คอร์ดเพลง เมื่อฮักมันกินบ่ได้ แมน มณีวรรณ อาร์ สยาม

คันสิถาม ว่าอ้ายนั่นเจ็บส่ำใด๋ ตอบได้ด้วยหยดน้ำตา แต่วันนี้ ที่อ้ายยอมถอยออกมา เพราะอ้ายบ่อยากขึ้นชื่อว่า เป็นโตถ่วงเจ้า ให้เขาดูแลเจ้าสา คนอึดวาสนา สิขอเป็นฝ่ายไป เมื่อฮักมันกินบ...
คอร์ดเพลง เมื่อฮักมันกินบ่ได้ ของ แมน มณีวรรณ อาร์ สยาม, เนื้อเพลง เมื่อฮักมันกินบ่ได้ ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar
-แชร์คอร์ด

เนื้อเพลง เมื่อฮักมันกินบ่ได้ ของ แมน มณีวรรณ อาร์ สยาม

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน

 คันสิถาม ว่าอ้ายนั่นเจ็บส่ำใด๋ ตอบได้ด้วยหยดน้ำตา แต่วันนี้ ที่อ้ายยอมถอยออกมา เพราะอ้ายบ่อยากขึ้นชื่อว่า เป็นโตถ่วงเจ้า ให้เขาดูแลเจ้าสา คนอึดวาสนา สิขอเป็นฝ่ายไป เมื่อฮักมันกินบ่ได้ แค่ความจริงใจไม่พอ อ้ายกะสิบ่ขอ ให้รอให้ทน อ้ายให้เจ้าได้แค่ใจ แต่เขามีให้จนล้น อ้ายบ่อยากให้ทน เพราะคำสัญญา ให้เขาดูแลเจ้าสา คนอึดวาสนา สิขอเป็นฝ่ายไป เมื่อฮักมันกินบ่ได้ แค่ความจริงใจไม่พอ อ้ายกะสิบ่ขอ ให้รอให้ทน อ้ายให้เจ้าได้แค่ใจ แต่เขามีให้จนล้น อ้ายบ่อยากให้ทน เพราะคำสัญญา เมื่อฮักมันกินบ่ได้ แค่ความจริงใจไม่พอ อ้ายกะสิบ่ขอ ให้รอให้ทน อ้ายให้เจ้าได้แค่ใจ แต่เขามีให้จนล้น อ้ายบ่อยากให้ทน เพราะคำสัญญา เหมิดฮักก็แค่บอกลา แล้วไป จากกัน 

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

ไม่มีสิ่งไหน คอร์ด - Ztudiotomo Chord Mai Mi Sing Nai by Ztudiotomo ไม่มีสิ่งไหน ต้านอยู่หรอกความรัก แม้ใจปิดแน่นหนา เท่าไรก็หายไป เป็นไปได้ไหม ว่าเป็นปาฏิหาริย์ เธอเปิดใจให้ฉัน และมันเกิดขึ้นจริง จริงที่ฉันรักเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
สบายดี คอร์ด - ป้าง นครินทร์ กิ่งศักดิ์ Chord Sabai Di by Pang Nakharin King Sak ใจจริงแล้วไม่ยอมให้ไป มันโหดร้ายทารุณยิ่งกว่า เตรียมใจไว้นานมา ไม่ได้ดีขึ้นเลย อยากกอดขา ลงคลานคุกเข่า ให้กราบเท้า ก็คงต้องยอม เพราะฉันไม่พร้อม ในการไม่มีเธอเล่นคอร์ดเพลงนี้
คนบ้า คอร์ด - Loso Chord Khon Ba by Loso เพราะฉันไม่เคยสักที คำนี้ไม่เคยบอกใคร อยากให้เธอได้ยิน จากผู้คนรอบกาย ว่าใจฉัน ชอบเธอ คิดถึงแค่เพียงหน้าเธอ พร่ำเพ้อไม่กินไม่นอนเล่นคอร์ดเพลงนี้
ล่องเรือหารัก คอร์ด - ก๊อต จักรพรรณ์ Chord Long Ruea Ha Rak by Kot Chak Phanra น้ำคู่เรือเสือยังคู่ป่า ดาวคู่ฟ้าหินผาคู่ภูเขาเขียว พี่เป็นหนุ่ม นอนกลุ้มแดเดียว ไร้คู่เกี่ยวกอดเรือเหว่ว้า หนุ่มชาวเรือผิวเนื้อกร้านลม ทนระทมระทมน้อยหน้า จอดท่าไหนสาวไม่นำพาเล่นคอร์ดเพลงนี้
เขียนถึงคนบนฟ้า คอร์ด - พิง ลำพระเพลิง Chord Khian Thueng Khon Bon Fa by Phing Lam Phra Phloeng คิดถึงเธอ คนที่ดีที่สุด ถึงแม้ได้พูดในวันที่มันสาย ยังคงรักเธอ เธอได้ยินฉันไหม อยู่แห่งไหน หัวใจมีแต่เธอเล่นคอร์ดเพลงนี้