คอร์ดเพลง เป็นแฟนเขาไปเหงาที่อื่น - ปอ ปริชาต อาร์สยาม

ถ้าเป็นแฟนเขาก็ช่วยไปเหงาไกล ๆ ล่ะเทียวมาเกาะมาใกล้ บอกว่าใจอ้ายว่างอยู่ เหงาย้อนบ่มีคู่ อยากมีผู้อยู่ใกล้ หัวใจน้องหลดแล่นนำ บัดสิได้ข่าวซ้ำ ว่าก้ำฝ่าย...

-
Something Wrong

อยู่ระหว่างการปรับปรุง

-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง เป็นแฟนเขาไปเหงาที่อื่น ของ ปอ ปริชาต อาร์สยาม

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
ถ้าเป็นแฟนเขาก็ช่วยไปเหงาไกล ๆ ล่ะเทียวมาเกาะมาใกล้ บอกว่าใจอ้ายว่างอยู่ เหงาย้อนบ่มีคู่ อยากมีผู้อยู่ใกล้ หัวใจน้องหลดแล่นนำ บัดสิได้ข่าวซ้ำ ว่าก้ำฝ่ายอ้ายมีไผ ฮักเกือบเบิ้ดหัวใจ ย้อนเชื่อคำ อ้ายวอนเว้า แฟนเขามาบอกว่าเหงาว่าเหนื่อย เคยโทรมาเรื่อย นัดเจอเมื่อตอนเลิกงาน บ้างนัดกินข้าว หวานเว้าให้เราสงสาร แต่เบื้องหลังนั้น ซ่อนใครที่บ้านใช่ไหม เงียบหายหลัง ๆ ปิดสายติดต่อ ลับ ๆ ล่อ ๆ อยากพ้อค่อยโทรนัดหมาย เหมือนหลบใครมา เหมือนโสดแค่ช่วงปลอดภัย ล่าสุดอะไร เพื่อนบอกเห็นอ้ายควงสาว (ลำ)คือเขาเว้าบ่หนอน้อชายจังเป็นลายต่าง คือเขาเว้าบ่หนอน้อชายจังเป็นลายต่าง เป็นคือแมวจอบกิน
ปลาย่าง โอ้ยทางโล่งจั่งมา แฟนกันท่ากะทำท่าหนีไกล แฟนเผลอใจจังหลอยมาหาน้อง ใจสี่ห้องต้อง
เป็นรองชู้เพิ่น ตกกะเทินนั่งเซ่อฟังเด้ออ้ายรับฟัง หากเป็นแฟนเขาก็ช่วยไปเหงาที่อื่น ดึก ๆ ดื่น ๆ อย่ามาแวะเวียนแถวนี้ หากเป็นแฟนเขาก็ช่วยไป เหงาที่อื่น บ่อยากขมขื่นหากเขามาทวงสิทธิ ประเดี๋ยวชาวบ้านว่าน้องทำนองไม่ดี หัวใจดวงนี้ ไม่ต้อนรับคนหลายใจ (ลำ)มีหยังล่ะแก้โตบ้ออ้าย มีหยังล่ะแก้โตบ่อ้าย พิสูจน์หัวใจบอกน้องได้บ่ สิทนเป็นตอรับฟังข้ออ้าง หากอ้ายนั่นจริงใจ บอกได้ไหมว่าใครคือคนนั้น หากเขาสำคัญอย่าตั๋วกันเด้ออ้าย ไปเหงาไกล ๆ อย่ามาวุ่น อย่ามาวุ่น
§เป็นแฟนเขาไปเหงาที่อื่น เนื้อเพลง