้อผ้ายัดลงกระเป๋า ให้อ้ายกับเขาหวานชื่น ชีวิตชาตินี้ น้องสิไปฝากไว้กับผู้อื่น พี่ไม่ต้องขมขื่น ให้เขาหมายปองเพียงน้องคนเดียว เหลียวกลับนับความหมองเศร้า เหลียวกลับนับความหมองเศร้า ฮักเฮาถือเป็นทางผ่าน สุขสันต์กับเขาสาอ้าย ใจน้องนิแม่นหม่นหมอง ที่หนึ่งไม่ต้องที่สองไม่ได้ ขอเผยลาใจ ไปนอนช้ำ ไปนอนช้ำ

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ถอนตัว คอร์ด - เบิร์ดกะฮาร์ท Chord Thontua by Boet Ka Ha ก็เลยต้องถอนตัว ถอนตัว ทั้ง ๆ ที่ยังรัก แต่ทำได้แค่ทำใจ ก็เลยต้องถอนตัว ถอนใจ ที่ให้ความรักไป เธอไม่เคยจะเหลียวแลซักนิดเลยเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักยังไม่สร่าง คอร์ด - สิบล้อ Chord Rak Yang Mai Sang by Siplo อยากบอกว่ารักคงยังไม่สร่าง อยากบอกว่ารักไม่มีวันจืดจาง จะมีบางครั้งที่เมามากไป แต่ไม่เคยเปลี่ยนใจรักเธอไม่สร่างเลยเล่นคอร์ดเพลงนี้
จำใจ คอร์ด - Smile Buffalo Chord Chamchai by Smile Buffalo อย่าจำใจทนอยู่ถ้าไม่รักกัน อย่าไปแคร์สัญญาที่เคยให้ไว้ ว่าจะรัก กันอยู่และไม่ทิ้งไป โปรดทำตามที่ใจของเธอต้องการ อย่าฝืนทนต่อไปเล่นคอร์ดเพลงนี้
เพียงในใจ คอร์ด - Ost. เพลิงทระนง-Boy Peacemaker Chord Phiang Nai Chai by Boy Peacemaker สุดท้ายต้องรักเธอข้างเดียวอยู่เรื่อยไป ให้ทำยังไงก็ไม่มีทางบอก เธอเลย ทำได้เพียง อย่างที่เคยบอกรักแค่เพียงในใจ แม้ความจริงต้องช้ำสักเพียงไหน ฉันยอมเล่นคอร์ดเพลงนี้
ยืม คอร์ด - OUT Chord Yuem by OUT หากมีวันใด ที่ใจมันเหงา และฉัน ยังคง ไม่มีใคร ก็ยืมมันมา จากหัว ใจที่ยังรัก หยิบความทรงจำ ที่ได้ฝากไว้ ความรักสองเรา เมื่อวันเก่า เอามาใช้ในวัน เหงาๆ ของชายคนหนึ่งเล่นคอร์ดเพลงนี้