คอร์ดเพลง เคยฮักอ้ายบ่ ไหมไทย ไหมไทย หัวใจศิลป์

ถ้าเจ้าหมดรัก บอกอ้ายดี ๆ กะได้ ว่าหัวใจเจ้าเปลี่ยนไปแล้วหนออ้ายจะทำใจลี้ให้ผู้เดียวเจ้าของ คั่นว่าเจ้าไปถืกป่อง ดีใจนำน้อง ท่อนั้นตั๊วอ้ายขอสัญญา จะไม่มีน้ำตาให้เห็น ผ่านมาอ้ายนั้...
คอร์ดเพลง เคยฮักอ้ายบ่ ไหมไทย ของ ไหมไทย หัวใจศิลป์, เนื้อเพลง เคยฮักอ้ายบ่ ไหมไทย ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง เคยฮักอ้ายบ่ ไหมไทย ของ ไหมไทย หัวใจศิลป์

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

ถ้าเจ้าหมดรัก บอกอ้ายดี ๆ กะได้ ว่าหัวใจเจ้าเปลี่ยนไปแล้วหนออ้ายจะทำใจลี้ให้ผู้เดียวเจ้าของ คั่นว่าเจ้าไปถืกป่อง ดีใจนำน้อง ท่อนั้นตั๊วอ้ายขอสัญญา จะไม่มีน้ำตาให้เห็น ผ่านมาอ้ายนั้นคงเป็น แค่ของเล่นเจ้าบ้อทูนหัวเจ้าบ่ต้องย้านเจ้าบ่ต้องกลัว สิบ่เว้าไปมั่ว ๆ ว่าเฮาเคยมีหยังกัน

อ้ายขอถามแหน่ ที่ผ่านมาเคยฮักอ้ายบ่ อ้ายถามแหน่ถ่อน แต่ก่อนว่าเป็นพระเอกในฝันคำเว้าที่ผ่านมา หรือว่าขี้ตั๋วทั้งนั้น ก่อสิได้ตกถังข้าวสาร ลืมคำว่าฮักกันแล้วซั่นบ้ออ้ายถามแหน่ถ่อน ที่ผ่านมาเคยฮักอ้ายบ่

* ถ้าเจ้าหมดรัก บอกอ้ายดี ๆ เบิ่งดู อ้ายสิได้ฮู้ เป็นเพราะเหตุผลหยังหนอ ตลอดเวลาที่ผ่านมาตั๋วอ้ายแม่นบ่ เคยฮักอ้ายบ่ อ้ายขอถามแหน่ ตลอดเวลา ที่ผ่านมาตั๋วอ้ายซ้ำแหม๋อ้ายถามแหน่เจ้าเคยฮักอ้ายบ่ เจ้าเคยฮักอ้ายบ่

(ซ้ำ *)

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ผู้ชนะ คอร์ด - เสก Loso Chord Phuchana by Sek Loso ขอเพียงแค่ฝันให้ไกล แล้วไปให้ถึงที่จุดหมาย โปรดจงมั่นใจ ที่ทำลงไปน่ะถูกแล้ว อย่าฟังคำคน อย่าสนใจใครอย่าเปลี่ยนแนว คนแน่แน่วเท่านั้นผู้ชนะเล่นคอร์ดเพลงนี้
กบ คอร์ด - หวิว Chord Kop by Wio เหมือนดังกบในกะลา เธอปิดตาฉันเอาไว้... มืดมิดไม่เข้าใจเรื่องที่เกิด... ถ้าตัวเธอนอกใจจริง แล้วจะทิ้งก็ไปเถิด ทิ้งฉันด้วยความจริงได้ไหม รักใครก็ไปเลยเล่นคอร์ดเพลงนี้
กลับมาเป็นเหมือนเดิมได้ไหม คอร์ด - Ost.เกมร้ายเกมรัก-Crescendo Chord Klap Ma Pen Mueandoem Dai Mai by Crescendo เรากลับมาเป็นเหมือนเดิม ได้ไหมเธอ ยังรอเธอเสมอทุกครั้งที่หายใจ ไม่อยากมีชีวิต อ้างว้างอีกต่อไป ก็มันทนไม่ไหวจริง ๆ เพราะหัวใจรักแค่เธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
ร้องไห้ทำไม คอร์ด - 25 Hours Chord Ronghai Thammai by 25 Hours หยุดมันได้ไหมฟังฉันก่อน ห้ามมันเอาไว้ คิดก่อน มันก็แค่คนที่ผ่านเข้ามาทำร้าย ร้องไห้ทำไม รัก รักเขามากแค่ไหน สักวันเธอก็เข้าใจ เมื่อฟ้านั้นเปลี่ยนสีเล่นคอร์ดเพลงนี้
ไม่ใช่เจ้าชาย คอร์ด - Audy Chord Mai Chai Chaochai by Audy ไม่ต้องเป็นนางฟ้า เพราะฉันเอื้อมไม่ถึง ไม่ต้องเป็นเจ้าหญิงเพราะฉันไม่ใช่เจ้าชาย ไม่ต้องเป็นความฝัน เพราะเธอมีอยู่จริง ให้เธอเป็นผู้หญิงของฉัน คนเดียวเล่นคอร์ดเพลงนี้