คอร์ดเพลง ฟันแล้วอ้ายอย่าถิ่ม หญิง อารียา

อ้าย ๆ ว่างบ่ อี่หล่าขอแฮงแหน่ ที่น้องมาแหว่ ย้อนมีเรื่องให้ส่อย ท่งนาติดไฮ่ ก่อไผ่มันฮกบ่ค่อย อยากชวนอ้ายไปสอย ไปถางออกส่อยกัน น้องย้านขาลาย สิขออยู่ล่าง ให้อ้ายขึ้นเทิง ไปถางหนา...
คอร์ดเพลง ฟันแล้วอ้ายอย่าถิ่ม ของ หญิง อารียา, เนื้อเพลง ฟันแล้วอ้ายอย่าถิ่ม ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ฟันแล้วอ้ายอย่าถิ่ม ของ หญิง อารียา

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 อ้าย ๆ ว่างบ่ อี่หล่าขอแฮงแหน่ ที่น้องมาแหว่ ย้อนมีเรื่องให้ส่อย ท่งนาติดไฮ่ ก่อไผ่มันฮกบ่ค่อย อยากชวนอ้ายไปสอย ไปถางออกส่อยกัน น้องย้านขาลาย สิขออยู่ล่าง ให้อ้ายขึ้นเทิง ไปถางหนามมัน เอาลำเอ่น ๆ งะออกแล้ว ฟัน ฟัน ฟัน น้องสิส่อยดัน แล้วดึงออกไปเสียนแหนง ฟัน ฟัน ฟันแล้วอ้ายอย่าฟ้าวถิ่ม ผ่าเป็นหง่าม เอาไปเฮ็ดไม้ปิ้งปลา ฟันเง้า เจ็บแอวอย่างคัก น้ำแตก เหงื่อไหลอาบหน้า เสียดายลำไผ่ดอกหว๋า ไคกว่าสิถิ่ม อ้ายอย่าโหย่มแฮง เฮ็ดแฮงคักหลาย อยู่เทิ่งสิตกกอไผ่ ไม้สิเสาะตา ค่อย ๆ ดัน ค่อย ๆ ดึง คงสิถึงหม่องเสร็จดอกหว๋า แก่หนามไผ่ไปถิ่มท้ายป่า ให้ท่งนาเฮาแปน อ้าย ๆ ว่างบ่ อี่หล่าขอแฮงแหน่ ที่น้องมาแหว่ ย้อนมีเรื่องให้ส่อย ท่งนาติดไฮ่ ก่อไผ่มันฮกบ่ค่อย อยากชวนอ้ายไปสอย ไปถางออกส่อยกัน น้องย้านขาลาย สิขออยู่ล่าง ให้อ้ายขึ้นเทิง ไปถางหนามมัน เอาลำเอ่น ๆ งะงอนแล้ว ฟัน ฟัน ฟัน น้องสิส่อยดัน แล้วดึงออกไปเสียนแหนง ฟัน ฟัน ฟันแล้วอ้ายอย่าฟ้าวถิ่ม ผ่าเป็นหง่าม เอาไปเฮ็ดไม้ปิ้งปลา ฟันเง้า เจ็บแอวอย่างคัก น้ำแตก เหงื่อไหลอาบหน้า เสียดายลำไผ่ดอกหว๋า ไคกว่าสิถิ่ม ฟัน ฟัน ฟันแล้วอ้ายอย่าฟ้าวถิ่ม ผ่าเป็นหง่าม เอาไปเฮ็ดไม้ปิ้งปลา ฟันเง้า เจ็บแอวอย่างคัก น้ำแตก เหงื่อไหลอาบหน้า เสียดายลำไผ่ดอกหว๋า ไคกว่าสิถิ่ม ฟัน ฟัน ฟันแล้วอ้ายอย่าฟ้าวถิ่ม ผ่าเป็นหง่าม เอาไปเฮ็ดไม้ปิ้งปลา ฟันเง้า เจ็บแอวอย่างคัก น้ำแตก เหงื่อไหลอาบหน้า เสียดายลำไผ่ดอกหว๋า ไคกว่าสิถิ่ม เสียดายลำไผ่ดอกหว๋า ไคกว่าสิถิ่ม สิถิ่ม สิถิ่ม สิถิ่ม สิถิ่ม 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

คำ ว่า เพื่อน คอร์ด - แร๊พเตอร์ Chord Kham Wa Phuean by Raep Toe คำว่าเพื่อนนั้นมีความหมาย ไม่ยิ่งใหญ่ แต่จริงใจให้เธอ เก็บรักษาเอาไว้ให้นาน เพื่อสักวันกลับมาพบเจอ ขอให้เธอโชคดี... เพื่อนเอ๋ยเล่นคอร์ดเพลงนี้
My Girl คอร์ด - The Temptations Chord My Girl by The Temptations Well I guess you'd say What can make me feel this way? My girl Talkin' bout my girl I've got so much honey the bees envy meเล่นคอร์ดเพลงนี้
ให้ปี้ได้ก่อ คอร์ด - โจ้ มนตรี Chord Hai Pi Dai Ko by Cho Montri ให้ปี้ได้ก่อ ให้ปี้บ่อได้กา เอาใจน้องมา ให้ปี้ได้ก่อ ให้ปี้ได้ก่อ ให้ปี้บ่อได้กา เอาใจน้องมา ให้ปี้ได้ก่อ ตะอี้จะได้ก่อ อยากจะขอน้อยเดียว ฮักน้องคนเดียวขอตะอี้นิดหน่อยเล่นคอร์ดเพลงนี้
อยากรู้ใจเธอ คอร์ด - บรั่นดี Chord Yak Ru Chai Thoe by Brandi อยากรู้นักเออ หัวใจของเธอ ที่มอบให้ฉัน จากกันเพียง แค่สองสามวัน ใยจึงแปรผัน หันเปลี่ยนหัวใจ เปลี่ยนแขนชายกอด เหมือนนกปรอด ที่ว่าบินไวเล่นคอร์ดเพลงนี้
บ้า คอร์ด - แอ็ด คาราบาว Chord Ba by Aet Carabao ฉันเป็นคนบ้า เพราะว่าสติไม่ดี ไม่ใช่คนไม่ดี ฉันมีสติไม่ดี ฉันเป็นคนบ้า ไม่ใช่คนไม่ดี ฉันสติไม่ดี ฉันเป็นคนบ้า บ้ายังช่วยบอกให้เธอใจเย็น น๊อตที่ฉันเห็นยังมีอีกตั้งสามล้อเล่นคอร์ดเพลงนี้