คอร์ดเพลง อย่าไว้ใจทาง อย่าวางใจแฟน ( Feat.โจ๊ก So Cool ) - ศิริพร อำไพพงษ์

เจ็บใจแทบพังแต่เฮ็ดหยังบ่ได้ คนทำร้ายใจคือคนที่ใจสุดรัก ยามคนรักมีคนใหม่ มองมุมไหนก็ลำบาก ยากใจแท้ เอาความไว้ใจไปใช้บ่ถูกทาง ทูนให้ทุกอย่างดูสิยังเปลี่ย...

-
คอร์ดเพลง อย่าไว้ใจทาง อย่าวางใจแฟน ( Feat.โจ๊ก So Cool ) ของ ศิริพร อำไพพงษ์, เนื้อเพลง อย่าไว้ใจทาง อย่าวางใจแฟน ( Feat.โจ๊ก So Cool ) ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar

เนื้อเพลง อย่าไว้ใจทาง อย่าวางใจแฟน ( Feat.โจ๊ก So Cool ) ของ ศิริพร อำไพพงษ์

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
เจ็บใจแทบพังแต่เฮ็ดหยังบ่ได้ คนทำร้ายใจคือคนที่ใจสุดรัก ยามคนรักมีคนใหม่ มองมุมไหนก็ลำบาก ยากใจแท้ เอาความไว้ใจไปใช้บ่ถูกทาง ทูนให้ทุกอย่างดูสิยังเปลี่ยนแปร คนมาแย่งก็บ่อาย คนหลายใจก็บ่แคร์ หัวใจช่างดำ * จั่งแม่นเพิ่นเฮ็ด เฮ็ดคักแท้น้อ บ่ง้อว่าใครจะช้ำ กิ๊กมีเป็นกอบเป็นกำ ตั้งใจทำบ่มีคำว่าพอ จั่งแม่นเพิ่นคักทักก็บ่หัน สงสารกันบ้างบ่น้อ รอ รอ รอ รอ รอ มื้อใด๋น้อ สิหลูโตนกัน มื้อใด๋น้อ สิหลูโตนกัน เชื่อใจบ่ได้ เชื่อใจบ่ได้ เชื่อใจบ่ได้ดอกนะ อย่าไว้ใจทาง อย่าได้วางใจแฟน เชื่อใจบ่ได้ เชื่อใจบ่ได้ เชื่อใจบ่ได้ดอกนาง อย่าไว้ใจทาง อย่าได้วางใจแฟน อย่าเด้ออย่าเด้อ อย่าวางใจ ดีแค่ไหนก็ไว้ใจ บ่ได้ดอก บอกกับหัวใจไว้เด้อ เป็นคือเสียงเพลงที่เขาว่าเอาไว้ คนที่เราไว้ใจร้ายสุดประมาณ วันนี้เราโดนจัง ๆ แฟนหักหลังแทบทุกวัน เวรกรรม เวรกรรม (ซ้ำ *) เชื่อใจบ่ได้ เชื่อใจบ่ได้ เชื่อใจบ่ได้ดอกนะ อย่าไว้ใจทาง อย่าได้วางใจแฟน อย่าเด้อ อย่าเด้อ อย่าวางใจ ดีแค่ไหนก็ไว้ใจ บ่ได้ดอก บอกกับหัวใจไว้เด้อ เชื่อใจบ่ได้ อย่าไว้ใจทาง อย่าได้วางใจแฟน เชื่อใจบ่ได้ อย่าวางใจแฟน
§อย่าไว้ใจทาง อย่าวางใจแฟน ( Feat.โจ๊ก So Cool ) เนื้อเพลง