คอร์ดเพลง อ้ายตายสิไห่นำบ่ เพชร สหรัตน์

คันอ้ายตายสิไห่นำบ่ ยามอ้ายท้อปอบบ้อคนดี อยากสิถามน้องเบิ่งอีหลีสิให่นำบ่ มือใดอ้ายเซาหายใจน้ำตาสิไหลอยู่บ่ ชีวิตของคนกอซอ น้องพอสิไห่นำบ่
Tuning down ½ tone to Eb
เนื้อเพลง อ้ายตายสิไห่นำบ่ ของ เพชร สหรัตน์ ที่มีคอร์ดกีต้าร์ Bm,F#m,Em,G,A,D
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง อ้ายตายสิไห่นำบ่ ของ เพชร สหรัตน์

คำร้อง/ทำนอง : เพชร สหรัตน์, เรียบเรียงดนตรี : Volachith Intharaphithak (Sam)

เธอคือคนที่ฉันรักมาก 
ใจยังบ่อยากจากน้องไปไส
ฮู่บ่น้อคนดีชีวิตอ้ายกะให้น้องได้
ยอมตายแทนน้องได้อีหลี

* ถึงน้องสิกลายเป็นของคนอื่น
อ้ายกะสิทนฝืนยืนรอตรงนี้
ถึงเจ็บกะสิทนแม้น้องมองอ้ายบ่ดี
จะอยู่ตรงนี้เพื่อรอให้น้องเห็นใจ

** คันสิตายกะตายย้อนน้องบ่ฮัก
อยากสิถามน้องเบิ่งคักคักได้บ่น้อ

*** คันอ้ายตายสิไห่นำบ่
ยามอ้ายท้อปอบบ้อคนดี
อยากสิถามน้องเบิ่งอีหลีสิให่นำบ่
มือใดอ้ายเซาหายใจน้ำตาสิไหลอยู่บ่
ชีวิตของคนกอซอ น้องพอสิไห่นำบ่

(ซ้ำ * , **, ***)

ชีวิตผู้ชายบ่หล่อ น้องพอสิไห่นำบ่

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

คำถามเดิมเดิม คอร์ด - ทรงกรด ฌามา อาร์ สยาม Chord Khamtham Doem Doem by Song Krot Cha Ma R-Siam ถาม ฉันต้องถาม ด้วยคำถามเดิม ๆ ที่ฉัน ถาม เธอทุกวัน ทุกทีที่มีโอกาสถาม อยากให้เธอ นั้นช่วยตอบ ถึงจะรักหรือไม่รักก็ตาม แต่อย่าปล่อย ให้ฉันถาม ถามเธอ อยู่อย่างนี้เล่นคอร์ดเพลงนี้
คำตอบ คอร์ด - ป้าง นครินทร์ กิ่งศักดิ์ Chord Khamtop by Pang Nakharin King Sak เพราะฉันต้องการให้เธอ กับตัวเขานั้นไม่เข้าใจ แยกกันไป ไม่คู่ควร ให้เธอ ปวดร้าว เธอเหงาเขาก็ไม่ห่วง มาหลอกลวง ให้รักกันเพียงชั่วคราวเล่นคอร์ดเพลงนี้
มองให้เต็มตา คอร์ด - ดอกไม้ป่า Chord Mong Hai Temta by Dokmai Pa นารีในโลกมากมายดังฝูงผึ้ง ทำไมถึงไม่มองเล่านา  เชิญมองสิคุณเชิญมองจ้องกันให้เต็มตา แฟนฉันมาแล้วจะเสียใจ คุณจ้องมองฉัน จ้องทำไมฉันมีใดน่ายล ดู ๆ สิมองจนฉันกลัวเล่นคอร์ดเพลงนี้
เหตุเกิดที่รัฐฉาน คอร์ด - พงษ์สิทธิ์ คัมภีร์ Chord Het Koet Thi Rat Chan by Phong Sit Khamphi นั่นก็โดนข่มขืนนี่ก็โดนข่มขืน ทั้งกลางวันกลางคืน บ้างก็โดนฆ่าตาย บ้างปล่อยชีวิตไว้ ความเป็นคนอยู่ไหน ไม่มีตนมีตัว มีแต่ความหวาดกลัวเล่นคอร์ดเพลงนี้
รักโง่ๆ คอร์ด - ตั๊ก Playground Chord Rak Ngo Ngo by Tak Playground อาจจะเป็นรักโง่ ๆ ในสายตาเธอก็ตาม แต่ฉันขอแค่ได้ทำตามหัวใจ เป็นรักโง่ ๆ งมงายแค่ไหน แต่ฉันไม่เสียดาย ไม่เสียใจที่ทำอะไรเพื่อเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้