คอร์ดเพลง สิเอาน้องบ่ ติ๊ก อัญชลี

แค่อยากสิถาม อ้ายสิเอาน้องบ่ น้องแค่อยากถาม ถึงความในใจ อ้ายคิดจั่งได๋ กับฮักเฮาสอง อ้ายคิดเป็นเพื่อน หรือว่าเป็นคู่ครอง ให้คำตอบน้อง ก่อนที่จะสายไป หากอ้ายบ่ฮัก ก็ขอคำชี้แจง คนอื...
คอร์ดเพลง สิเอาน้องบ่ ของ ติ๊ก อัญชลี, เนื้อเพลง สิเอาน้องบ่ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง สิเอาน้องบ่ ของ ติ๊ก อัญชลี

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 แค่อยากสิถาม อ้ายสิเอาน้องบ่ น้องแค่อยากถาม ถึงความในใจ อ้ายคิดจั่งได๋ กับฮักเฮาสอง อ้ายคิดเป็นเพื่อน หรือว่าเป็นคู่ครอง ให้คำตอบน้อง ก่อนที่จะสายไป หากอ้ายบ่ฮัก ก็ขอคำชี้แจง คนอื่นรอแซง จองคิวห้องใจ อย่าปล่อยให้น้อง อยู่เหงาเดียวดาย มันเจ็บรู้ไหม หัวใจคนรอ สิเอาบ่เอาก็เว้ามาไว ๆ อย่าปล่อยเลยผ่านไป คือของตายแท้หนอ อยากฮู้อ้ายสิเอา สิเอา สิเอากันบ่ น้องนี้กะสิถ่า สิถ่า สิถ่า เฝ้ารอ ให้ฟ้าวมาขอ อย่าปล่อยให้น้องรอนาน น้องแค่อยากถาม ถึงความในใจ อ้ายคิดจั่งได๋ กับฮักเฮาสอง อ้ายคิดเป็นเพื่อน หรือว่าเป็นคู่ครอง ให้คำตอบน้อง ก่อนที่จะสายไป หากอ้ายบ่ฮัก ก็ขอคำชี้แจง คนอื่นรอแซง จองคิวห้องใจ อย่าปล่อยให้น้อง อยู่เหงาเดียวดาย มันเจ็บรู้ไหม หัวใจคนรอ สิเอาบ่เอาก็เว้ามาไว ๆ อย่าปล่อยเลยผ่านไป คือของตายแท้หนอ อยากฮู้อ้ายสิเอา สิเอา สิเอากันบ่ น้องนี้กะสิถ่า สิถ่า สิถ่า เฝ้ารอ ให้ฟ้าวมาขอ อย่าปล่อยให้น้องรอนาน สิเอาบ่เอาก็เว้ามาไว ๆ อย่าปล่อยเลยผ่านไป คือของตายแท้หนอ อยากฮู้อ้ายสิเอา สิเอา สิเอากันบ่ น้องนี้กะสิถ่า สิถ่า สิถ่า เฝ้ารอ ให้ฟ้าวมาขอ อย่าปล่อยให้น้องรอนาน ให้ฟ้าวมาขอ อย่าปล่อยให้น้องรอนาน  

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

โด เร มี คอร์ด - หญิงลี ศรีจุมพล Chord Do Re Mi by Ying Li Si Chumphon มีเวทีประกวดอยู่ที่ไหน ต้องโดดขึ้นไป โชว์ลูกคอสิบชั้น ผู้ชมผู้ฟัง เขาคงคลั่งหนูมาก มีแต่คนอ้าปาก ตาก็ค้างทั้งนั้น พอจบเพลงเขาก็ช่วยกันโห่เล่นคอร์ดเพลงนี้
ปะการัง คอร์ด - ซูซู Chord Pakarang by Su Su เอาคอนโดมาให้ ไม่เอาหรอก เอาฮอทดอกคืนไป เราไม่สน แกงไตปลาดีปลี ของคนจน เขาอยู่ทนมานาน ลูกหลานหรอย รองแง็ง ลุงโนห์ราว่าออ ออ ดังสลับเสียงซอ คงความหมายเล่นคอร์ดเพลงนี้
เจ้าสาวผีเสื้อ คอร์ด - พงษ์เทพ กระโดนชำนาญ Chord Chaosao Phisuea by Phong Thep Kradon Chamnan เจ็บปวดนัก ความรัก ให้โลกเรืองรอง กับตอบสนอง ให้เห็นเพียงเส้นทางเศร้า อยากให้เธอบิน สูงกว่าเส้นทางสายเก่า บินเส้นทางดาว เจ้าสาวของชาวผีเสื้อเล่นคอร์ดเพลงนี้
เงารัก คอร์ด - Ost.แรงเงา-หนุ่ย นันทกานต์ Chord Ngao Rak by Nui Nantha Kan ไม่อยากเป็นแค่เงาของใคร ฉันนั้นก็มีตัวตน ไม่ใช่คนที่ไร้หัวใจ ฉันช้ำฉันเจ็บแค่ไหน ก็ต้องเก็บไว้แค่ภายในใจ อย่าทำร้ายกันต่อไป ด้วยคำว่ารักมากมายเล่นคอร์ดเพลงนี้
ซบที่อกฉัน คอร์ด - Clash Chord Sop Thi Ok Chan by Clash เจ็บแค่ไหนให้ฉันคอยรักษาเยียวยา ให้เธอมามาซบลงที่ตรงกลางใจ ปล่อยความช้ำที่เขาทำให้เธอเสียใจ ผ่านอกฉันให้น้ำตาผ่านลึกลงใจ ฉันจะซับมันเองเล่นคอร์ดเพลงนี้