คอร์ดเพลง อยู่หม่องใด๋กะคิดฮอด ต่อหัวเสือ

หน้าตาหวาน ๆ อย่าให้ไผมาฮานใจไปเด้ออยากบอกว่าฮักเสมอ คิดถึงเธอทุกลมหายใจสองแก้มนวล ๆ อย่าให้ไผ๋มาพรวนดินฮักใส่รูปที่เธอให้ไว้ ยังเป็นแรงใจเหน็บไว้ในกระเป๋า นั่งแหงน...
คอร์ดเพลง อยู่หม่องใด๋กะคิดฮอด ของ ต่อหัวเสือ, เนื้อเพลง อยู่หม่องใด๋กะคิดฮอด ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง อยู่หม่องใด๋กะคิดฮอด ของ ต่อหัวเสือ

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

หน้าตาหวาน ๆ อย่าให้ไผมาฮานใจไปเด้อ
อยากบอกว่าฮักเสมอ คิดถึงเธอทุกลมหายใจ
สองแก้มนวล ๆ อย่าให้ไผ๋มาพรวนดินฮักใส่
รูปที่เธอให้ไว้ ยังเป็นแรงใจเหน็บไว้ในกระเป๋า
นั่งแหงนมองดาว ทุกคราวยามคิดเห็นหน้า
อ้ายอยากบอกเจ้าว่า คำสัญญายังบ่ลืมดอกสาว
งานหนักส่ำใด๋ แรงใจคือรูปในกระเป๋า
บ่โดน บ่โดนดอกสาว อ้ายสิฟ่าวหวนคืนนา

* อยู่หม่องใด๋กะคิดฮอด ได้แต่กอดความคิดถึง
ฮักอ้ายยังซึ้ง เฝ้าคิดถึงอยู่ตลอดเวลา
บางเถื่อเว่ากับลม นั่งจ่มล่ะคือจั่งผีบ้า
เฝ้าคิดเห็นแต่หน้า อยากบอกเจ้าว่า
อยู่หม่องใด๋กะคิดฮอด

** ฮ่มต้นสำสา อยู่ทุ่งนาอ้ายยังจำได้
สองเราเคยสัญญาใจ อ้ายนั้นยังจำได้ตลอด
ว่าสิฮักกัน คือนั่งน้ำ นั่นฮักผักปอด
อย่าให้ไผมาซ้ำฮอยกอด ขอดใจไว้ ถ่าอ้ายแหน่เด้อ

(ซ้ำ * ,** )

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

หมาอีกตัว คอร์ด - สแตมป์ Chord Ma Ik Tua by Sataem อยากทิ้งเธอก็ทิ้ง เห็นฉันเป็นคนไร้ค่า หรือมองฉันเป็นเเค่หมา ที่เธอเลี้ยงเอาไว้ ก็รู้เขามาทีหลัง แต่เธอยังทำฉันได้ หรือเธออยากเลี้ยงหมาตัวใหม่ เธอเลยทิ้งฉันไป ไปหาหมาใหม่อีกตัวเล่นคอร์ดเพลงนี้
ข้ออ้าง คอร์ด - Girl Chord Kho-ang by Girl บอกตรง ๆได้ไหม ว่ารักเขาอยู่ บอกให้รู้ อย่าแกล้งทำ เธอมีเขามาตั้งนาน ฉันรู้ทัน ข้ออ้างเพื่อบอกลา อย่าได้เอามาใช้กัน ใส่ร้ายทำไม แค่บอกไม่รักกัน ทำได้ไหมเล่นคอร์ดเพลงนี้
คำว่าฮักกันมันเหี่ยถิ่มไส คอร์ด - มนต์แคน แก่นคูน Chord Kham Wa Hak Kan Man Hia Thim Sai by Mon Khaen Kaen Khun แล้วคำว่า... ฮักกัน มื้อนั่นมันเหี่ยถิ่มไส แล้วคนที่ว่า... ฮักหลาย มื้อนี่หัวใจเอาไผมาปน แทบบ่มีแฮงหายใจ ล้าหล่อยไปทั้งตัวตน กลั้นใจฟังเหตุผล ของคน... ที่เซาฮักกันเล่นคอร์ดเพลงนี้
หากเป็นฉัน คอร์ด - เอ๊กซ์ ฐิติ เวชบุล Chord Hak Pen Chan by Ek Thiti Wet Bun หากเป็นฉัน วันนี้เธอคงไม่ร้องไห้ ไม่ทำร้ายคนรักจริงใจได้อย่างเธอ แค่ปลายนิ้วความช้ำ ใด ๆ ไม่ให้เจอ เธอสดใสงดงามเกินกว่า ต้องเสียใจเล่นคอร์ดเพลงนี้
ประชาธิปไตย คอร์ด - คาราบาว Chord Prachathippatai by Carabao ประชาธิปไตย ธิปไตย เอ๋ย หน้าตาเจ้าเป็นยังไง ยังไงหนอ ขอดูหน่อย ขอดูหน่อย เปิดให้ดูหน่อย เปิดให้ดูหน่อยซิ ประชาธิปไตย ธิปไตย อ๋อ หน้าตาเจ้าเป็นอย่างนี้นี่เองเล่นคอร์ดเพลงนี้