คอร์ดเพลง ฮักของเฮา หมูน้อย

ความฮัก ของสองเฮา นิทานความเศร้า กะเศร้าบ่ท้อดอกหนา กะแค่ความฮัก ของหงส์กับฝูงอีกา เจ้าคือดอกฟ้า โตอ้ายเป็นหมา ปัญญาแค่มอง หลูโตน หลูโตนเจ้าของ พ่อแม่ของน้อง เขามองว่าอ้ายต้อยต่ำ ...
Something Wrong

อยู่ระหว่างการปรับปรุง

-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ฮักของเฮา ของ หมูน้อย

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 ความฮัก ของสองเฮา นิทานความเศร้า กะเศร้าบ่ท้อดอกหนา กะแค่ความฮัก ของหงส์กับฝูงอีกา เจ้าคือดอกฟ้า โตอ้ายเป็นหมา ปัญญาแค่มอง หลูโตน หลูโตนเจ้าของ พ่อแม่ของน้อง เขามองว่าอ้ายต้อยต่ำ บ่มีเงินแสน บ่มีดอกทองดอกทำ เฮ็ดนาหน้าดำ โตดำคือจั่งอีกา เปรียบเจ้าเป็นนางหงส์ อ้ายคงเป็นแค่กาดำ อ้ายชั้นต่ำ เลยจูงมือสูงอย่างเจ้าบ่เถิง ได้แค่พึ่ง วาสนา ของอ้ายอีกาต่ำต้อย ได้แค่รอ แค่คอย หงส์น้อยสิบินลงมา จากฟากสู่ดิน โบยบินลงมาสมสู่ แต่ก็ฮู้ ว่าฮัก ของเฮาเป็นไปบ่ได้ กามันต้องคู๋ไก่ บ่ได้คู่หงส์ ฮู้โต เป็นได้ส่ำได๋ แต่ว่าในใจ บ่คลายฮักเจ้าเสมอ ถ้าชาติหน้ามี ขอครองคู่รักกับเธอ ขออย่าได้เจอ แบบนี้อีกเด้อ สวรรค์ เปรียบเจ้าเป็นนางหงส์ อ้ายคงเป็นแค่กาดำ อ้ายชั้นต่ำ เลยจูงมือสูงอย่างเจ้าบ่เถิง ได้แค่พึ่ง วาสนา ของอ้ายอีกาต่ำต้อย ได้แค่รอ แค่คอย หงส์น้อยสิบินลงมา จากฟากสู่ดิน โบยบินลงมาสมสู่ แต่ก็ฮู้ ว่าฮัก ของเฮาเป็นไปบ่ได้ เฮาฮักกันบ่ได้ คั่นโตเจ้านั้นเป็นหงส์ อ้ายคงเป็นแค่กาดำ อ้ายชั้นต่ำ เลยจูงมือสูงอย่างเจ้าบ่เถิง ได้แค่พึ่ง วาสนา ของอ้ายอีกาต่ำต้อย ได้แค่รอ แค่คอย หงส์น้อยสิบินลงมา จากฟากสู่ดิน โบยบินลงมาสมสู่ แต่ก็ฮู้ ว่าฮัก ของเฮาเป็นไปบ่ได้ กามันต้องคู๋ไก่ บ่ได้คู่หงส์ 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

นิยาย คอร์ด - โตโน่ The Star 6 ภาคิน คำวิลัยศักดิ์ Chord Niyai by To No Pha Khin Kham Wilai Sak มันไม่ใช่รักในนิยาย คอยเตือนตัวเองเข้าไว้ให้รับความจริง ถ้ามันต้องสิ้นสุดทุกสิ่ง แค่อยากให้รู้ที่จริงรักเธอมากแค่ไหน เพราะฉันมันไม่ใช่เจ้าชาย แค่สุขที่พอหล่อเลี้ยงใจเธอไปวัน ๆเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไว้ใจ คอร์ด - Hydra Chord Waichai by Hydra ที่เธอทำมันแรงเกินไป เกินคนรับไหว ใครจะทน ก็เธอมีใครอีกคน ทน ได้ ไง ก่อนวันมีเธอเคียงกาย ข้ามวันฉันคล้าย เพียงกากเดน กว่าจะมองเห็น ไม่นึกเลยเธอจะเป็นเล่นคอร์ดเพลงนี้
บ้า คอร์ด - Ost.คาราบาว เดอะ ซีรี่ส์-Barbies Chord Ba by Barbies มีบ้านเป็นหลังคาแดง อยู่มานมนาน ก็คือสถานพยาบาล อาการสมอง ยังมีความสุขทุกวัน กับการเหม่อมอง เกาะรั้วยองยอง รถราก่ายกอง ว่องไววกวน ทั้งถนนรถแคมเล่นคอร์ดเพลงนี้
กด Love คอร์ด - So Cool Chord Kot Love by So Cool กี่ status เธอ ฉันก็คอยจะตามไปเม้น เธอคงรู้ เธอคงเห็น ว่าเพื่อนคนนี้แสนดีแค่ไหน ได้แต่คอยกด like อีกเมื่อไรไม่รู้จะได้กด love เธอ รู้ตัวหรือเปล่า ทางนี้มันทรมาน ได้แต่คอยเล่นคอร์ดเพลงนี้
ใจนักเลง คอร์ด - สงกรานต์ รังสรรค์ (The Voice) Chord Chai Nakleng by Songkran Rangsan ให้เธอได้กับเขา และจงโชคดี อย่ามีอะไรให้เสียใจ ส่วนตัวฉันจะลืม ว่าเคยร้องไห้ ลืมว่าเคยต้องเป็นใคร ที่เธอไม่เอาเล่นคอร์ดเพลงนี้