คอร์ดเพลง ฮ่วย ทอแสง

เป็นหยังจั่งมาหลอก มาบอกให้เฮาคิด ว่าสิฝากชีวิตนี้ทั้งหัวใจ ฝากเอาไว้ให้อ้าย เก็บใจเจ้าผู้เดียว อ้ายกะหลงไปเซือจนหัวปักหัวปำ จนโตอ้ายถลำดึงจั่งได่กะบ่ขึ้น หลงฮักเจ้าหลาย จนหน้ามืดต...
Something Wrong

อยู่ระหว่างการปรับปรุง

-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง ฮ่วย ของ ทอแสง

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

เป็นหยังจั่งมาหลอก มาบอกให้เฮาคิด ว่าสิฝากชีวิตนี้ทั้งหัวใจ ฝากเอาไว้ให้อ้าย เก็บใจเจ้าผู้เดียว อ้ายกะหลงไปเซือจนหัวปักหัวปำ จนโตอ้ายถลำดึงจั่งได่กะบ่ขึ้น หลงฮักเจ้าหลาย จนหน้ามืดตามัว * หน้าตากะงาม คำเว้าคำจาน้องกะดูดี แต่มาฮู้ว่าน้อง นั้นมีเจ้าของหัวใจอยู่ ** ฮ่วย..มาตัวะกัน..ได้จั่งได๋ เฮ็ดจั่งซี้มันบ่ถืกดอก ฮ่วย..มาตัวะกัน..ว่าอ้ายโง่ แม่นบ่ ฮ่วย..มาตัวะกัน..บ่มีไผ๋ คือจั่งหลายใจแท้ ฮ่วย..มาตัวะกัน..ว่าอ้ายโง่ แม่นบ่ *** บ่อยากเป็นที่สอง ของไผดอกนาง บ่เคยคิดสิเป็น ทางผ่านให้ผู้ได๋ อ้ายบ่หล่อแต่อ้ายกะมีหัวใจ ไปไกลไกลบ่ต้องมาหยอดคำหวาน (ซ้ำ ***) เป็นหยังจั่งมาหลอก ให้เฮาเกือบทำผิด ไปเป็นชู้ชัวิตความฮักของคนอื่น ให้น้องถิ่มน้องลืม ป๋าอ้ายไปสาเด้อ เห็นใจกันอยู่ดอกลูกผู้ชายคือกัน อยากให้เขาผู้นั้น ถิ่มเจ้าไปแนหนา บ่อยากเห็นผู้ใด๋ มาถืกน้องสวมเขา (ซ้ำ *, **, ***, ***, **) ฮ่วย

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

อย่ามารักฉันเลยคนดี คอร์ด - The Back Up Chord Ya Ma Rak Chan Loei Khon Di by The Back Up แหละเวลา ของฉันเท่าที่เหลืออยู่ อยากให้รู้ ห่วงเธอมากกว่าใคร เป็นเพราะรัก มากเกิน กลัวเธอจะเสียใจ อย่าได้ไหม เธออย่ามา รักฉันเลยเล่นคอร์ดเพลงนี้
เวลาที่เหลือ คอร์ด - อิทธิ พลางกูล Chord Wela Thi Luea by Itthi Phlang Kun เอนกายลงพักใจไว้กับฉัน จะพาเธอผ่านภาพคืนด้วยหัวใจ ก่อนที่คนคุ้นเคย จะเป็นแค่เคยคุ้นไป ขอแค่ใช้เวลาที่เหลือ ได้ทำเพื่อเธอ อย่ากลัวความจริงที่ต้องเจอ เมื่อเขารักเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
ขอจันทร์ คอร์ด - แอน ธิติมา Chord Kho Chan by Aen Thiti Ma จะขอ... ให้มีแค่ใครคนหนึ่ง ที่จะไม่ทำให้ช้ำ และไม่ทำให้เราเศร้าใจ อยากจะเพียงขอ ให้มีสักคนเคียงใกล้ ให้เขามีความจริงใจ และไม่คิดจะทำร้ายกันเล่นคอร์ดเพลงนี้
จ้ำม่ำ คอร์ด - ชาย เมืองสิงห์ Chord Chammam by Chai Mueang Sing จ้ำม่ำ เสียจริงนะน้องเอ๋ย ไม่เคย เห็นใคร จ้ำม่ำเท่า หยาดเยิ้ม หยดย้อย ไม่เบา อกตั๋น เต่งตึง เอวเว้า จ้ำม่ำไม่เบา น้องเข้า ตำรา จ้ำม่ำ เสียจริง นักน้อง พี่ เชฟดี โส-ภี เข้าท่าเล่นคอร์ดเพลงนี้
มารักทำไมตอนนี้ คอร์ด - Am Fine Chord Ma Rak Thammai Tonni by Am Fine มารักทำไมตอนนี้ ตอนที่จะเสียฉันไป ทั้ง ๆ ที่ฉันทุ่มให้หมดใจ แต่เธอกลับทิ้งมัน ไม่เคยรัก ไม่เคยนึกแคร์กัน แล้วจะเอาอะไรกับฉัน ไม่รักกันแล้วยังจะหวงทำไมไม่เข้าใจเล่นคอร์ดเพลงนี้