ไขลูออกแขก คอร์ด - สุรพล สมบัติเจริญ

เฮ้ เขวเขวเขว เขวทิมมากาเล่เล เขว ๆเขว ไขลูจะเล่นลิเก อันลาว่าไซยาอะบ่าเล อันลาว่าไซยาอะบ่าเล ผมเป็นลิเกหัดใหม่ ฮัชชัดช่าฮัชชัดช่าฮัชชัดช่า ผมเป็นแขกล่ะ...

-
คอร์ดเพลง ไขลูออกแขก ของ สุรพล สมบัติเจริญ, เนื้อเพลง ไขลูออกแขก ที่มีคอร์ดกีต้าร์, Lyrics with chords guitar

เนื้อเพลง ไขลูออกแขก ของ สุรพล สมบัติเจริญ

ขอบคุณ ผู้สร้างสรรค์ผลงาน
เฮ้ เขวเขวเขว เขวทิมมากาเล่เล เขว ๆเขว ไขลูจะเล่นลิเก อันลาว่าไซยาอะบ่าเล อันลาว่าไซยาอะบ่าเล ผมเป็นลิเกหัดใหม่ ฮัชชัดช่าฮัชชัดช่าฮัชชัดช่า ผมเป็นแขกล่ะมาจากลังกา มาอยู่พม่ามาเล่นลิเก บ้านผมอยู่มันละดาเลย์ มาเล่นลิเกเลยเจอะโฉมตรู ฮาเลวังกา ผมมีสมญาชื่อว่าไขลู ชื่อว่าไขลู ชื่อว่าไขลู ชื่อว่าไขลู ชื่อว่าไขลู ฮัชชัดช่า จากพม่าผมมาอินเดีย จากเปอร์เซียผมไปมาลายู จากบาลูผมไปลังกา เฮ้ ฮัชชัดชัดช่า จากยะวาผมมาเดนฮี จากตุรกีผมไปลังกา จากชวาผมมาเมืองไทย เฮ้ หากินสบาย.. ..เฮ้ จากยะลาผมมาระยอง จากพระตะบอง ผมไปหนองคาย จากเชียงรายผมไปเชียงตุง เฮ้ หิวจนพุงโล เบื่อเมืองไทยละผมไปกำปง จากบันดงละผมไปยะโฮว์ จากไคโลผมมาเมืองไทย เฮ้ แล้วไปโรงยา.. ..เฮ้ จากพม่าผมมาอินเดีย จากเปอร์เซียผมไปมาลายู จากบาลูผมไปลังกา เฮ้ ฮัชชัดชัดช่า จากยะวาผมมาเดนฮี จากตุรกีผมไปลังกา จากชวาผมมาเมืองไทย เฮ้ หากินสบาย จากยะลาผมมาระยอง จากพระตะบอง ผมไปหนองคาย จากเชียงรายผมไปเชียงตุง เฮ้ หิวจนพุงโล เบื่อเมืองไทยละผมไปกำปง จากบันดงละผมไปยะโฮว์ จากไคโลผมมาเมืองไทย เฮ้ แล้วไปโรงยา แขกเจ็บใจละคนไทยเขาว่า อับอายขายหน้าไม่อยากแสดง ปีนี้มีแต่ของแพง แขกต้องท้องแห้งกินแต่บูดู ฮู้ฮัชชัดช่า..
§ไขลูออกแขก เนื้อเพลง

คอร์ดเพลงอื่น ๆ เพิ่มเติม

คอร์ดเพลง อิจฉาแฟนเจ้า - ลำเพลิน วงศกร

โทษเด้อหล้า ถ้าว่าเจ้าบ่พอใจ อ้ายขอโทษหลาย หากถูกแฟนฮ้ายด้วยสายตา บ่ต้องคิดหลาย แค่อ้ายเผลอมองเจ้าผ่านมา แค่แอบอิจฉา เขาผู้ได้ควงแขนเธอ ได้แต่คิดนำเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง ฮักพอก่ำก่า - ฐา ขนิษ

ฮักพอ ก่ำก่า บ่มีสิทธิ์ ได้ฮ่วมเฮียง ได้แค่เพียงฮ่วมฮ่าง เปื่อนทางหัวใจ ของอ้าย เป็นได้เพียง แค่ดอกไม้ริมทาง ฮักพอ ก่ำก่า บ่มีสิทธิ์ ได้ฮ่วมเฮียง ได้แค่เพียงฮ่วมฮ่างเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง แล้วฉันไม่เจ็บเห้อเธอว่า - ถุงแป้ง ชนกนันท์ Ft. น้ำแข็ง ทิพวรรณ

แล้วฉันไม่เจ็บเห้อ เธอว่า ที่ต้องปล่อยมือเธอไป เห็นน้ำตาฉันหม้ายคนดี รักนี้ฉันต้องจำนน เกิดมาแค่ได้รักกัน ความสุขของฉัน คือการได้เห็นเธอ เติบโตแล้วไปได้ไกล ดั่งที่เธอฝันเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง คืนสิทธิ์ - บุ๊ค ศุภกาญจน์

เธอเป็นอิสระแล้ว ขอให้เธอจงโชคดี ดันทุรังไปก็ไม่ดี ถูกแล้วที่ถอดถอนใจ จากนี้ไม่มี ยัดเยียดความรักให้เธอ อีกต่อไป ฉันเข้าใจ ไม่เป็นไรหรอกเธอ ฉันเคารพสิทธิ์เธออยู่แล้วเล่นคอร์ดเพลงนี้

คอร์ดเพลง เพราะจนเลยต้องเจ็บ - เม้ก อภิสิทธิ์

หอบเอาสังขารเจ้าของ พร้อมกับเหล้าขาว เหน็บใส่ขี้แฮ่ ไปงานดอง อ้ายบ่มีเงินใส่ซอง ให้ดอกเด้อ... มีแต่ใจที่ พัง ๆ แต่บ่เป็นหยัง หลายดอกเด้อ คิดเสียว่าเจ้าบ่เคยเจอ คนซั่วจั่งอ้ายเล่นคอร์ดเพลงนี้