คอร์ดเพลง สิทธิ์ของเธอที่จะรักใคร บิ๊กไบค์ สายลำ

อยู่นำอ้ายสักคราวเด้อ อย่าฟ้าวหนีจากอ้ายไปน้องหล่า ให้เวลาเก็บเศษหัวใจ สักห้านาที อ้ายลืมเจ้าบ่ได้ดอกเด้อ แม้ว่าเธอสิมีคนใหม่ อ้ายบ่พร้อมที่จะทำใจ ให้ลืมเธอ คึดฮอดมื้อที่เฮาฮัก เจ...
Something Wrong

อยู่ระหว่างการปรับปรุง

-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง สิทธิ์ของเธอที่จะรักใคร ของ บิ๊กไบค์ สายลำ

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 อยู่นำอ้ายสักคราวเด้อ อย่าฟ้าวหนีจากอ้ายไปน้องหล่า ให้เวลาเก็บเศษหัวใจ สักห้านาที อ้ายลืมเจ้าบ่ได้ดอกเด้อ แม้ว่าเธอสิมีคนใหม่ อ้ายบ่พร้อมที่จะทำใจ ให้ลืมเธอ คึดฮอดมื้อที่เฮาฮัก เจ้าสัญญาว่าสิฮักแต่อ้าย แต่เอาใจที่เคยให้อ้าย นั้นไปให้เขา คำว่าเราก็คงจบลง คำว่าแฟนคงเป็นคนนั้น บอกผู้ชายคนนั้นแล้วกัน ว่าเราเป็นหมู่ ฮู้อยู่ว่าลำบากใจ เฟสกับไลน์ลบอ้ายถิ่มสา ข้อความที่เคยส่งมา ให้บอกเขาว่า ทักมาผิดคน เป็นสิทธิ์ของเธอที่จะรักใคร เป็นสิทธิ์ของอ้ายที่จะต้องเจ็บ แต่อยากให้ฮู้ว่าอ้ายยังเก็บ รูปของเฮาเอาไว้เสมอ หากวันหนึ่ง เธอเสียใจ ปลดบล็อคแล้วทักเฟสมา หาอ้าย อ้ายสิพาอยู่หม่องเก่า อ้ายสิลืมเรื่องราว ที่เฮ็ดให้อ้ายเสียใจ เพราะอ้ายรักเธอ ฮู้อยู่ว่าลำบากใจ เฟสกับไลน์ลบอ้ายถิ่มสา ข้อความที่เคยส่งมา ให้บอกเขาว่า ทักมาผิดคน เป็นสิทธิ์ของเธอที่จะรักใคร เป็นสิทธิ์ของอ้ายที่จะต้องเจ็บ แต่อยากให้ฮู้ว่าอ้ายยังเก็บ รูปของเฮาเอาไว้เสมอ หากวันหนึ่ง เธอเสียใจ ปลดบล็อคแล้วทักเฟสมา หาอ้าย อ้ายสิพาอยู่หม่องเก่า อ้ายสิลืมเรื่องราว ที่เฮ็ดให้อ้ายเสียใจ เพราะอ้ายรักเธอ เพราะอ้ายรักเธอ เพราะอ้ายรักเธอ 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ใจพเนจร คอร์ด - พงษ์พัฒน์ วชิรบรรจง Chord Chai Phanechon by Phong Phat Wachira Banchong เพียงลำพัง เรานี้พอใจ ไม่เคยคิดร้ายใครก่อน ใครมาดีเราก็ดีไป หากมาร้ายร้ายคืนไปเช่นกัน หลับไปเพียงครึ่งคืนก็ตื่นพอ ต่อเรื่องราวพรุ่งนี้เป็นไรเล่นคอร์ดเพลงนี้
เธอทั้งนั้น คอร์ด - Groove Rider Chord Thoe Thangnan by Groove Rider ขอบคุณสรวงสวรรค์ ให้เราได้เจอกัน ขอบคุณคนบนนั้น ที่ทำให้ฉันได้พบเธอ ขอบคุณทุกเรื่องราว ต้นเหตุที่ในวันนี้ฉันนั้นได้เจอ... เธอสุดที่รักเล่นคอร์ดเพลงนี้
สวรรค์บ้านนา คอร์ด - คาราบาว Chord Sawan Ban Na by Carabao ลมร้อนโรยลา ฝนฟ้ามาเยือน ดั่งสัญญาณเตือนคืนถิ่นอีสานบ้านนา ผู้หนุ่มผู้สาวขอกล่าวคำอำลา เข้าฤดูทำนาขอคืนถิ่นดินเดิม ถึงฤดูการหว่านไถปักดำเล่นคอร์ดเพลงนี้
30 ยังแจ๋ว คอร์ด - ป้าง นครินทร์ กิ่งศักดิ์ Chord 30 Yang Chaeo by Pang Nakharin King Sak โถใครจะเชื่อ ว่าแม่บุญเหลืออายุมากแล้ว สาบสิบยังแจ๋ว แจ๋วเสียจนน่าจีบ โอ้แม่มะพร้าวเนื้อตัน น้องเอยมามันเอาเมื่อตอนสามสิบ โอ๊ยแม่แก้มสองหยิบ สามสิบดูซิยังสวยเล่นคอร์ดเพลงนี้
In The End คอร์ด - Linkin Park Chord In The End by Linkin Park I tried so hard And got so far But in the end It doesn't even matter I had to fall To lose it all But in the end It doesn't even matterเล่นคอร์ดเพลงนี้