คอร์ดเพลง บ่มีตังค์แต่ยังรักเธอ - หนุ่ม บุณฑริก

ว่าสิโทรหา กระเป๋าตังค์กะยังใดผ่อ กะเลยคิดฮอด ฝากไปจังบ่ได้เสียเงิน อยากบอกเจ้าให้ฮู้ว่า อ้ายคิดฮอดเจ้าเหลือเกิน บ่เกี่ยวกับเงิน ว่าสิมีน้อยมีหลาย ถึงเง...

-
คอร์ดเพลง บ่มีตังค์แต่ยังรักเธอ ของ หนุ่ม บุณฑริก, เนื้อเพลง บ่มีตังค์แต่ยังรักเธอ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar

เนื้อเพลง บ่มีตังค์แต่ยังรักเธอ ของ หนุ่ม บุณฑริก

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
ว่าสิโทรหา กระเป๋าตังค์กะยังใดผ่อ กะเลยคิดฮอด ฝากไปจังบ่ได้เสียเงิน อยากบอกเจ้าให้ฮู้ว่า อ้ายคิดฮอดเจ้าเหลือเกิน บ่เกี่ยวกับเงิน ว่าสิมีน้อยมีหลาย ถึงเงินบ่พอ แต่ใจอ้ายหล่อหยั่ง ๆ คั่นแม่นได้ฮัก ยากเย็นปานใด๋กะสิยอมสู้ตาย เงินบ่มีบ่สน ความจนบ่หยุดฮักอ้าย ความฮักเอาเงินซื้อบ่ได้ ต้องเอาใจเข้าว่า ถึงบ่มีตังค์ แต่อ้ายยังฮักคือเก่า สิเก็บใจเหงา ไปขายของเก่าพอได้โทร.หา ขอเพียงงามงอน อย่าฟ้าวถอนหัวใจจากลา อ้ายให้คำสัญญา สิฟันฝ่าไปฮอดฝั่งฝัน ถึงเงินอ้ายน้อย กะบ่คิดสิถอยดอกหล่า สิเก็บดาวทั้งฟ้า ฮู้ว่าอ้ายต้องฝ่าฟัน ข้อดีที่เกิดมาจน ได้วัดในคนที่บ่ทิ้งกัน อ้ายยังคิดฮอดเจ้าทุกวัน แม้ตังค์อ้ายหน่อย ถึงบ่มีตังค์ แต่อ้ายยังฮักคือเก่า สิเก็บใจเหงา ไปขายของเก่าพอได้โทร.หา ขอเพียงงามงอน อย่าฟ้าวถอนหัวใจจากลา อ้ายให้คำสัญญา สิฟันฝ่าไปฮอดฝั่งฝัน ถึงเงินอ้ายน้อย กะบ่คิดสิถอยดอกหล่า สิเก็บดาวทั้งฟ้า ฮู้ว่าอ้ายต้องฝ่าฟัน ข้อดีที่เกิดมาจน ได้วัดในคนที่บ่ทิ้งกัน อ้ายยังคิดฮอดเจ้าทุกวัน แม้ตังค์อ้ายหน่อย
§บ่มีตังค์แต่ยังรักเธอ เนื้อเพลง