คอร์ดเพลง ย้อนน้องใจง่าย มอส รัศมี

ที่ผ่านมาจั่งได๋หนอ น้องสำคัญกับอ้ายซำได๋ คือถิ่มน้องลงง่าย ๆ ปานบ่เคยฮักกัน ย้องน้องแต่ใหม่ ๆ ยกให้เป็นคนสำคัญ สุดท้ายมาถิ่มกันแบบบ่เห็นไหง่ ห้ามน้ำตาให้หยุดไหล แต่ห้ามความเสี...
คอร์ดเพลง ย้อนน้องใจง่าย ของ มอส รัศมี, เนื้อเพลง ย้อนน้องใจง่าย ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ย้อนน้องใจง่าย ของ มอส รัศมี

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 ที่ผ่านมาจั่งได๋หนอ น้องสำคัญกับอ้ายซำได๋ คือถิ่มน้องลงง่าย ๆ ปานบ่เคยฮักกัน  ย้องน้องแต่ใหม่ ๆ ยกให้เป็นคนสำคัญ สุดท้ายมาถิ่มกันแบบบ่เห็นไหง่ * ห้ามน้ำตาให้หยุดไหล แต่ห้ามความเสียใจบ่ฟัง บ่ได้เคียดได้แค้นอิหยังแต่มันเจ็บใจ ** ย้อนน้องฮักคนง่าย ๆ กะเลยเสียใจแบบง่าย ๆ คนหลายใจจั่งอ้ายบ่ได้เสียดาย ปานได๋ดอก เคียดให้เจ้าของคักแหน่บ่ฟังคำเตือนผู้ได๋บอก สุดท้ายกะเลยถืกหลอก เสียใจนั่งเศร้าเก่เด่ *** เบะปากใส่แล้วย่างหนี ผู้ชายแบบนี้บ่เอาเฮ็ดแนว จบแล้วกะให้มันแล้วต่อกันชาตินี้  ให้อ้ายหาเอาผู้ใหม่ คนที่ฮักอ้ายอีหลี เจ็บนี้กะคิดเสียว่าน้องมันใจง่าย (ซ้ำ * , ** , ***)  อกหักคราวนี้ กะคิดเสียว่าน้องมันใจง่าย 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

เกินเลย คอร์ด - Basher Chord Koenloei by Basher อย่าปล่อยให้คิดไปเอง ฝันไปเอง ว่าเธอนั้นรักกัน อย่าทำอย่างนั้น มันทำร้ายเกินไป อย่าปล่อยให้คิดไปเอง ฝันไปเอง ว่าเธอนั้นมีใจ ใกล้เธอเท่าไหร่ ฉันเองก็หวั่นเล่นคอร์ดเพลงนี้
หนุ่มนาข้าวสาวนาเกลือ คอร์ด - Ost.รวมพลคนลูกทุ่งเงินล้าน-ไผ่ พงศธร Feat.เปาวลี พรพิมล Chord Num Na Khao Sao Na Kluea by Phai Phongsathon Feat. Pao Wali Phon Phimon พี่ทำนาปลูกข้าว รักน้องสาวแก้มเรื่อ น้องเป็นสาวนาเกลือ หนุ่มนาข้าวไม่ทอดทิ้ง ถ้าพี่จะไปขอไปขอ พ่อจะว่ายังไง น้องสุดแสนดีใจ ถ้าพี่ไปขอน้องจริงจริงเล่นคอร์ดเพลงนี้
มาลัยดอกรัก คอร์ด - ชาย เมืองสิงห์ Chord Malai Dokrak by Chai Mueang Sing น้องมาลัย เก็บใจไว้ให้ชายก่อน ครั้นยามที่นอน กลิ่นขจรนะมาลัยเจ้า ภุมริน นี้จะคอยหยอกเย้า จูบมาลัยเบา ๆ จะไม่ยอมให้เฉาเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่เดือดร้อน คอร์ด - แคลรีน Chord Mai Dueatron by Khlae Rin ก็ไม่รู้ว่าฉันจะต้องมีใคร ให้มันลำบากใจ Ha... ที่รู้ ๆ ถึงแม้ว่าไม่มีเธอ ก็ยังนอนสบาย Ha... Ha... มีความสุขอยู่กับตัวเองคนเดียว ไม่ต้องคิดอะไร... วุ่นวาย ก็ไม่รู้พรุ่งนี้ต้องทำอะไรเล่นคอร์ดเพลงนี้
ผ้าห่มสาว คอร์ด - ไวพจน์ เพชรสุพรรณ Chord Pha Hom Sao by Waiphot Phet Suphan โปรดพยุง หนุ่มลูกทุ่งซักคน เอาไว้เป็นเพื่อนกมล เมื่อยามทุกข์ใจ จงการุณ นึกว่าสร้างบุญเอาไว้ จงการุณ นึกว่าสร้างบุญเอาไว้ นึกว่าเห็นใจ คนที่ไร้คู่นอนเล่นคอร์ดเพลงนี้